Jeg skrev derimod, at det efterlader det indtryk at arbejdet er uden værdi og det er noget helt andet. Hvad deres arbejde rent faktisk er værd, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om.
Lars Skou, når nu din tid er så kostbar som du siger, så lad være med at spilde den her på Amino, ved at shit-bumpe hver eneste tråd hvor der uploades gratis logoforslag og andet, det er jo fuldstændig spild af kostbar Lars-Skou-tid.
Iøvrigt står det alle frit for at bruge Amino som en reklamesøjle for deres kreativitet, og på den måde få vist en del af deres kunnen - uden at de efterfølgende skal svines, og kaldes "skruebrækkere", "billig arbejdskraft" eller andre liden flaterende udtryk.
Og så lige en sidste afløb for min galde:
Lars Skou: Når du beskylder en unavngiven heri tråden for plagiat, beskylder du i virkeligheden alle, når du ikke vil komme nærmere ind på hvem du mener.
Jeg har billede-googlet alle logo-forslag her i tråden, uden at kunne finde et billede der skulle ligne et af de fremkomne forslag.
Og hvis det er mine du mener er plagiater, så må du gerne fortælle det her i tråden, det har du hermed min tilladelse til, jeg vil nemlig ikke have en sådan beskyldning hængende udokumenteret.
Du kunne jo linke til det originale materiale, som du mener er kopieret, det er jo ganske nemt.