|
Nøj... det var godt nok noget af dagens bedste nyhed :) |
Dovne Robert
Debat
|
Nøj... det var godt nok noget af dagens bedste nyhed :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Dovne Robert |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Jeg kunne godt tænke mig at høre på nogen der er startet op for nylig og har fået succes. Der har jeg ikke lige nogle specifikke navne. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Håber du mener Hr. Thorborg :) Dbh Brian |
|
Hold da op, sikke mange rigtig gode forslag. kom gerne med flere Datoen er den 29 oktober De bedste hilsner |
|
Jeg er ny på Amino og kender derfor intet til Aminotastic og faktisk genkender jeg kun de færreste af gurunavnene, men kloge folk, det er de helt sikkert.
Det synes jeg er en fremragende idé. En gang "Købmand Olsen har byens bedste kaffe" kan vi ikke rigtig bruge til noget i praksis. Fint nok med en generel peptalk, men det tror jeg nok Hr. Thorborg forstår at levere som afslutning. |
|
Iværksætteri Thomas Rosenstand Hvilke ændringer i konceptet har i overvejet? :-) - Alexander Larsen |
|
Steve Jobs Hvis det ikke kan lade sig gøre så kan jeg godt nøjes med John Hanoover / Cookie Martin Thorborg naturligvis (evt både lidt i starten og lidt til slut) Lars Tved Mikkel deMib Finn Nørbygaard Og krydret lidt med Stein Bagger Klaus Riskjær
|
|
Martin Lindstrøm, Uffe Elbæk, Jonathan Løw og Martin Thorborg. |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise