Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 9000 kr. meget for en hjemmeside?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Har kontaktet dig privat ;)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:29

rahol49:

Fordi det ikke er en blog.

Brugerne skal kunne gå ind og rate på mine ting og skrive kommentarer :)

Nu er det jo svært at se, hvilke præcise idéer du går med inde i hovedet Smile Men måske noget i denne stil kan bruges:

http://www.elegantthemes.com/demo/?theme=InReview ???

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:50

Filmexperten.dk er bygget op i det WP theme der hedder "Avenue", det koster 45 dollar (Omkring 300 kr.) og kan købes her:

http://themeforest.net/item/avenue-a-wordpress-magazine-theme/289114

Og kombinerer du det med et webhotel fra One.com, som har 1-click installer, kan du være igang for under 500 kr. alt i alt, det første år. Og det tager ikke mere end 5 min.

Men Euroman er et langt mere avanceret website, som er bygget op fra bunden, så vidt jeg kan se, og er nok en løsning til flere hundrede tusinde.

Så min anbefaling vil også være at bruge et standard theme, som f.eks. "Avenue" til at starte med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Inmedia Reklamebureau:
Så min anbefaling vil også være at bruge et standard theme, som f.eks. "Avenue" til at starte med.

Indtil du ser kravspec.

Som i de fleste andre tilfælde forespørger trådstarter ikke en standard wordpress løsning.

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:32

Ja, okay... Har ikke set kravsspec :)

Som jeg forstod det, ville han bare gerne have en løsning ligesom filmexperten.dk, og den er nemlig sat op i lige præcis det WP-theme som jeg linkede til.

Hvis man har brug for flere features, så kunne man evt. udvide og bygge til på det theme, og spare lidt tid og penge på den måde.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Sønderup Hansen:
Som i de fleste andre tilfælde forespørger trådstarter ikke en standard wordpress løsning.

Trådstarter ved vel blot ikke hvad han helt præcist ønsker, og hvad der er af muligheder med de forskellige systemer. Derfor synes jeg, det er meget relevant, at der kommer input til, hvordan han kan starte ud langt billigere og se, om det får succes. Jeg synes ikke, der er nogen grund til at prøve at tale ham over på en dyrere løsning på nuværende tidspunkt. Kravspec. kan ændre det, ja - men det han har sagt er, at man skal kunne rate og kommentere, og det kan vel forholdsvis billigt sættes op i Wordpress. NB! Jeg har kun skimmet tråden, så hvis der er noget, der peger i retning af, at det slet ikke er løsningen for ham, så beklager jeg.

Jeg synes, der er en tendens til at sige, at alle kan sætte en Wordpress side op - men det er altså ikke tilfældet. Det er rimelig nemt, ja - men alle har ikke den samme tekniske forståelse, og når der skal rettes i tingene, kan det blive nødvendigt med den tekniske indsigt.

Så mit råd er lidt som de fleste andres i tråden (medmindre du har nogle vilde kravspec): find et theme, du synes passer godt, prøv at se, om du selv kan sætte det op - hvis ikke, så hent hjælp fra en ung gut/gutinde der ikke tager 500/t. Prøv om det er noget for dig og byg videre på det. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

Han har sendt pm, og jeg har skrevet jeg vender tilbage i morgen, når jeg har undersøgt hvad der bedst kan betale sig.

-----------

Folk der kun lige kan installere en wordpress kommer typisk med et bud fra hoften, uden at undersøge noget først. Og ofte kan de ikke løse opgaven når det kommer til stykket.

At blive ved med at anbefale gør det selv løsninger til nybegyndere er i mine øjne dybt naivt. Det hverken fremmer deres forretning eller deres hjemmeside idé.

Den mest hyppige årsag til hjemmeside projekter går galt er: "en side lige som", derefter kommer: "lige som den gamle med lidt ændringer".

-----------

Iøvrigt bliver gør det selv løsninger skudt ned, når de poster deres nye hjemmeside under: "giv mig feedback på min hjemmeside"

Brug jeres energi på at hjælpe folk med at afklare deres behov, derefter kan i begynde at byde ind eller anbefale løsninger.

Til de salgsinteresserede (ikke salgsuddannede): sæt jer ind i B.A.L.A.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 22:51

dbot.dk:
ja det kan gøres meget billigere,

Det kommer vel an på om hvad der er med i prisen og hastighed samt plads. Hvis vi er ude i et online magasin vil det kræve plads i form til både billeder og artikler, hvis der så skal tilknyttes forum og en brugerflade , plus EVT: SEO så er prisen sgu egentlig meget godt givet ud i betragtning af hvad den kan indbringe. Det er vel egentlig en smagssag :D

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)