prov at se paa den her http://www.remy.dk/excel_regnskab_program.html det ser nemt ud og billigt. saa har du sparet de 89 om mdr |
Den billigste pakke hos shopify koster da også kun 29usd?
Debat
prov at se paa den her http://www.remy.dk/excel_regnskab_program.html det ser nemt ud og billigt. saa har du sparet de 89 om mdr |
|
Den billigste pakke hos shopify koster da også kun 29usd? |
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
|
Hej Anne
Tusind tak, vi har arbejder rigtigt hårdt på at gøre CloudSprout til det system til nye e-købmænd og website ejere, så det luner, tak.
Ja, det er korrekt! |
|
Hej Peter, det lyder fint bliver man flyttet til PRO (150.-/måned), hvis trafikken stiger over 3GB, og man stadig er under 3750 i omsætningen? eller man bruger mere end 200MB? Hvor meget er 3GB traffik? Ulempe: ingen support, desværre. Du skriver på hjemmesiden: "Gratis udgaven er løsningen for mindre virkomsheder, såvel som for advancerede Er det svært at selv finde ude af det?
|
|
Der er blevet skrevet meget godt og meget fjol i den her tråd - hvad for en type råd det her er må du vurdere :-) |
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
|
Hej. Jeg har kørt min webshop i 1 år og jeg bruger ikke regnskabsprogram endnu. Vent til du ikke kan holde styr på det manuelt. Jeg skal ihvertfald snart over på et bogføringsprogram! :) |
|
Hej Casper. |
Tror mere fordi jeg vil have noget og lave og så er det er projekt som jeg kan have det sjovt med, men stadig tjene penge.
Jeg har kendskab til Affiliate og har nogle Affiliate sider ved siden af :)
Det er for at få erfaring og jeg tror måske det bliver prestashop eller woocommerce |
|
Hej Casper Jeg kan godt forstå dine bekymringer og jeg er sikker på at du ikke er alene. Det er næsten med 100% garanti at der er mange andre som dig der har fundet nogle produkter som der er tiltro til og derefter har tænkt at dem må man kunne sælge. De kommer så til ca. samme regnestykke som dig og giver derefter op. DET ER DER INGEN GRUND TIL. Mht til dit regnestykke er der meget du kan sløjfe og så er regnestykket et helt andet.
Det eneste du nu mangler er et webhotel til at hoste dit Prestashop system og det kan kan du få hos UnoEuro for ca. 150,- for et år. På denne måde er det i hvert fald ikke økonomien der sætter en stopper for dine drømme og at starte en webshop. Desuden har UnoEuro 1-click installation på prestashop, dvs hele installationen bliver lavet automatisk. Når du nu ikke længere skal bekymre dig om økonomien i dit projekt, så kan du i stedet fokusere på at sælge dine produkter. |