|
OutdoorNation:respektløst
Du må gerne synes det er respektløst. Det er du enig med en del andre om. Det er så ok.
Hvis man har et stykke arbejde, der kræver en håndværker, så er det almindelig kotume, at man søger på Krak.dk, spørger nogen man kender om de kan anbefale eller ringer til en murer/tømrer/vvs mand for at høre hvad der skal til for at løse problemet. Ham man så laver en aftale med, kommer og fixer problemet og står inde for det med sit navn og rygte. Det virker helt fint.
Det ville være absurd, hvis man sendte mail rundt til 20-50 murere og bede dem om at bruge tid på - måske - at få en opgave.
På den måde kan mureren/tømreren/maleren bruge sin tid på at udføre arbejde, der betaler hans tid og kundskaber.
Det er derimod - efter min mening - ikke specielt respektfuldt at melde sig som bruger på Amino, hvor der sidder en del håbefulde grafikere/webfolk/marketingsfolk, der gerne vil have foden indenfor og bede dem bruge deres tid på noget, der i grunden er en konkurrence.
Jeg har ingen intention om, at kaste med mudder og det vil du også se, hvis du nærlæser det jeg skriver. Det bliver ikke mudderkastning bare fordi du synes det. Jeg holder mig fra, at kommentere på enkeltpersoner og hvordan de vælger at bruge deres tid.
Jeg forsøger at skubbe i den retning, hvor man bliver behandlet med en smule respekt - også selvom man laver grafik og den slags.
I de bud på logo som jeg kan se i denne tråd kan jeg se et, der med stor sandsynlighed ikke er originalt. Det syntes jeg du skulle vide.