Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design til konkurrencedygtig pris

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt forslag fra min side, alting kan rettes til osv, hvis ønskes.

Mvh. Casper Lauritsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 18:10

Hej Jacob fra Outdoor nation

Jeg kan hjælpe dig med et fuldt ud outlinet, farvedefineret veltoriseret log med en font der afspejler jeres virksomhed.

Med en lang række erfaring i bagagen, kan vi levere et logo til lige det du skal bruge det til - og prisen - altid lav! Her er det ikke blot et logo, men også omtanken for sammenhæng det skal blive brugt i.

Så hvis du ikke bare ønsker et logo - men vil have et rigtig godt logo - så kig ind på www.hvaderlos.dk :)

Med venlig hilsen
Christina fra Hvaderlos

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:06

DesignYOU:

Jeg kunne ikke lade være med lige at lave en med grønt til dig :)

/allan

Den er sgu da meget god, har du prøvet med lysblå, istedet for den grønne?

Godt arbejde Allan!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Nummer 1 er sgu pæn. Thumps up!

DesignYOU:

Så smider jeg lige et her :)

Til jer der skriver hvordan det skal gøres, men ikke kommer med noget forslag selv.. Er i den dér kastrerede hankat, der var med i Thorbor's sidste mail?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lars Skou :
Jeg skrev derimod, at det efterlader det indtryk at arbejdet er uden værdi og det er noget helt andet. Hvad deres arbejde rent faktisk er værd, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om.

Lars Skou, når nu din tid er så kostbar som du siger, så lad være med at spilde den her på Amino, ved at shit-bumpe hver eneste tråd hvor der uploades gratis logoforslag og andet, det er jo fuldstændig spild af kostbar Lars-Skou-tid.

Iøvrigt står det alle frit for at bruge Amino som en reklamesøjle for deres kreativitet, og på den måde få vist en del af deres kunnen - uden at de efterfølgende skal svines, og kaldes "skruebrækkere", "billig arbejdskraft" eller andre liden flaterende udtryk.

Og så lige en sidste afløb for min galde:

Lars Skou: Når du beskylder en unavngiven heri tråden for plagiat, beskylder du i virkeligheden alle, når du ikke vil komme nærmere ind på hvem du mener.
Jeg har billede-googlet alle logo-forslag her i tråden, uden at kunne finde et billede der skulle ligne et af de fremkomne forslag.
Og hvis det er mine du mener er plagiater, så må du gerne fortælle det her i tråden, det har du hermed min tilladelse til, jeg vil nemlig ikke have en sådan beskyldning hængende udokumenteret.
Du kunne jo linke til det originale materiale, som du mener er kopieret, det er jo ganske nemt. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:05

Deleuran:
plagiat

Deleuran, jeg har ingen grund til at beskylde dig for plagiat. Min pointe er den, at man risikerer betydelig ulempe, hvis man beder om et logo og ikke kan være 110% sikker på, at det er originalt. Og det kan man ikke i disse konkurrecer. Der er simpelthen alt for mange, der gerne vil vinde.
Den "kvalitet" og kreativitet man får ud af det er ikke på det niveau, man kunne håbe på.

Jeg fornemmer, at du har brug for at lufte en vis vrede over, at jeg påpeger, at der er nogen, hvis bidrag var lidt rigeligt inspireret af andet materiale.

Det forstår jeg ikke rigtigt. Det er vel ikke i nogens interesse, at logoforslag ikke er helt kreative.

Jeg kan konstatere, at du ikke har været helt grundig i din googling.

Jeg kunne opfordre bidragsyderen til selv at forklare om sit "lån" fra noget stock materiale, men er det ikke lige personligt nok?
Jeg har ikke brug for at udstille vedkommende.

Og jeg tillader mig at have min helt egen holdning til den indstilling en del har til arbejde og betaling for det.
Den holdning skal jeg gerne lufte, lige så ofte som det passer mig.
Hvis jeg gør det på en ikke sober og ikke saglig måde eller det forkerte sted, så går jeg ud fra, at jeg får en venlig henstilling fra en moderator.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13

Lars Skou :

Deleuran:
plagiat

Deleuran, jeg har ingen grund til at beskylde dig for plagiat. Min pointe er den, at man risikerer betydelig ulempe, hvis man beder om et logo og ikke kan være 110% sikker på, at det er originalt. Og det kan man ikke i disse konkurrecer. Der er simpelthen alt for mange, der gerne vil vinde.
Den "kvalitet" og kreativitet man får ud af det er ikke på det niveau, man kunne håbe på.

Jeg fornemmer, at du har brug for at lufte en vis vrede over, at jeg påpeger, at der er nogen, hvis bidrag var lidt rigeligt inspireret af andet materiale.

Det forstår jeg ikke rigtigt. Det er vel ikke i nogens interesse, at logoforslag ikke er helt kreative.

Jeg kan konstatere, at du ikke har været helt grundig i din googling.

Jeg kunne opfordre bidragsyderen til selv at forklare om sit "lån" fra noget stock materiale, men er det ikke lige personligt nok?
Jeg har ikke brug for at udstille vedkommende.

Og jeg tillader mig at have min helt egen holdning til den indstilling en del har til arbejde og betaling for det.
Den holdning skal jeg gerne lufte, lige så ofte som det passer mig.
Hvis jeg gør det på en ikke sober og ikke saglig måde eller det forkerte sted, så går jeg ud fra, at jeg får en venlig henstilling fra en moderator.

Hej Lars,

Når du beskylder en i tråden ikke nævnt virksomhed for plagiat, så bliver du nødt til at underbygge den påstand. Havde det været i et af selskaber jeg repræsentere, og kunne du ikke underbygge påstanden om plagiat, havde du fået en stævning og politianmeldelse på nakken asap. Dette ikke for at gå i små sko, men fordi jeg simpelthen er træt af den holdning der er i Danmark hvor man bare fyre af uden at have belæg for det. - Dermed ikke sagt at du gør det, jeg synes bare det er på sin plads at underbygge den slags påstande.

Igen jeg siger ikke du tager fejl, men mener det er rimeligt at kræve du underbygger en sådan påstand - specielt i den grafiske branche, er det noget lort at have hængende over sig, at ens virksomhed plagiater.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Skou :
Min pointe er den, at man risikerer betydelig ulempe, hvis man beder om et logo og ikke kan være 110% sikker på, at det er originalt. Og det kan man ikke i disse konkurrecer. Der er simpelthen alt for mange, der gerne vil vinde.

Det er da imponerende du vil gøre dig til Dommer i en konkurrence som du ikke bryder dig om. Og åbenbart heller ikke har forstand på. Tror du færre deltager og højere priser, gør at materialet bliver mere originalt ?.

Alle menesker får deres inspiration et eller andet sted fra. Så derfor kan det jo aldrig helt undgås at noget vil virke bekendt. Men at påstå folk kopierer uden at underbygge påstanden er for groft. Det svarer til at jeg mener en her inde er en Troll, uden at nævne navne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 06:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michel Moore:
jeg synes bare det er på sin plads at underbygge den slags påstande.

Nu er det Amino, det her. Der er regler for, hvad man kan tillade sig.

Hvis jeg nu nævnte hvem det er jeg snakker om og leverede links, så ville jeg
1) hænge nogen navngivne ud.
2) overtræde Aminos regler for forumet.
Derfor gør jeg det ikke.

Du har helt ret i, at dem der i denne omgang har leveret deres egne forslag bliver mistænkeliggjort.
Det er min fejl og det beklager jeg.

Men ja, Michel, jeg kan underbygge min påstand. Men som nævnt lader det sig ikke gøre på Amino - og det burde jeg have set i forvejen.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 06:24

Uforstandig og troll. Det er jeg skam blevet kaldt før, så det tager jeg helt med ro.
Troll er almindeligt brugt om en, der ikke vil rette sig ind efter de fleste.

Jeg er også tilpas afslappet med, at en snak om grafik gik hen og blev personlig. Det må du sådan set selv om.

Jeg kaldte det inspiration - i virkeligheden drejer det sig om et stykke grafik, der er sakset på vektorniveau. Fjernet en detalje eller to og lidt lagt til og indsendt som forslag. Hvis du synes det er i orden at levere så må det være din sag. Jeg er bare uenig.
Nej tak, Jeg holder mig fra at hænge en enkelt ud selvom det ville være rimeligt over for dem, der i denne tråd ikke har kopieret.
Jeg undskylder til dem, der lavede deres eget forslag fra bunden.

Færre deltagere i sådan en konkurrence er ikke en garanti for originalitet. Det må dog være et krav, at det man leverer til et firma er helt originalt.
Jeg tror derimod på, at dygtige folk, der kan deres kram skal betales for deres evner og indsats.

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)