Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design til konkurrencedygtig pris

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Steffen Daleng:
Min tid og erfaring i praksis koster penge, når jeg ikke er fjollet nok til at give den væk gratis for at hjælpe andre. 

Jeg tager min grimme hat af for, den indstilling!
At dele ud af erfaring, give gode råd og samtidig minde om, at det koster penge at få andre til at lave arbejde.

Det efterlader det indtryk hos mig, at det du kan, rent faktisk har en stor værdi og derfor skal det koste penge.
Andre laver arbejde gratis og det giver mig en idé om, at deres arbejde ikke er kr. 50,- værd.

Det er der ikke noget nyt i, men det er mit indtryk, at mange synes det er ok at bede folk om at arbejde gratis - med et halvt løfte om, at der muligvis og måske ligger mere arbejde og venter senere.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:10

Lars Skou :
Andre laver arbejde gratis og det giver mig en idé om, at deres arbejde ikke er kr. 50,- værd.

Der er ingen her der skriver at de vil arbejde gratis ?. Og i modsætning til dig, har jeg det indtryk at folk der ikke tør vise deres arbejde frem ikke er i stand til at lave noget af værdi.

Men det er jo så nemt at sætte sig ned og skrive en masse negativt om andres arbejde. I stedet for at selv komme med noget konstruktivt. Det kan alle jo gøre. Så fortsæt du bare, du er jo så dygtig til det du laver.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Men jeg troede bare du ville bakke alle dine Tips op med et Logo, så vi kunne se hvad det var du mente. Men det var så nok for meget forlangt.

Ej come on Michael... Steffen giver sin holdning og råd til trådstarter (som trådstarter er glad for) og så forsøger at presse steffen til at komme med noget visuelt, det ser jeg nu ikke fornuften i? Du bidrager ikke selv med noget forslag ikke ej heller et råd omkrig emnet.

Jeg vil godt bakke Staffen op her!

/allan

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Og i modsætning til dig, har jeg det indtryk at folk der ikke tør vise deres arbejde frem ikke er i stand til at lave noget af værdi.

Michael, det må du så selv om. Steffen, som skrev tidligere har en hjemmeside, hvor man kan se en hel masse han og hans virksomhed ( der tjener penge ) har lavet for kunder. Det ser ret godt ud hvis du spørger mig. Kunder definerer man normalt som folk der betaler for en vare eller ydelse.
Hvis du læser det jeg skrev, så er der ikke noget negativt om andres arbejde, Det kunne ikke falde mig ind at skrive og har du fået det indtryk, så har jeg ikke forklaret mig godt nok og det beklager jeg.
Det er min fejl, hvis det kan misforstås.

Jeg skrev derimod, at det efterlader det indtryk at arbejdet er uden værdi og det er noget helt andet. Hvad deres arbejde rent faktisk er værd, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om.

Steffen´s referencer http://www.profitize.dk/works/cases/
er fede!
Min baggrund for at udtale mig om det jeg ser hos Profitize er bl.a. en uddannelse som grafiker.
Og ja, jeg har et job og er ikke hverken bitter eller fornærmet over noget som helst.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:26

DesignYOU:
Du bidrager ikke selv med noget forslag

Hvis ellers du gad se tråden igennem ville du se mit Logo forslag i den. Men jeg kan til gengæld ikke se dit forslag nogen steder ?. Men du er måske også bare en af dem der nøjes med at kritisere ?.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:36

Lars Skou :
Det er min fejl, hvis det kan misforstås

Ja dine indlæg er meget nemme at misforstå. Først skriver du at andres arbejde ser ud til ingen værdi at have. Og nu skriver du at du ved ikke hvad værdi det har ?.

Men du prøver da i det mindste at hive den i land igen. Det vil jeg så tage min gamle grimme hat af for. Man skal jo lære af sine fejl.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:37

Michael:
Men du er måske også bare en af dem der nøjes med at kritisere ?.

Jeg kritisere ikke nogen men påpeger Amino er et frit sted, der ikke er en skreven lov for man skal komme med noget visuelt, her vil jeg så bare give Steffen ret i det han skriver og forsøge at forklare dig at en skreven tekst fra ekspert nogen gang kan være mere værd end det visuelle der er vist i denne tråd!

Im out! held og lykke til trådstarter :)

/allan

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:51

DesignYOU:
Jeg kritisere ikke nogen

Det er jo så ikke helt rigtig. Men jeg kan se ud fra resten af dit svar, at du nu tog dig tid til at læse tråden. Det er da positivt.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Fra  OutdoorNation Skrevet kl. 15:08

Lars Skou :
Det er der ikke noget nyt i, men det er mit indtryk, at mange synes det er ok at bede folk om at arbejde gratis - med et halvt løfte om, at der muligvis og måske ligger mere arbejde og venter senere.

Nu kan jeg ikke lade være med at føle mig truffet over ovenstående bemærkning Lars, men lad mig minde dig om at jeg hverken har bedt folk om at arbejde gratis eller udnytter dem eller deres tid. Det er noget, de vælger helt selv - men det betyder ikke at jeg ikke sætter pris på det, det gør jeg enormt meget. Jeg kan desværre bare ikke love dem at det, de laver fører til salg. Det må være præmisserne på et forum som dette.

Når jeg vælger en grafiker til det jeg skal bruge, skal jeg nok betale, det behøver du ikke bekymre dig om.

Det, jeg beder om er åbenhed om deres arbejde så jeg har noget at vælge ud fra, så må folk hellere end gerne vælge at linke til deres hjemmeside hvis det er deres ønske. Alene det at de gider bruge tid på at svare mig herinde, vel vidende at der er minimal chance for at der rent faktisk kommer et salg ud af det til lige præcis dem, synes jeg er enormt dejligt og det, der gør Amino til stedet at finde hjælp når man kaster sig ud i erhvervslivet som selvstændig.

- - -

Jeg synes at det er respektløst at anvende min tråd til mudderkastning fagfolk imellem (kald det holdnings-/meningsudvekslinger, jeg kalder det hvad det er), så hvis I ikke gider bidrage til det jeg efterspørger - hjælp og tilbud - så hold venligst fingrene fra tastaturet når i lægger turen forbi tråden...

Tak!

ENDNU EN GANG TIL ALLE JER, DER HAR HJULPET OG BIDRAGET KONSTRUKTIVT: TUSIND TAK FOR JERES TID OG INPUTS, DET HJÆLPER!! OG JEG TAGER NATURLIGVIS STADIG GERNE IMOD ALT, LOGOER OG LINKS, FRA JER DER HAR LYST TIL AT BIDRAGE SOM DET PASSER JER Skype-Wink

/Jacob

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så smider jeg lige et her :)

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)