Vi er på Amino Teamet så småt gået gang med planlægningen til at lave et brag af Aminotastic i efteråret, mere præcist den 29. oktober, og derfor har vi brug for netop din hjælp, hvem vil du allerhelst se på scenen, eller netværke med? Både danske og udenlandske navne er velkommen.
Desuden går vi også og leger lidt med tanken om at ændre lidt på hvordan Aminotastic har set ud de sidste par år, men vi har brug for din hjælp, Hvad skal Aminotastic indeholde for at det bliver det bedste erhvervsevent på året? Kom med dine ønsker her så gør vi alt hvad vi kan for at opfylde dem.
Erhvervs- og vækstminister Annette Vilhelmsen kunne jo passende stille op og fortælle hvad regeringen konkret vil gøre for at skabe flere virksomheder i landet ;)
Soulaima Gourani, Anders Samuelsen og Simon Sinek er min top-of-mind TalerTopTre :-)
Det må gerne være et heldagsarrangement, så der er mere tid til at netværke med de andre Amino'er. Der kan evt. laves forskellige 'under uret' steder, så man kan finde de andre, der hænger ud de samme Amino-sektioner, som man selv gør.
Hvad med en god goodiebag? Er sikker på, at virksomheder vil stå i kø for at smide gode gaver efter DK's iværksættere (og måske betale en skilling for det).
Erhvervs- og vækstminister Annette Vilhelmsen kunne jo passende stille op og fortælle hvad regeringen konkret vil gøre for at skabe flere virksomheder i landet ;)
Først en stor TAK til Amino for at genoptage Aminotastic.
På min Wanted-liste over inspirerende talere er blandt andet:
Soulaima Gourani
Jesper Buch
Mikkel deMib
Rolf Høegh
Steinar Ditlefsen
Martin Lindstrom
og naturligvis vores Amino husvært, Martin Thorborg.
Hit med en dato, så vi kan få sat X i kalenderen.
Glæder mig allerede til nogle gode talere, en masse netværk og inspiration i store mængder.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold. Find mig på LinkedIn
Nå, så fik jeg tænkt mig lidt mere om. Også et tak herfra, for at genoptage Amino Tastic.
Følgende oplægsholdere synes jeg at det kunne være sjovt at høre fra:
Martin (gerne til slut i programmet for at holde på folk)
Soulaima Gourani
Mogens Nørgaard
Tyra Frank (skulle efter sigende lave nogle fede oplæg)
Det kunne også være fedt hvis man kunne tage en god håndfuld inspirerende iværksættere, og blot give dem 10 min hver. Det er altid fedt at høre på folk med drive, som sætter alle kræfter ind på deres projekt.
Svend Brodersen fra Gramslot. Den nok mest passionerede person jeg har mødt i virkeligheden, fantastisk fortæller, iværksætter, og har gjort rigtig meget nyt i en "gammel" branche.