Så hvis man som ny på online business markedet gerne vil starte noget, gælder det jo netop om at holde omkostningerne nede.
Giver lige mit besyv med.
Problemet med at have en onlineshop som ikke har de "rigtige ting" fra starten af er at kunderne simpelt hen ikke køber, lad os tage nogle ting der skræmmer kunderne væk
1: Langsomt site, kunderne gider ikke sidde og vente på at siden loader. Få en kvalitetsudbyder der har styr over tingene og ikke en udbyder der fylder deres servere med for mange kunder.
2: Ikke mulighed for dankort. Kunderne er udemærket godt klar over at shoppen leder efter en billig betalingsløsning og det skræmmer kunderne væk. Der er oceaner af shops og er tingene ikke iorden fra starten bliver shoppen en "here today gone tomorrow", og der røg således service, returret osv osv. Kunderne har meget at vælge imellem og mange shops er "cut & paste" af hinanden.
3: Paypal. Paypal er fint nok folk gider det bare ikke.
Du nævner unoeuro, prisen for hvad man betaler sin udbyder er 100% urelevant, skal man sidde og vurdere om ens webhotel koster 10,20 eller 50 kr om måneden skal man finde noget andet at tjene penge på. Unoeuro er fine til mindre shops.
Synes selv det er ret morsomt at der er mange webdesign firmaer der praler af det kan det ene efter det andet og det andet, seo mig her og der, og så ligger de på et sløvt webhotel = jeg bruger dem ikke og kigger på noget andet. Man siger jo at man skal vise hvem ens venner er og så ved du hvem du er, gælder ligeledes for valget af webhotel, betalingsløsnng, den bil man kører i og mange mange andre småting man ikke lige tænker over.