Som i de fleste andre tilfælde forespørger trådstarter ikke en standard wordpress løsning.
Trådstarter ved vel blot ikke hvad han helt præcist ønsker, og hvad der er af muligheder med de forskellige systemer. Derfor synes jeg, det er meget relevant, at der kommer input til, hvordan han kan starte ud langt billigere og se, om det får succes. Jeg synes ikke, der er nogen grund til at prøve at tale ham over på en dyrere løsning på nuværende tidspunkt. Kravspec. kan ændre det, ja - men det han har sagt er, at man skal kunne rate og kommentere, og det kan vel forholdsvis billigt sættes op i Wordpress. NB! Jeg har kun skimmet tråden, så hvis der er noget, der peger i retning af, at det slet ikke er løsningen for ham, så beklager jeg.
Jeg synes, der er en tendens til at sige, at alle kan sætte en Wordpress side op - men det er altså ikke tilfældet. Det er rimelig nemt, ja - men alle har ikke den samme tekniske forståelse, og når der skal rettes i tingene, kan det blive nødvendigt med den tekniske indsigt.
Så mit råd er lidt som de fleste andres i tråden (medmindre du har nogle vilde kravspec): find et theme, du synes passer godt, prøv at se, om du selv kan sætte det op - hvis ikke, så hent hjælp fra en ung gut/gutinde der ikke tager 500/t. Prøv om det er noget for dig og byg videre på det.