Jeg aner heller ik, hvorfor man skal have sådan noget kastet i hovedet, når man frivilligt og gratis sidder og rådgiver nogle herinde, som er på vej ud af en helt forkert sti... Men jeg kan da helt sikkert finde andet, at bruge min tid på end sådanne beskyldninger |
Modsat er det kolgt ikke at forvente et salg på 25.000 - 40.000 enheder hvis markedet er dækket for godt ind.
Men men men?
Hvorfor ikke vælge et andet produkt der er mere salg i?
Fra min stol ser det ud til du er meget forsigtig, dette er delvis godt, da det betyder du ikke går konkurs, men samtidig med så kan det give indtryk af du mangler ambitioner, for at nå op i "højderne".
Som flere er inde på så vent lidt, da jeg tror en tur i tænkeboxen vil give dig det overblik du har behov for.
Der er rigtig manget der skal på plads ved opstart af en webshop og vælger du eks. Nets så kan du godt lægge 500 kr oven i dine udgifter hver måend.
Brug en tænke pause på at spare lidt mere sammen, at finde et eller flere produkter ved siden af det du påtænker, således du har en større omsætinge og derved ikke er så udsat for at skulle hive tegnebogen op af lommen hver den første for at betale regninger af egen lomme, men hiver den op for at fylde mere I den - det er jo vores alles mål, at denne bliver så tyk, så vi ikke behøver at tænke over hvor den næste husleje kommer fra.
Bliv gratis medlem