Jeg kan lide det - måske bortset fra blomstertsunamien længst til højre - og så ved jeg ikke lige hvad ham min ven i rubrik nummer to fra venstre laver, men det ser udmærket ud ellers...
Selve baggrunden kan jeg godt lide, men aktiviteterne er nok mere ovre i telt, bål, bjerge, vandring/trekking, rygsæk, træer, floder, kajak osv. - jeg tænker måske at dit bud angiver noget der er lidt mere eksotisk end det, jeg har lyst til at love mine kunder? ;-)
Jeg er dog nok stadig mere i retning af at have det her grafiske kendetegn (er det det, Steffen kalder "piktogram"?) sammen med firmanavnet - så de to ting kan skilles ad og anvendes hver for sig...?
Til alle der har lavet bud: tusind tak for det og tak for at I vælger at lægge tid i det; som Steffen skriver, så er det beundringsværdigt at I gider lave det arbejde gratis - men det er vel også et spørgsmål om markedsføring og salg ;)
Jeg er dog helt enig i det Steffen påpeger omkring logo-designet med enkeltheden, anvendelse i forhold til baggrund på f.eks. tryksager, luft/margen osv. så det vil jeg da gerne opfordre til at folk tager med i deres overvejelser uden at ville lyde arrogant... Også selvom det måske i grafikerverdenen er det åbenlyse, Steffen siger, så er det nok lige præcis det, jeg søger?
Tak alle sammen indtil videre! Om ikke andet så for at være med til at spore mig ind på hvad jeg leder efter. Jeg tror nok at der er en klog mand der på et tidspunkt har sagt "man ved ikke hvad man egentlig mener før man skal sætte ord på" - i dette tilfælde billeder... Det er så sandt som det er sagt :)
/J