Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Pusher 2.0 er på gaden

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

thorborg:

Hej Kasper

Jeg er ked af at du har haft problemer med åbningen af min bog, det beklager jeg meget.
Jeg her meget lidt erfaring med publisering af e-bøger og desværre er der ikke mange der kan bidrage med særligt meget i den retning.
Det er klart når man laver en bog, at man prøver at beskytte sit arbejde. Men det er meget muligt at den metode jeg bruger nu ikke er optimal.
Det er rigtigt at alle kan "knække" en e-bog der er beskyttet med DRM, men jeg tror nu de fleste mennesker der køber en dyr bog, ikke gider at bruge den tid og energi det trods alt kræver.
Jeg er glad for din kommentar, den vil jeg bruge i min fremtidige vurdering af hvordan jeg skal sælge mit materiale.

Dbh Martin

Hej Martin,

Tak for dit svar.

Det er rigtigt at man naturligvis skal prøve at beskytte sit arbejde så godt som det er muligt, det gør jeg naturligvis også med de ting jeg selv laver. Men alene det at prisen på bogen er relativt høj, samt at det er et lidt specielt produkt, tror jeg er en langt bedre beskyttelse mod kopiering. DRM er simpelthen, eller kan være, for stor en hindring.

Det er stadig ikke lykkeds mig at åbne bogen, men jeg har kontaktet Saxo, så håber jeg at de kan hjælpe.

Mvh. Kasper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:28

Mattias Skovhøj:

Hvor mange artikler var der egentlig i version 1?

I den gamle var der godt 150, i den nye lige under 200.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:27

Kasper Holtze:

thorborg:

Hej Kasper

Jeg er ked af at du har haft problemer med åbningen af min bog, det beklager jeg meget.
Jeg her meget lidt erfaring med publisering af e-bøger og desværre er der ikke mange der kan bidrage med særligt meget i den retning.
Det er klart når man laver en bog, at man prøver at beskytte sit arbejde. Men det er meget muligt at den metode jeg bruger nu ikke er optimal.
Det er rigtigt at alle kan "knække" en e-bog der er beskyttet med DRM, men jeg tror nu de fleste mennesker der køber en dyr bog, ikke gider at bruge den tid og energi det trods alt kræver.
Jeg er glad for din kommentar, den vil jeg bruge i min fremtidige vurdering af hvordan jeg skal sælge mit materiale.

Dbh Martin

Hej Martin,

Tak for dit svar.

Det er rigtigt at man naturligvis skal prøve at beskytte sit arbejde så godt som det er muligt, det gør jeg naturligvis også med de ting jeg selv laver. Men alene det at prisen på bogen er relativt høj, samt at det er et lidt specielt produkt, tror jeg er en langt bedre beskyttelse mod kopiering. DRM er simpelthen, eller kan være, for stor en hindring.

Det er stadig ikke lykkeds mig at åbne bogen, men jeg har kontaktet Saxo, så håber jeg at de kan hjælpe.

Mvh. Kasper

Hej Kasper

Jeg må snakke med Saxo om det, det er deres system og ikke noget jeg vælger.
Jeg håber du har fået åbnet din bog, ellers siger du bare til!

Dbh Martin

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:45

thorborg:

Hej Kasper

Jeg må snakke med Saxo om det, det er deres system og ikke noget jeg vælger.
Jeg håber du har fået åbnet din bog, ellers siger du bare til!

Dbh Martin

Hej igen,

Nu fik jeg svar fra Publizon, og det er lykkedes mig at få den åbnet. Så nu vil jeg gå igang med at læse. Men ellers mange tak ;)

Mvh. Kasper

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:09

Sådan!

Jeg vidste ikke at der manglede nye afsnit, men de er da helt sikkert velkomment. 

Vi har med stor succes brugt E-pusher i forbindelse med udviklingen af vores nye shop i Skandiaweb A/S.

Brugervenlighed, Søgemaskineoptimering og Betalingsmetoder er i højsædet i frontend delen.

I backend har vi brugt mange kræfter på at give ejeren af shoppen fuld kontrol - uden at det bliver uoverskueligt - , samt en masse business intelligence værktøjer, bla. vha en omfattende statistik på både solgte varer, valgte betalingsmetoder, søgninger i varekataloget osv. osv.

Det har været en enorm stor hjælp at have E-pusher liggende ved siden af som en slags rådgiver, og nogle gange blev det endda en checkliste for os.

Lige p.t. ser jeg nu mest frem til det sidste kapitel omkring stress og afslapning, for det kunne vi godt nok trænge til efter sådan en omgang hardcore udvikling Cool

Jeg kan især godt lide den service hvor i tilbyder at sende den seneste version ud til os der for nyligt har investeret i den tidligere version.
Thumbs up og tak for hjælpen!

Mvh

Udviklingsafdelingen i Skandiaweb

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:20

jeg har også købt e-pusher 2.0 fra saxo hjemmeside og det har desværre ikke været nogen optimal oplevelse. 

jeg kan ikke huske alle detaljer omkring købet med mener at huske at det var nemt nok men også liidt omstændeligt da man skulle igennem en del led, men det var ikke det værste, det kom da bogen skulle downloades...der skete ikke en fis..1800 bobs lige i kloaken tænker man!

jeg har så skrevet til saxo..og fået et ikke særligt serviceminded svar...et link til et firma der supporter dem..værsgod find selv ud af det!!!!..jeg havde skrevet at jeg ville bede om et nyt link..eller mine penge retur....idag har jeg så kontaktet dem pr telefon og fik en grotesk besked..at de ikke betalte penge tilbage på bøger der købes som downloads....vist nogen der trænger til en opfrisker omkring nethandels reglerne...

enden på det hele blev at jeg kontaktede deres supportfirma og der ventede der heldigvis en god oplevelse, en flink ung mand der brugte tid til at høre på min oplevelse og derefter gjorde sit bedste for en løsning..og jeg fik bogen!!!...og den glæder jeg mig nu til at sætte tænderne i!!!! 

men jeg skal nok ikke købe flere bøger hos saxo

et lille pip fra hverdagen...mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 21:41

Og jeg kan sige dig, at den er værd at vente på........Yes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:58

Jeg er i dialog med Saxo om en bedre løsning, men indtil da, så mail min kone: camilla@thorborg.dk hvis du har problemer med den version du har købt hos Saxo, så får du en ny og bedre version gratis af mig.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:03

Vil bare bekræfte at min oplevelse er at Saxo's support ikke er tilfredsstillende. Hvis de vil sælge E-Pusher 2.0 som e-bog, så bør de også være i stand til at supporte dette produkt.
 Også sidste gang jeg køber hos Saxo...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:08

Henrik R:

Og jeg kan sige dig, at den er værd at vente på........Yes

Tusind tak for de pæne ord :-)

Dbh Martin
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)