Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 9 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Krejlgaard Poulsen:

Hvornår udkommer det hele på DVD? :)

Jeg troede den første allerede var på gaden!

Håber historien om hamsterne er med i den næste...

Lone kan jo starte med at købe noget software til Mac'en i Fona, så burde den næste gode historie være på vej Big Smile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 20:04 | Låst

Nej Lone hvor er du sjov...

Jeg plejer at læse meget og der er mange sjove historier/situationer hvor jeg når jeg læser viser min yderste form for latter ved at småfed gryntende nikke med hovedet.

MEN det her.... Jeg har simpelthen haft tårer i øjnene af at læse og junne næsten ikke holde op. ISÆR ....  "JEg hAr JEReS cOmPUTER! LÆg 40 Kr. i UmÆRkEDE møNTeR oG en FRanSk HOtDOg udEnFoR buTIKken KLoKkEn 18.00 Og INgEN mISTeR yDErLiGErE eN RaMKLoDS!" får mig næsten til at væde min bukser ..

Damn Lone.. hvis du nogensinde udgiver bogen om Fona så skal jeg have en kopi :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 05:46 | Låst
Hvor er i søde, alle sammen ;-)
Man får jo helt lyst, til at grave sin blog op fra den virtuelle kirkegård igen.

RandomAccess:
Den småfede nikken med hovedet, når man læser morsomme bøger, kender jeg godt - men hvis du vil have nogle navne på forfattere der i hvert fald har fået mig, til at lægge hovedet tilbage på puden og brøle af grin, og væde bøgernes sider med tårer, så siger du bare til! :-)
PS: "Umærkede mønter og en fransk hotdog", var også min favorit ;) Er ret sikker på, at det er hotdog'en, der gør det! :-)

Brian:
Jeg er desværre nok færdig med Fona - med mindre de selv byder op til dans - men frygt ej. Jeg hader på alle tidspunkter minimum én virksomhed - og når jeg har overskud til det, tager jeg hævn - og gerne offentligt! :-)
Nu gælder det bare om at finde næste offer (jeg har allerede lidt af en beef med menstruations-smudspublikationen Cosmopolitan, der har en konkurrence om at blive "Årets Kvindelige iværksætter" og har nomineret én hvis virksomhed er under konkurs, og 3 andre der ikke er hverken stifter, direktør, ejer af de virksomheder de er nomineret for. Der er i øvrigt kun 7 kandidater).

Martin:
Gjorde jeg ligefrem dit arbejde umuligt?
Mine forældre bliver så stolte - Kan lige se for mig, hvordan de om et par år, sidder med et par venner og praler: "Kan I huske den dag, hvor Thorborg ikke var i medierne og tale om Iværksætteri, for et par år siden? Det var grundet vores datters fabelagtige sans for humor!" ;-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:30 | Låst

Ha ha ha, den dag vil jeg se frem til, så tager jeg sgu fri og bruger nogle af mine umærkede mønter på en fransk hotdog ;-)

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 13:52 | Låst

Er der ikke lige en 'venlig sjæl' der kan gøre EkstraBladet opmærksom på denne tråd!   Big Smile

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:37 | Låst

FÅÅååårkk hvor er det underholdende læsning... Big Smile

Jeg så den (tråden) først idag, og det har lige kostet min arbejdsgiver ca. 1 time..

Lone S. Hansen:
Man får jo helt lyst, til at grave sin blog op fra den virtuelle kirkegård igen.
>> Gør det for helvede!

Lone S. Hansen:
Den småfede nikken med hovedet, når man læser morsomme bøger, kender jeg godt - men hvis du vil have nogle navne på forfattere der i hvert fald har fået mig, til at lægge hovedet tilbage på puden og brøle af grin, og væde bøgernes sider med tårer, så siger du bare til! :-)
>> Jeg vil MEGET gerne have noget inspiration.. Har ikke kluk-leet siden "A Hitchhikers guide...."

Uanset hvad du laver nu, Lone, så klap dig selv på skulderen af dit forrygende sprog og evnen til at underholde (ja, selv mega moguler som Martin T.  passificeres i en oral benlås) 

Mvh.

Jacob 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 15:25 | Låst
Thorborgs Vidner:

Jeg vil MEGET gerne have noget inspiration.. Har ikke kluk-leet siden "A Hitchhikers guide...."

Well, klasikkeren er vel David Sedaris som nu er kæmpestor. Han har altid ramt mig lige i lattermusklen - og det samme har hans søster, Amy Sedaris. Hun er dog lidt mere syret, end sin bror.
Derudover er jeg glad for Dan Savage, selvom det er en helt anden stil - og David Rakoff kan også godt kilde mig lidt. Derudover bogen "Letters from a Nut" (som helt klart skal læses højt) af Ted L. Nancy, havde min ven Kim og jeg liggende ind over et bord på en Københavnsk café, tudende af grin og hivende efter vejret.
Lige for tiden læser jeg også Stephen Fry, men her har der mere været nikken med hovedet, end deciderede latterbrøl, men han har et røvfedt sprog. Augusten Burrows' sprog er det modsatte, men situationerne er okay skægge.

.. og det var så min umiddelbare liste. 5 hvide, homoseksuelle mænd og den enes søster.
Min litterære smag er tilsyneladende ret firkantet! :-)
Thorborgs Vidner:

Uanset hvad du laver nu, Lone, så klap dig selv på skulderen af dit forrygende sprog og evnen til at underholde (ja, selv mega moguler som Martin T.  passificeres i en oral benlås) 

Mvh.

Jacob 

Jeg sad faktisk lige og skrev et nyhedsbrev for webshoppen, der blev alt andet end en littrær perle, men jeg klapper da lige mig selv lidt - tak for det! :-)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:34 | Låst

Ahh. Klasse.. Tak for det.

Erfarede at der findes: "Letters from a nut", "More letters from a nut" og "Even more letters from a nut (Extra Nutty)". Alle er åbenbart med Jerry Seinfeld som med-forfatter, og det gør bestemt ikke noget. Dem vil jeg straks få fingrene i. 

Men øh.. Hvad med den blog? Nyhedsbreve tæller ikke.

Jacob 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:06 | Låst
Side 9 ud af 15 (141 indlæg)