Av, nu har jeg ondt i maven af at grine! |
Underligt nok, så er www.loneersej.dk også ledigt (:
Av, nu har jeg ondt i maven af at grine! |
Underligt nok, så er www.loneersej.dk også ledigt (:
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Det er så nu, kære Lone, at du skal alliere dig med Mikkel deMib, købe domænet FonaSucks.dk og få det til at ligge som nummer 1 når man søger på FONA. Så har du ihvertfald et sted at fortælle din historie, og evt. stolt fremvise din Wall of Fame. Personligt synes jeg nu det kunne være sjovt, at give FONA en masse dårlig publicity på den måde. ;)
Anyway, tak for et mega grinern indlæg, med en masse underholdning. Jeg har ihvertfald besluttet, aldrig at købe noget i FONA mere. ;) |
Hej Lone |
Som du ved, Lone, skrev jeg nedenstående til Fona efter historien med fotografiet: Hej Fona Jeg er freelancejournalist og arbejder på en historie om, hvad der sker, når kunder og forretninger går skævt af hinanden. Jeg har læst i dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/18498.aspx?PageIndex=1 , at en Fonamedarbejder har fotograferet en utilfreds kunde, som fredeligt demonstrerede sin utilfredshed med henblik på at vide hvem vi ikke vil handle med. Har Fona virkelig fotoarkiver over uønskede kunder?Hvordan håndteres disse fotoarkiver håndteres de centralt eller i den enkelte butik?Hvor længe kan den fotograferede kunde forvente at karantæne varer, og hvordan vil hun blive oplyst om, når den er slut? Egentlig forventer jeg, at fotografering af utilfredse kunder strider mod Fonas etik. Hvis det er tilfældet, hvilke konsekvenser vil en sådan fotografering så få for den pågældende medarbejder? Jeg kunne godt tænke mig at kunne bringe billedet af den nævnte kunde i den nævnte sag sammen med min historie, så hvis det er muligt, vil jeg gerne bede om at få mailet det omtalte billede. Hvis I har andre fotos af utilfredse kunder, vil jeg også gerne se billederne af dem sammen med en beskrivelse af, hvorfor I ikke ønsker at handle med dem. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer For to minutter siden blev jeg ringet op af kundekonsulent Preben Lundberg, som har haft min henvendelse oppe at vende hos direktionen. Han fortæller, at Fona ikke fotograferer deres kunder - hverken de tilfredse eller de utilfredse, og derfor har de naturligvis heller ikke noget arkiv. Han var ikke i stand til at åbne mit link til debatten, så han kunne ikke vide, hvilken butik og hvilken kunde det handler om. Alternativt kunne du forsøge at tage den blodtrykssænkende medicin, som det vil være at lade sagen ligge herfra og glæde dig over den opbakning, du har fået fra dine amino-amigos. mvh Hans |
Denne debat har nu nået en side 2 på Google på søgning på Fona, det er sgu da meget sjovt :-) |
Små dikatafoner, eller en optage-aggrigat til en iPod er let at få fat i i dag - eller kan lånes (sig til Lone, hvis du ikke kan finde andre løsninger). Dimsen putter du så i lommen indog tænder den inden du går ned i Fona og "snakker ud" om sagen. Det er iøvrigt helt lovligt at optage sådanne samtaler, når blot mindst den ene part ved det. |
> Denne debat har nu nået en side 2 på Google på søgning på Fona, det er sgu da meget sjovt :-) Du skal lige huske at logge ud af Google når du tjekker ranks :) |
|
Jeg vil godt spille en 10'er på, at sagen IKKE slutter, når du har hentet computeren. Glæder mig til at høre, om det i det hele taget er din maskine, som kan hentes, og om den virker; og i givet fald, hvad indholdet er på den, i forhold til da du indleverede maskinen. |