Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 9000 kr. meget for en hjemmeside?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:
Og JA, 500 kr. er jo kun 1/4 af min pris, men jeg tør være på at jeg arbejder MINIMUM 8 gange så lang tid med logoet som personen der laver det for 500 kr.

ikke ensbetydende med at det bliver 4 eller 8 gange bedre! nogle af de mest kendte logoer har ikke taget lang tid og været billige, mens andre har kostet millioner og er ligeså kendt - men man kan da sige du har arbejdet med det så ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

dbot.dk:
kke ensbetydende med at det bliver 4 eller 8 gange bedre! nogle af de mest kendte logoer har ikke taget lang tid og været billige, mens andre har kostet millioner og er ligeså kendt - men man kan da sige du har arbejdet med det så ;)

Det er helt rigtigt, det er også det som jeg skriver i bunden at man selv skal bedømme, udfra at se personens tidligere opgaver.

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:09

Rahol - har skrevet PM til dig :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold nu op med at smid penge væk og fokuser på at skabe forretning!

Du skal ikke bygge en super Rolls Royce når det du har behov for (lige nu) er en fiat 500.

For mig lyder det til at du kan installere en Wordpress blog og begynde at skrive nyheder. Hvorfor er det du ikke tror en blog kan løse dit problem? Find den mindste løsning der vil fungere - når du har lavet 100 millioner kan du bygge din Rolls Royce - men fokuser nu på at få noget til at virke og få nogen til at læse det.

Igen - hvorfor tror du ikke en blog kan læse det? For mig at se er det lige nøjagtigt det du skal bruge (her i første omgang)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:41

B. Hvarregaard:
Du skal ikke bygge en super Rolls Royce når det du har behov for (lige nu) er en fiat 500.

Meget enig! Og når der så endda findes mange flotte nyhedsthemes til WordPress ligger muligheden da ligefor. Desuden kan Rolls Roycen godt gå hen og vise sig at være et sminket lig alligevel. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:43

Fordi det ikke er en blog.

Brugerne skal kunne gå ind og rate på mine ting og skrive kommentarer :)

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:45

Kan jeg selv gå ind og lave dette?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:45

rahol49:

Brugerne skal kunne gå ind og rate på mine ting og skrive kommentarer :)

Kan man sagtens.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:49

Du har lige beskrevet en WordPress blog Stick out tongue

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bertil Boisen:

Hold nu op...

Selvfølgelig kan det gøres billigere.

- Men du kan jo ikke gå ind på Noma og bestille en bøf, og så sige "Aaargh, skal vi ikke tage på Jensens Bøfhus i stedet for, der er bøffen billigere"

Tit kan det dyreste valg være det blligste når man ser på HVAD man får for pengene.

Jeg har f.eks lige lanceret et tilbud i dag her på Amino, hvor jeg tilbyder et logodesign for 2000 kr. (500 kr. billigere end min normale pris)

http://www.amino.dk/forums/t/184929.aspx

Og der er ikke nogen der har skrevet endnu, fordi folk jo nok syntes at det lyder dyrt i forhold til dem der kan lave et logo for 500 kr.

Og JA, 500 kr. er jo kun 1/4 af min pris, men jeg tør være på at jeg arbejder MINIMUM 8 gange så lang tid med logoet som personen der laver det for 500 kr.

Og hvis man så laver et lille regnestykke så betyder det at det logo til 500 kr. så faktisk er dobbelt så dyrt som mit tilbud på 2000 kr. (Set i hvad man får for pengene)

Håber mit lille regnestykke kan hjælpe dig i din beslutning ;-)

Se på hvad personen før hen har lavet, og vej det op imod hvad du kan få til en billigere pris.

Mvh. Bertil Boisen.

Men samtidigt skal man huske, at har man en webshop med en omsætning på 5000 kroner i måneden, så er 2000 kr for et logo mange penge og man kan sikkert få mange andre ting for de penge, som kunne gavne mere. Selvfølgelig er det et flot og fangende logo du kommer med, men det er ikke sikkert, at det vil gavne specielt meget, for særligt mange (men du sælger garanteret mange logoer til større webshops osv. osv. går jeg ud fra)

Trådstarter:

Jeg tror også, at du skal liste op, hvad det helt præcist er, som du vil have. Wordpress-sider laves helt ned til for omkring 300 kroner (nogle gange billigere), men hvis du vil have noget "bedre" og noget unikt, så må du også indse, at det koster det, som det koster. (Men list funktionerne op, så kan det være, at du kan få det billigere)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)