Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Pusher 2.0 er på gaden

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Så er den første anmeldelse af e-pusher på Saxo klar Yes

Tusind tak for det, det sætter jeg stor pris på!

Dbh Martin
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:21

Henrik R:

Så er den første anmeldelse af e-pusher på Saxo klar Yes

Er det mig der er blind? Jeg kan ikke finde den...
Link plz :)

Mette

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:30

Har du benyttet Martins link tidligere i tråden? I såfald skulle du kunne se den....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:22

Det første døgn har jeg solgt 60 stk, så det er da egentlig ganske ok :-)

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:42

Hvor mange artikler var der egentlig i version 1?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:38

Hejsa,

Jeg har et forslag til et kapitel mere til bogen:

"Lad være med at genere kunderne med DRM"

Jeg kan godt forstå at man forsøger at beskytte sit materiale så godt som det er muligt. Især for lidt mere "specielle" produkter som dette. Problemet er, at det ikke fungerer. Folk der gerne vil kopiere kan frit gøre det, fordi systemerne ikke er gode nok. Og for os andre, er det et alt alt for stort irritationsmoment når materialet skal anskaffes, opbevares og benyttes.

Jeg købte igår bogen hos Saxo.com, og det er endnu ikke lykkedes mig så meget som at åbne den, fordi Adobe's DRM servere er nede igen, og har været det siden i går. Det er et irritationsmoment ud over det almindelige, som gør at jeg vil tænke mig om en 30-40 gange ekstra før jeg køber DRM beskyttet materiale igen. Især når det er et produkt hvor prisen er mere end bare et greb i lommen, så skal tingene altså fungere. Og det gør DRM ikke. Samtidig får det mig til at overveje, om dette produkt virkelig er al besværet værd.

Det var måske nok Adobe jeg burde "skyde" på, men dette er mere en opfordring til at droppe de der halvt-fungerende kopibeskyttelsesløsninger. Det er simpelthen en alt for stor hindring for kunden.

Anyways, jeg håber at de snart kommer op igen, så jeg også kan få lov at læse - samtidig med at jeg bekymrer mig for om jeg nu kan få lov at åbne den i morgen.

Mvh. Kasper Holtze

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:56

Det forstår jeg ikke. Jeg har åbnet bogen flere gange både i går og i dag uden det mindste problem!

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:07

Den er lige kommet op her for nogle minutter siden. Det er ved aktivering af en ny bog, der har været problemer denne gang.

Mvh. Kasper 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:17

Kasper Holtze:

Hejsa,

Jeg har et forslag til et kapitel mere til bogen:

"Lad være med at genere kunderne med DRM"

Jeg kan godt forstå at man forsøger at beskytte sit materiale så godt som det er muligt. Især for lidt mere "specielle" produkter som dette. Problemet er, at det ikke fungerer. Folk der gerne vil kopiere kan frit gøre det, fordi systemerne ikke er gode nok. Og for os andre, er det et alt alt for stort irritationsmoment når materialet skal anskaffes, opbevares og benyttes.

Jeg købte igår bogen hos Saxo.com, og det er endnu ikke lykkedes mig så meget som at åbne den, fordi Adobe's DRM servere er nede igen, og har været det siden i går. Det er et irritationsmoment ud over det almindelige, som gør at jeg vil tænke mig om en 30-40 gange ekstra før jeg køber DRM beskyttet materiale igen. Især når det er et produkt hvor prisen er mere end bare et greb i lommen, så skal tingene altså fungere. Og det gør DRM ikke. Samtidig får det mig til at overveje, om dette produkt virkelig er al besværet værd.

Det var måske nok Adobe jeg burde "skyde" på, men dette er mere en opfordring til at droppe de der halvt-fungerende kopibeskyttelsesløsninger. Det er simpelthen en alt for stor hindring for kunden.

Anyways, jeg håber at de snart kommer op igen, så jeg også kan få lov at læse - samtidig med at jeg bekymrer mig for om jeg nu kan få lov at åbne den i morgen.

Mvh. Kasper Holtze

Hej Kasper

Jeg er ked af at du har haft problemer med åbningen af min bog, det beklager jeg meget.
Jeg her meget lidt erfaring med publisering af e-bøger og desværre er der ikke mange der kan bidrage med særligt meget i den retning.
Det er klart når man laver en bog, at man prøver at beskytte sit arbejde. Men det er meget muligt at den metode jeg bruger nu ikke er optimal.
Det er rigtigt at alle kan "knække" en e-bog der er beskyttet med DRM, men jeg tror nu de fleste mennesker der køber en dyr bog, ikke gider at bruge den tid og energi det trods alt kræver.
Jeg er glad for din kommentar, den vil jeg bruge i min fremtidige vurdering af hvordan jeg skal sælge mit materiale.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:41

Oplagt iværsætter idé - kopibeskyttelse der virker - også for kunden! =D

Mette

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)