Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Pusher 2.0 er på gaden

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige blevet færdig med at læse E-Pusher 2.0, og må bare sige - Tusind tak Martin Smile Det er en super cool bog med rigtig mange guldkorn, som jeg skal til at arbejde med, på mine websites. Vil helt klart anbefale bogen til andre!

Jeg er især glad for, at du valgte at tage det sidste afsnit med i bogen, og har selv filmen The Secret, som jeg syntes er rigtig god. I den forbindelse vil jeg lige anbefale, at læse "Vejen til kraft - fast food til sjælen" af Barbara Berger. Ellers bruger jeg også selv, at dyrke motion 5-7 gange om ugen, og det er dejligt så meget ny energi det giver... vil hen og have løbeskoene på Smile so keep up the good work!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:37

Thomas Justesen:

Er lige blevet færdig med at læse E-Pusher 2.0, og må bare sige - Tusind tak Martin Smile Det er en super cool bog med rigtig mange guldkorn, som jeg skal til at arbejde med, på mine websites. Vil helt klart anbefale bogen til andre!

Jeg er især glad for, at du valgte at tage det sidste afsnit med i bogen, og har selv filmen The Secret, som jeg syntes er rigtig god. I den forbindelse vil jeg lige anbefale, at læse "Vejen til kraft - fast food til sjælen" af Barbara Berger. Ellers bruger jeg også selv, at dyrke motion 5-7 gange om ugen, og det er dejligt så meget ny energi det giver... vil hen og have løbeskoene på Smile so keep up the good work!

Takker :-)
Og ja, løb er en stor enegikilde og hvis man kombinerer det med friskpresset frugtjuice, så giver det virkelig en spark bagi.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:50

En lille status efter den første uge er vel på sin plads. 130 har købt E-Pusher 2.0 og det syntes jeg da egentlig er meget godt :-)

Dbh Martin

Fra københavn
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:35

Jeg går med tankerne om at starte en webshop, på et site hvor der er godt 6.800 unikke besøg om dagen.

Har læst E-Pusher 1.0. 

Skal jeg vente med at købe 2.0 `? eller er der også ting i den som jeg kan bruge i overvejelsesfasen ?

Og ellers skal du virkelig have ros, for at "skrive i øjenhøjde". Man føler næsten at der er en man kender, der har skrevet nogle gode råd til én.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:46

Er det e-pusher 1.0 eller light udgaven du har læst?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47

sundsdal:

Jeg går med tankerne om at starte en webshop, på et site hvor der er godt 6.800 unikke besøg om dagen.

Har læst E-Pusher 1.0. 

Skal jeg vente med at købe 2.0 `? eller er der også ting i den som jeg kan bruge i overvejelsesfasen ?

Og ellers skal du virkelig have ros, for at "skrive i øjenhøjde". Man føler næsten at der er en man kender, der har skrevet nogle gode råd til én.

Hej Sundsdal

Hvis du har købt E-Pusher 1.0, så får du gratis version 2.0 ved at maile min kone camilla@thorborg.dk med dit navn, firmanavn og e-mail.
Tak for rosen :-)

Dbh Martin
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)