Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kommer til at få underskud hver måned!

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:02 | Låst

Den billigste pakke hos shopify koster da også kun 29usd?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1175
Skrevet kl. 11:15 | Låst

Hi Casper,

bare forrtsæt.

Prøve det here: bricksite.com

på dansk, INGEN løbende udgifter (kun domæne 45.- om året),

for et engangsbeløbet på ca 500 Kr - inkl. tilvalg: PayPal betaling (som indeholder MasterCard og Visa), kurv, logo og tilføjet domæne.

vh

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:13 | Låst

Hej Anne

Schwalbe:
Jeg har lige besøgt jeres hjemme side CloudSprout.dk Det ser jo spændende ud.

Tusind tak, vi har arbejder rigtigt hårdt på at gøre CloudSprout til det system til nye e-købmænd og website ejere, så det luner, tak.

Schwalbe:
Hvis jeg ønsker at modtage Dankort skal jeg selvfølgelig ansøge om en betalingskortaftale som koster 1000 om året ellers er det gratis at benytte jeres shop hvis min omsætning ligger under 3750 kr. pr. mrd. Er dette forstået korrekt.

Ja, det er korrekt! 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1175
Skrevet kl. 14:28 | Låst

Hej Peter, det lyder fint

bliver man flyttet til PRO (150.-/måned), hvis trafikken stiger over 3GB, og man stadig er under 3750 i omsætningen?

eller man bruger mere end 200MB? Hvor meget er 3GB traffik?

Ulempe: ingen support, desværre.

Du skriver på hjemmesiden: "Gratis udgaven er løsningen for mindre virkomsheder, såvel som for advancerede Wink forbrugere".

Er det svært at selv finde ude af det?

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:36 | Låst

Der er blevet skrevet meget godt og meget fjol i den her tråd - hvad for en type råd det her er må du vurdere :-)

Men jeg tror du skal finde ud af hvorfor du vil lave den her webshop.

Er det for at tjene penge? Så vil jeg anbefale at du finder et arbejde eller noget andet i stedet, selv hvis du sælger 20 gange hvad du forventer vil du ikke have meget til overs når udgifterne er betalt.

Er det for at få erfaring med online markedsføring? Så vil jeg anbefale at du kigger på affiliate, her lærer du lige så meget om de fleste ting, har også godt indtjeningspotentiale og færre faste udgifter.

Er det for at få erfaring med at eje eb webshop? Så prøv det af, men tag den billige løsning, prestashop+paypal og se hvordan det går. Indstil dig på du måske taber lidt penge, men tag dem som lærerne der er godt givet ud og som kommer mangenfold igen den dag du finder det rigtige produkt.

Håber du kunne bruge det :-)
Philip

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 10:06 | Låst

Hej.

Jeg har kørt min webshop i 1 år og jeg bruger ikke regnskabsprogram endnu. Vent til du ikke kan holde styr på det manuelt. Jeg skal ihvertfald snart over på et bogføringsprogram! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper.

Jeg har læst dit indlæg og de mange svar til dig. Jeg fornemmer at du ligesom mange af os andre har en iværksætter i maven
og at du måske er typen der gerne vil afprøve ting for derved at lære mere. Jeg er selv tilhænger af "learning by doing" metoden
og at starte små projekter op som måske ikke umiddelbart har potentiale for økonomisk succes men som til gengæld kan give en masse viden og erfaring
til en dag man rammer den helt rigtige ide. Alternativt kan man vælge "rådgiver" metoden og lytte til hvad andre mener om ens ide
og så handle derudfra.

Jeg mener at man skal prøve alt det man kan hvis det ikke koster noget særligt økonomisk eller personligt. Det er den vurdering du skal tage.
Hvis din økonomi er som du skitsere altså at du stort set starter fra 0 ja så er det en relativ stor post for dig pr. måned at drive projektet.
Jeg kan også læse at andre foreslår dig at anvende opensource shops og mon ikke det er vejen frem for dig. Her kan du jo stort set gratis
afprøve din ide. Der er iøvrigt ingen krav om regnskabs aflæggelse med det omsætning du forventer at skabe så den udgift kan du også spare
indtil du ser hvad det bringer. Jeg er sikker på at den proces du kommer igennem er meget lærerig om hvordan handel på nettet fungerer.
Du vil højst sandsynligt få øjnene op for at indsatsen når du først har sat shoppen op og kommet varene ind, ligger på markedsføringsdelen.

Nu ved du jo en masse om links i forvejen og ved at bruge lidt tid på at sætte dig ind i opensource (Her kan jeg anbefale Wordpress med webshop plugin)
ja så tror jeg du vil kunne klare dig med en webshop til helt små penge. Her kan du f.eks. gratis  vælge PayPal som betalings løsning i starten.
Hvis du har lidt flair for administration af websites og har set et admin panel før, vil du kunne lære betjeningen på relativ kort tid.
Man behøver ikke have kendskab til at programmere eller noget, man skal dog nok have lidt design mæssig indsigt og kendskab til brugervenlighed i forbindelse med opsætningen.

Alt i alt er du kørende for under 100 kr. om måneden. Viser det sig du vil videre med projektet og du formår at få kunder ind i biksen
(hvilket typisk er 90% af arbejdet)kan du koble div funktioner på eller indgå et samarbejde med f.eks. en hosted shop udbyder.

Der er flere webhostings udbydere der tilbyder Wordpress som en del af deres funktioner - så du behøve ikke en gang at overføre filer m.v.
Du arbejder direkte på din shop i webhotelet. Kender du ikke lige nogen og vil du have konkrete navne og tips på det du behøver er du velkommen til at skrive. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 11:23 | Låst

Philip:
Er det for at tjene penge? Så vil jeg anbefale at du finder et arbejde eller noget andet i stedet, selv hvis du sælger 20 gange hvad du forventer vil du ikke have meget til overs når udgifterne er betalt

Tror mere fordi jeg vil have noget og lave og så er det er projekt som jeg kan have det sjovt med, men stadig tjene penge.

Philip:

Er det for at få erfaring med online markedsføring? Så vil jeg anbefale at du kigger på affiliate, her lærer du lige så meget om de fleste ting, har også godt indtjeningspotentiale og færre faste udgifter.

Jeg har kendskab til Affiliate og har nogle Affiliate sider ved siden af :)

Philip:
Er det for at få erfaring med at eje eb webshop? Så prøv det af, men tag den billige løsning, prestashop+paypal og se hvordan det går. Indstil dig på du måske taber lidt penge, men tag dem som lærerne der er godt givet ud og som kommer mangenfold igen den dag du finder det rigtige produkt.

Det er for at få erfaring og jeg tror måske det bliver prestashop eller woocommerce 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:40 | Låst

Hej Casper

Jeg kan godt forstå dine bekymringer og jeg er sikker på at du ikke er alene.

Det er næsten med 100% garanti at der er mange andre som dig der har fundet nogle produkter

som der er tiltro til og derefter har tænkt at dem må man kunne sælge.

De kommer så til ca. samme regnestykke som dig og giver derefter op.

DET ER DER INGEN GRUND TIL.

Mht til dit regnestykke er der meget du kan sløjfe og så er regnestykket et helt andet.

Casper Hostrup:

Shopify  - 400 kr - mnd === du kan bruge Prestashop ( 0,- kr)  opensourceCool

QuickPay - 100 kr  - mnd === Brug Paypal, Skrill og andre online betaling services(0,-kr) kun gebyr ved transaktionerWink

Billys Billing - 89 kr -  mnd === Brug Zoho til dit regnskab (0,-kr) det kan så mange ting GRATIS ved 1 brugerConfused

= 639 kr mnd   === SUMMA SUMMARUM = 0,-KR PER MÅNEDBig Smile

Det eneste du nu mangler er et webhotel til at hoste dit Prestashop system og det kan kan du få hos UnoEuro for ca. 150,- for et år.

På denne måde er det i hvert fald ikke økonomien der sætter en stopper for dine drømme og at starte en webshop.Cool

Desuden har UnoEuro 1-click installation på prestashop, dvs hele installationen bliver lavet automatisk.

Når du nu ikke længere skal bekymre dig om økonomien i dit projekt, så kan du i stedet fokusere på at sælge dine produkter.

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)