Hvem vil du se på Aminotastic 2013?
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Hvis der er plads til en med forstand på Sociale Medier ,
Så er Thomas Bigum, den sjoveste jeg til dato har set og hørt - hvor der samtidig kommer nogle guldkorn undervejs :)
Svar
Tilmeldt 5. Jun 12
slettetbruger
Skrevet
16-06-2013 kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Er denne tråd ikke ved at blive lidt triviel? Der er efterhånden langt mellem snapsene og de 4-5 mest populære går igen hele tiden.
Og helt ærligt: Martin Thorborg o.a. ... vil det ikke bare blive en gentagelse af de samme succeshistorier og peptalks à la: Du skal ville, du skal tro på dig selv o.s.v.?
Hvad med at vælge en/nogen som aldrig har været med før og som måske har noget nyt eller skævt at byde på?
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Boysen
Skrevet
16-06-2013 kl. 18:19
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Som dig kunne jeg også godt tænke mig at se nogle nye på banen... intet ondt om de "gamle" men lad os håber amino vælger en god blanding. Når det er sagt, er der jo ikke meget "bund" i dit indlæg, da du som det mindste, kunne komme med et alternativ til det der er forslået.... Så hva har du ;) ?
Svar
Tilmeldt 5. Jun 12
slettetbruger
Skrevet
16-06-2013 kl. 18:35
Svar
Der var en der foreslog Klaus Heymann. Det synes jeg lyder som et spændende bud.
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Autocorrect... Jeg har ellers aldrig nogensinde skrevet noget om Thorning, før nu :-( Selvfølgelig hr . Thorborg :-)
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tilmeldt 22. May 13
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-06-2013 kl. 07:47
Svar
Nogle politikere kunne helt sikkert være spændende.
Svar
Tilmeldt 22. May 13
hvemhvadhvorerher
Skrevet
22-06-2013 kl. 08:25
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hvad med Casper Christensen? Har driver nogle ret succesfulde firmaer.
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-06-2013 kl. 11:52
Gennemsnit 4.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Ditlev Bredahl fra http://onapp.com/ mest fordi hans rejse gennem projekter er vildt spændende. Iværksætter for alle pengene :-)
Kan du uddybe lidt her? :-)
Svar