Kan slet ikke se hva mit problem skulle være. Har kommenteret jeres indlæg i samme grad som i har kommenteret mine. i er da helt blanke hvis i tror man kan skrive sådan om folk og deres levebrød uden at få en kraftig reaktion
Du er da selv for naiv hvis du tror et firma der laver kviqklån på 15 min laver et lån på 75 k til et firma der er 6 dage gammelt og ikke har noget regnskab. ! Andre forhold gør jeg ikke laver lånet privat, og NEJ er ikke i RKI.
Omsætter I for 60 millioner efter kun 6 dage ?
Ja, det lyder sgu godt nok vildt!
Men kan en bank i det land, hvor jeres virksomhed er registreret ikke hjælpe jer?
ja vi omsætter for 60 mill efter 6 dage ! hvilket på ingen måde er urealistisk, hvis du kender bare lidt til at drive en RIGTIG virksomhed. En høj omsætning er jo heller ikke ligefrem en garanti for en stor indtægt, da det kommer an på stor en bid af kagen du kan tage. Som jeg skrev tidligere kan vi ud af de 60 mill lave et overskud på 200.000 hvilket svarer til 0,3 %
At vi har mange kunder efter kort tid gør ikke jeg bor eller driver virksomhed i drømmeland.
kan ikke gøre for du i dine drømme ville øsnke det var dig og at det er så langt fra i din ynkelige virkelighed at du kun selv kan se det i en fantasi.
i vores virksomhed omsætter vi selv for et 2-cifret millionbeløb, men det kræver masser af hårdt arbejde, så derfor synes jeg det virker meget urealistisk med dine tal.
Men er der ikke banker i det land, som jeres virksomhed er registreret i, som kan hjælpe jer ?
Det er da også naivt af dig og tro det her ikke har krævet hårdt arbejde !!! ahr knoklet med det her MEGET længere en 6 dage. at vores succes er kommet så hurtigt, er bare kommet bag på os, og vi har ikke været klar til det.
Jo der er banker, men det er for besværligt og tager for lang tid.
"Amino er et rart sted at være, og det er fordi folk er flinke og rare. Så lad være med at angribe andre, også selvom du føler dig forulempet." citat Aminos Startguide