Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

ja den får man ofte i hovedet herinde og jeg tror heller ikke folk mener jantelov. Det skulle betyde at man advarede trådstarter ud fra at man ville holde ham lidt nede - han skulle ikke tro han var noget - ikke bedre end os andre - og på en eller anden måde indikere, at vi sidder og er skide misundelige 

Det holder i alle fald ikke i mit fald, jeg er ikke for 5 øre misundelig på trådstarter og ønsker ham gerne frem i forreste linje, jeg synes unge der tør noget er en forudsætning for at vi kommer videre, men vil stadigt stærkt advare mod bare at kaste sig ud i ting som man på forhånd regner med at tabe penge på. Så er det med at finde en anden tilgang til at blive iværksætter

Jantelov har det INTET med at gøre - forsigtig Per kunne man kalde mig og ha ret - men ikke jante Big Smile

Jeg tror det er Amino styrken, at nogen siger GO FOR IT og andre siger - tænk lige over det en gang mere - eller sågar drop det - og kun fremtiden kan sige hvem der havde ret - men at folk gider komme med begge dele, er styrken herinde

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Under normale omstændigheder er der ingen som kender sandheden før den fede dame har sunget...
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Jantelov

ja den får man ofte i hovedet herinde og jeg tror heller ikke folk mener jantelov. Det skulle betyde at man advarede trådstarter ud fra at man ville holde ham lidt nede - han skulle ikke tro han var noget - ikke bedre end os andre - og på en eller anden måde indikere, at vi sidder og er skide misundelige 

Det holder i alle fald ikke i mit fald, jeg er ikke for 5 øre misundelig på trådstarter og ønsker ham gerne frem i forreste linje, jeg synes unge der tør noget er en forudsætning for at vi kommer videre, men vil stadigt stærkt advare mod bare at kaste sig ud i ting som man på forhånd regner med at tabe penge på. Så er det med at finde en anden tilgang til at blive iværksætter

Jantelov har det INTET med at gøre - forsigtig Per kunne man kalde mig og ha ret - men ikke jante Big Smile

Jeg aner heller ik, hvorfor man skal have sådan noget kastet i hovedet, når man frivilligt og gratis sidder og rådgiver nogle herinde, som er på vej ud af en helt forkert sti...

Men jeg kan da helt sikkert finde andet, at bruge min tid på end sådanne beskyldninger Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Modsat er det kolgt ikke at forvente et salg på 25.000 - 40.000 enheder hvis markedet er dækket for godt ind.

Men men men?

Hvorfor ikke vælge et andet produkt der er mere salg i?

Fra min stol ser det ud til du er meget forsigtig, dette er delvis godt, da det betyder du ikke går konkurs, men samtidig med så kan det give indtryk af du mangler ambitioner, for at nå op i "højderne".

Som flere er inde på så vent lidt, da jeg tror en tur i tænkeboxen vil give dig det overblik du har behov for.

Der er rigtig manget der skal på plads ved opstart af en webshop og vælger du eks. Nets så kan du godt lægge 500 kr oven i dine udgifter hver måend.

Brug en tænke pause på at spare lidt mere sammen, at finde et eller flere produkter ved siden af det du påtænker, således du har en større omsætinge og derved ikke er så udsat for at skulle hive tegnebogen op af lommen hver den første for at betale regninger af egen lomme, men hiver den op for at fylde mere I den - det er jo vores alles mål, at denne bliver så tyk, så vi ikke behøver at tænke over hvor den næste husleje kommer fra.

Venligst

René Buch

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:

Mads Nørgaard:
Hvorfor er det, at du ikke finder et lille fritidsjob til at dække de få udgifter?

Der er ikke rigtig nogle ledige jobs her :) 

Det er noget pjat - for en 13-14 årig knægt er der uanede muligheder for at få sig et job. En avisrute, ungarbejder i fakta, netto, mv., hundelufter, havemand/dreng, handle ind for ældre, osv. osv. Det handler bare om din vilje til at få et job.

Nå, men ud fra de poster du skriver i dit indlæg på udgifter, skal du 100% tage stilling til mange flere ting, som også er nævnt. Reklamationer, emballage, markedsføring, vedligeholdelse og udvikling af shoppen og indløsningsaftale. Uden trafik får du ingen salg, og trafik koster kroner - på den ene eller anden måde - og det er specielt vigtigt, i den branche, du er på vej ud i.

Taget dine ambitioner i betragtning, kan du jo starte med paypal og så skære ned på nets/quickpay omkostningerne.

Held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper - Der er ingen succesfuld forretning i Danmark, som er grundlagt på forsigtighed - ikke engang Mærsk - den der med rettidig omhu, var noget de fandt på mange år efter etableringen.

Det er en risiko ved enhver forretning - vil du have garanti for at undgå underskud, skal du vælge at være funktionær - ikke selvstændig.

Min pointe er at du har budgetteret dit salg meget forsigtigt - men hvad ved du egentligt om dit salgspotentiale? Salesforecast er i bund og grund gætværk.

Der er to måder at styre på i denne verden: Enten træder man på speederen eller også træder man på bremsen - vælg selv.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tambou.dk:
Der er to måder at styre på i denne verden: Enten træder man på speederen eller også træder man på bremsen - vælg selv.

Uha - en stor fejl vil jeg gerne sige. Tal med alle større erhvervsledere og du vil opleve at hele kunsten er at dels skiftevis gasse, skiftevis bremse og ofte faktisk gasse og bremse samtidigt. Det andet holder ikke ½ meter normalt - det løber løbsk. Det er forskellen mellem succes og fiasko i langt de fleste fald, at kunne begge dele, gerne samtidigt

Du har ret i at der ikke er garanti mod underskud, men det er lovligt at lave budget og VIDE man får et underskud år 1 som man ikke har penge til helt enkelt (vi taler om 0 kapital 0 kr at putte i det)

Jeg synes det er fint at råde til at gasse - men ikke blindt - for en der ikke har penge helt enkelt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tambou.dk:
Casper - Der er ingen succesfuld forretning i Danmark, som er grundlagt på forsigtighed - ikke engang Mærsk - den der med rettidig omhu, var noget de fandt på mange år efter etableringen.

Det var da imponerende, at du kan skrive flere ting, som er så forkerte faktuelt!

Mærsk er navnet på sønnen af A.P Møllers grundlægger. A.P Møller er faktisk grundlangt ud fra forsigtighed af Arnold Peter Møller (A. P Møller), og grunden til at firmaet overlevede depressionen i starten/midten af 1920´erne, var fordi de var forsigtig. De var faktisk så forsigtige, at de kunne være med i rekonstruktionen af Landmandsbanken, det vi idag kender som Danske Bank, hvor A.P Møller besidder en større aktiepost, hvilket firmaet har gjort siden rekonstruktionen.

Mærsk er søn af A.P Møller, og han har altså intet med etableringen af firmaet eller lignende. Han overtog firmaet efter sin fader, og fik det til at vokse til det, som vi kender det for idag!

Tambou.dk:
 

Der er to måder at styre på i denne verden: Enten træder man på speederen eller også træder man på bremsen - vælg selv.

Jeg håber seriøst ik, at du har bil eller lignende køretøjer, for så giver resultatet sig selv... At dele business op i sort/hvid på denne måde, det fortæller vel blot, at du er mere til gætværk end selve ledelsen af firmaet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 23:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Hvis jeg var dig ville jeg starte hos mlhosting.dk. Der kan du få et webhotel + betalings gateway igennem ewire light for ca. 2-300 for et helt år.
Med ewire kan du tage dankort.
Her har du samtidig 1 click installation, så det er supernemt at sætte en webshop op. Desværre er problemet, med at få presta til at tage imod ewire, men mon ikke en eller anden Amino kan hjælpe dig med det.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 07:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hvordan og hvorledes janteloven har noget med mit indlæg at gøre? 

Side 4 ud af 10 (96 indlæg)