Hvis man ville skrive en bog om, at starte webshop, så skulle første kapitel omhandle vurdering af markedspotentiale. Kapitel to skulle handle om, at sætte tærring efter næring...
Mine produkter kommer til at blive 30-40 kr indtjening til mig pr stk. og regner nok med at kun at sælge 5-10 produkter om måneden, så kommer jeg til at så med underskud hver måned!
Med de tal der, så ville jeg ik bruge 2 sek på det produkt. Det kommer aldrig til at hænge sammen... Hvad med SEO, markedsføring, defekte produkter, emballage (hvis det skal sendes), løbende opdateringer og programmeringer osv?
I dit regnestykke indgår indløsningsaftalen ik. Den koster også noget...
Hvis du alligevel vil igang, så må du vælge en løsning, som passer til dit budget. Og her er Shopify nok ik det bedste. Jeg er ingen ekspert indenfor webshopsystemer, men jeg ved dog, at du let kan smide en kurv på en WP blog. Dertil ville Paypal sikkert passe meget godt. Så har du en billig løsning, som over noget tid vil tjene sig ind med dit spinkle salg...
Men igen overvej lige, om 5-10 salg om måneden er tiden værd? Du kunne tjene mere, hvis du valgte at gå med aviser...