Hej kære seriøse investor - private og erhverv. Ualmindlig god investering tilbydes. Enhver form for forrentning af dine penge hos banken eller andre investeringsformer vil være svært at være tilfreds med når du først har prøvet at få udbytte herfra. Jeg tilbyder fleksibilitet, tryghed og med garanti en afkast som du vil huske som en glad oplevelse i dit liv. Indtil videre har jeg tjent 4% i denne uge. For sidste måned står det til på over 17% og for tre måneder tilbage kan der bevises et afkast der siger tæt på 49% ( Dette på trods af at der er hævet massivt på kontoen) . Mange skrev til mig i en anden annonce som var her på amino.dk under salg af firmaer at det var for godt til at være sandt. Men jeg vil sgu gerne tages på ordet her. Sort på hvidt bevis fremlægges gerne ved personlig møde. Der er to slags investeringsformer: Max Afkast: hvor du tager risikoen for tabet og min løn bliver 20% af afkastet. Du skal have 80% af afkastet. Risikofrit Afkast: hvor jeg har risikoen for tabet og du tager 20% af afkastet. Min løn bliver 80% af afkastet.
Til pengeinstitutter og investforeninger: Provisions afhængigt ansættelse tager jeg gerne imod. Det er unikt - ser frem til at høre fra jer |
Jeg var noget i tvivl om jeg skulle bruge kræfter på at skrive et indlæg her, for i min verden ser tingene sådan ud:
Mulighed for højt afkast = høj risiko.
Det er jo fint at du i en periode har kunnet fremvise et positivt resultat, men jeg har endnu ikke set nogen der over længere tid kunne fastholde sådanne resultater. Og hvis du virkelig ejer hønen der lægger guldæg, har jeg svært ved at se hvorfor du skulle ønske at sælge firmaet ?
Og risikofrit afkast ! Ja, så længe du er solvent er det ok at du har risikoen, men i det øjeblik du løber tør for guld, så ryger tabet direkte over på investor.
Det her bliver ikke for mine penge.