Det er der ikke noget nyt i, men det er mit indtryk, at mange synes det er ok at bede folk om at arbejde gratis - med et halvt løfte om, at der muligvis og måske ligger mere arbejde og venter senere.
Nu kan jeg ikke lade være med at føle mig truffet over ovenstående bemærkning Lars, men lad mig minde dig om at jeg hverken har bedt folk om at arbejde gratis eller udnytter dem eller deres tid. Det er noget, de vælger helt selv - men det betyder ikke at jeg ikke sætter pris på det, det gør jeg enormt meget. Jeg kan desværre bare ikke love dem at det, de laver fører til salg. Det må være præmisserne på et forum som dette.
Når jeg vælger en grafiker til det jeg skal bruge, skal jeg nok betale, det behøver du ikke bekymre dig om.
Det, jeg beder om er åbenhed om deres arbejde så jeg har noget at vælge ud fra, så må folk hellere end gerne vælge at linke til deres hjemmeside hvis det er deres ønske. Alene det at de gider bruge tid på at svare mig herinde, vel vidende at der er minimal chance for at der rent faktisk kommer et salg ud af det til lige præcis dem, synes jeg er enormt dejligt og det, der gør Amino til stedet at finde hjælp når man kaster sig ud i erhvervslivet som selvstændig.
- - -
Jeg synes at det er respektløst at anvende min tråd til mudderkastning fagfolk imellem (kald det holdnings-/meningsudvekslinger, jeg kalder det hvad det er), så hvis I ikke gider bidrage til det jeg efterspørger - hjælp og tilbud - så hold venligst fingrene fra tastaturet når i lægger turen forbi tråden...
Tak!
ENDNU EN GANG TIL ALLE JER, DER HAR HJULPET OG BIDRAGET KONSTRUKTIVT: TUSIND TAK FOR JERES TID OG INPUTS, DET HJÆLPER!! OG JEG TAGER NATURLIGVIS STADIG GERNE IMOD ALT, LOGOER OG LINKS, FRA JER DER HAR LYST TIL AT BIDRAGE SOM DET PASSER JER 
/Jacob