Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Daniel Kongsted Petersen:
Du ved heller ikke hvor god jeg er eller hvordan jeg gør?


Nu er der jo ikke uendeligt mange forskellige måder at gøre det på i Wordpress. Men smæk da et link op til en af dine 20.000kr wordpress webshop. Så tager vi den derfra.



Må jeg tillade mig at se en af dine? Og høre hvad du har taget for webshoppen? Bare så du kan lære mig om hvad du har taget for en webshop og hvor meget kvalitet der er i prisen? Jeg tror også der kan lære af det.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Det er rigtigt. Men man behøver ikke at drive en webshop for at have en holdning og erfaring for hvad der er vigtigt eller ej.. Dog kender jeg flere der har webshops og kan erfare mig med at visuel identitet, brugervenlighed, analyser er alle med til at udgøre en stabil webshop.

En ( stabil webshop ) har intet at gøre med de ting du nævner. Men man skal nok have prøvet det for at vide det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Må jeg tillade mig at se en af dine? Og høre hvad du har taget for webshoppen? Bare så du kan lære mig om hvad du har taget for en webshop og hvor meget kvalitet der er i prisen? Jeg tror også der kan lære af det.

Du har altså ikke en som jeg kan se ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Den jeg har lavet er desværre ikke online.

Men det har du så heller ikke?

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Den jeg har lavet er desværre ikke online.

Det vil sige at du har ingen uddannelse. Har lavet en wordpress shop, som ikke er online. Og alligevel vil du forlange 20.000kr for en shop. Som du reelt set ingen gang ved om du kan lave ?.

Jeg håber du selv kan høre hvordan det lyder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Michael:

Daniel Kongsted Petersen:
Den jeg har lavet er desværre ikke online.


Det vil sige at du har ingen uddannelse. Har lavet en wordpress shop, som ikke er online. Og alligevel vil du forlange 20.000kr for en shop. Som du reelt set ingen gang ved om du kan lave ?.


Jeg håber du selv kan høre hvordan det lyder.



Lad mig spørge igen. Har du nogle shop jeg kan se?

Jeg vil gerne bevise min kvalitet. Jeg håber ikke det strider mod aminos regler. Ellers vil jeg gerne gøre mig til plus medlem.

Jeg vil vise dig hvordan jeg laver en ordentlig wordpress shop og hvad jeg mener der er nødvendigt for at en shop er holdbar. Så hvis der er nogle der har lyst til at få lavet et shop så længe de betaler for udgifterne ved at få lavet en. Dvs domæne, materialer osv. Så er jeg villig til at lave den. Jeg vælger kun en ud af dem som kontakter mig enten på amino eller igennem min hjemmeside.

Til slut laver jeg en ny tråd med resultatet og inviter dig gerne til debat. Jeg tror at man generelt har fået et virkeligt dårlig indblik i hvordan man skal lave en webshop og jeg tror virkelig på at min erfaring kan hamle sig op med din. Den eneste måde jeg kan bevise det på er således. Kald mig bare mærkelig, men jeg vil bare gerne bevise mit værd.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Lad mig spørge igen. Har du nogle shop jeg kan se?

Jeg vil gerne bevise min kvalitet. Jeg håber ikke det strider mod aminos regler. Ellers vil jeg gerne gøre mig til plus medlem.

Jeg vil vise dig hvordan jeg laver en ordentlig wordpress shop og hvad jeg mener der er nødvendigt for at en shop er holdbar. Så hvis der er nogle der har lyst til at få lavet et shop så længe de betaler for udgifterne ved at få lavet en. Dvs domæne, materialer osv. Så er jeg villig til at lave den. Jeg vælger kun en ud af dem som kontakter mig enten på amino eller igennem min hjemmeside.

Til slut laver jeg en ny tråd med resultatet og inviter dig gerne til debat. Jeg tror at man generelt har fået et virkeligt dårlig indblik i hvordan man skal lave en webshop og jeg tror virkelig på at min erfaring kan hamle sig op med din. Den eneste måde jeg kan bevise det på er således. Kald mig bare mærkelig, men jeg vil bare gerne bevise mit værd.

Tror lige du skal blive plus medlem inden du starter konkurrencer her inde.

Og så vil jeg da gerne høre, hvor du har fået den idè, at jeg laver wordpress webshops ?.

Og hvem er det der skal have fået et dårlig indblik i hvordan man laver en webshop ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nej, bare en shop. Ikke wordpress. Det lyder bare som om at jeg tager for meget for en shop. Vi har snakket om at man på amino er der mange der tager for meget for en webshop. Hvordan ved du så at 20000kr er for meget fra min side af? Hvor har du din erfaring fra? Du må jo vide det fra et sted fra?

Det er ingen konkurrence. Det må du undskylde hvis fik skrevet. Det er derimod en måde hvor på jeg kan vise mit værd. Og vise min tolkning af en god webshop. Sådan så vi kan lære af vores forskelligheder. Det er den måde jeg får erfaring på.

Det med dårlig indblik er endelig generalt. Jeg har den opfattelse at man ikke skal tænke at folk der ikke er uddannet ikke er gode. Og at dem der er uddannet er gode. Det kan de være. Men vi lever bare i en teknologisk verden som giver utrolig meget.

Jeg tror også der er mange som gerne vil starte en webshop ikke altid er gode til at se forskel på god og dårlig webshop, hjemmeside eller visuel identitet. Da de har andre gode kompetencer som at sælge og iværksætter. Så jeg vil gerne give et indblik i hvordan jeg tolker hvordan en god webshop er. Derfor ville jeg da gerne lære om din erfaring enten ved at se hvordan du enten driver eller laver en webshop.

Jeg slutter nok for idag. Men tak for en god debat som forhåbenligt kan forsætte evt. Imorgen.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)