Kære Amino'er
|
Tillykke Martin
Glæder mig til at læse den nye udgave, og bruge nogle af dine gode råd.
Kære Amino'er
|
Tillykke Martin Glæder mig til at læse den nye udgave, og bruge nogle af dine gode råd. |
E-pusher 2 kan varmt anbefales! Jeg har allerede haft stor glæde af den, og den har gjort meget for min forretning. Uden dén og e-pusher 1, ville min forretning se ganske anderledes ud i dag. Tak for en rigtig cool og brugbar bog Martin :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Martin - jeg modtog e-pusher 2.0 i begyndelsen af ugen. Det er helt igennem en af de mest brugbare "investeringer" jeg nogensinde har gjort. Jeg glæder mig til at omsætte alle dine vinkler. Og lad mig slå fast, at det afsluttende kapitel også er guld. Vi ved det godt, men "glemmer" at føre det ud i livet. Tak! |
Det er jeg super glad for! |
Selvom jeg fik den med faktura direkte fra dig, så vil jeg skrive lidt på Saxo. |
Tak for det :-) Dbh Martin |
Tillykke! Hvornår får os der har købt version 1.0 for få måneder siden tilsendt version 2.0 som lovet? |
Så er den første anmeldelse af e-pusher på Saxo klar |
Det har alle dem der har vendt tilbage på den mail jeg sendte til alle købere af version 1.0 i sidste uge. Hvis du ikke har fået den, så ligger den sikkert i dit spamfilter. Send min kone en mail på camilla@thorborg.dk med dit firmanavn, fulde navn og e-mail, så mailer hun den til dig. Dbh Martin |