Tusind tak for det, det sætter jeg stor pris på! Dbh Martin |
Henrik R:Så er den første anmeldelse af e-pusher på Saxo klar
Er det mig der er blind? Jeg kan ikke finde den...
Link plz :)
Mette
Tusind tak for det, det sætter jeg stor pris på! Dbh Martin |
Er det mig der er blind? Jeg kan ikke finde den... Mette |
Har du benyttet Martins link tidligere i tråden? I såfald skulle du kunne se den.... |
Det første døgn har jeg solgt 60 stk, så det er da egentlig ganske ok :-) |
Hvor mange artikler var der egentlig i version 1? |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Hejsa, Jeg har et forslag til et kapitel mere til bogen: "Lad være med at genere kunderne med DRM" Jeg kan godt forstå at man forsøger at beskytte sit materiale så godt som det er muligt. Især for lidt mere "specielle" produkter som dette. Problemet er, at det ikke fungerer. Folk der gerne vil kopiere kan frit gøre det, fordi systemerne ikke er gode nok. Og for os andre, er det et alt alt for stort irritationsmoment når materialet skal anskaffes, opbevares og benyttes. Jeg købte igår bogen hos Saxo.com, og det er endnu ikke lykkedes mig så meget som at åbne den, fordi Adobe's DRM servere er nede igen, og har været det siden i går. Det er et irritationsmoment ud over det almindelige, som gør at jeg vil tænke mig om en 30-40 gange ekstra før jeg køber DRM beskyttet materiale igen. Især når det er et produkt hvor prisen er mere end bare et greb i lommen, så skal tingene altså fungere. Og det gør DRM ikke. Samtidig får det mig til at overveje, om dette produkt virkelig er al besværet værd. Det var måske nok Adobe jeg burde "skyde" på, men dette er mere en opfordring til at droppe de der halvt-fungerende kopibeskyttelsesløsninger. Det er simpelthen en alt for stor hindring for kunden. Anyways, jeg håber at de snart kommer op igen, så jeg også kan få lov at læse - samtidig med at jeg bekymrer mig for om jeg nu kan få lov at åbne den i morgen. Mvh. Kasper Holtze |
Det forstår jeg ikke. Jeg har åbnet bogen flere gange både i går og i dag uden det mindste problem! |
Den er lige kommet op her for nogle minutter siden. Det er ved aktivering af en ny bog, der har været problemer denne gang.
Mvh. Kasper |
Hej Kasper Jeg er ked af at du har haft problemer med åbningen af min bog, det beklager jeg meget. |
Oplagt iværsætter idé - kopibeskyttelse der virker - også for kunden! =D Mette |