Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler vi i Danmark?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende tråd, kigger lige med, mens jeg overvejer hvad et godt bud kunne være :-)

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:29
"Hjemme fra USA" mangler jeg bl.a.:

• Tyggegummi og meget andet med stærk kanelsmag - min kaneltandpasta er snart tom

• Fantastiske morgenmadsrestauranter - f.eks. Denny''s med en Grand Slam Slugger morgenmad

• Lykkepiller i håndkøb til sure forum debattører der bare skal være på tværs

• Jerkey Beef (tørret kød)

• Mangfoldigheden af kaffe i div. kaffebarer - jeg ville også gerne have en Starbucks her i Ladelund

• Frugt i danske butikker, der ikke er tæt på at være rådden

Bare for at nævne nogle få ting sådan en fredag tæt på fyraften.

En Grand Slam Slugger? Se her:

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:36
Jeg har en ægte amerikansk dehydrator (men til dansk el-net), med plader og alt tilbehør som du kan købe for 2000,- - med den kan du lave Beef Jerkley lige som du vil have det! Mmmmm....jeg har lavet en del på min gamel dehydrator - denne her er større og bedre - og alt for stor til vores køkken. Derfor har vi aldrig rigtig fået den brugt...

Kaneltyggegummi har vi altså - men tandpasta - det har jeg aldrig hørt om, det må jeg da smage! =D

Man må kunne finde det på nettet et eller andet sted, men godt forslag - en shop der hedder Kanelkamelen og som kun forhandler ting med kanel!?

Mvh

Mette

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:52
Hvis jeg ikke havde 60-70 timers arbejde om ugen allerede, gad jeg faktisk godt have en shop med kanelsager og andet amerikansk guf.

Vi skal til at bygge nyt køkken i den helt store stil privat, så indtil det er overstået, må jeg hellere vente med dehydratoren. Har nemlig heller ikke plads...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36
[QUOTE]Dato: 27-07-2007 17:28:48 Forfatter: Thomas R.
''Hjemme fra USA'' mangler jeg bl.a.:

• Tyggegummi og meget andet med stærk kanelsmag - min kaneltandpasta er snart tom

•    
  • Jerkey Beef (tørret kød)

•    
  • Mangfoldigheden af kaffe i div. kaffebarer - jeg ville også gerne have en Starbucks her i Ladelund

•    

De 3 punkter støtter jeg gerne op om :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
    Indlæg ialt: 0
    Skrevet kl. 22:05

I USA har de frimærker på rulle som er klistermærker - ville det ikke være fuldstændig fantastisk at slippe for at sætte tungen på dem vi har herhjemme :·) Men det kommer nok ikke..... det er jo Post Danmark som skal lave dem, såhhhh....

Ellers er jeg absolut med på sund fast food - gerne bragt til døren eller hentet på drive in... Det kunne lige lette ens samvittighed de travle dage så ungerne fik noget ordentligt mad. Og jeg vil gerne betale for det - det behøver ikke koste 29 kr. pr. mand - ville godt betale 3-400 kr. for GOD sund mad til 2 voksne og 2 børn.

Mange hilsener Helle
    Fra Frederikshavn
    Tilmeldt 9. Aug 05
    Indlæg ialt: 2606
    Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:16
    Sad ellers lige og morede mig over de først 500-600 kommentarer på denne tråd hvor Dmitri var i sit es ;-)

Nu er det jo interessant at notere sig, at mange af de ting vi gerne vil have i Danmark faktisk har sit udspring i USA - og jeg kan i den grad tilslutte mig StarBucks, men som nævnt en vurdering af markedspotentialet er sandsynligvis hovedårsagen til vi ikke ser dem i eks. Århus og Aalborg.

Netop potentialet er en afgørende faktor.. Danmark er jo total tiny - af samme grund skal jeg nok se langt efter en Coyote Ugly bar i Frederikshavn... i Las Vegas bringer den smilet frem. Konceptet er enkelt og taler direkte til det vi knægte har mellem ørerne... har du set filmen Coyote Ugly, then you know what its all about.

En ting som jeg synes er rigtig cool ved de forskellige malls jeg har været i, bl.a. i Las Vegas og Salt Lake City er et koncept hvor en masse forskellige fastfood og cafekæder ligger på en lang stribe, nærmest i en halvcirkel, små franchises hvor alle disse udbydere deler siddepladser - dermed kan man vælge lige det man vil have UDEN at skal gå på kompromis.

Forestil dig Starbucks, McD, Subway, China-whatever-grill, Thaibox osv. ligger ved siden af hinanden - og har fælles sidde-spise miljø...

Det synes jeg er cool ;-)

Det koncept kunne muligvis gå i nogle af de største butikscentre i DK...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sayulita
    Tilmeldt 14. Aug 07
    Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:23
    Danmark er jo total tiny - af samme grund skal jeg nok se langt efter en Coyote Ugly bar i Frederikshavn... i Las Vegas bringer den smilet frem. Konceptet er enkelt og taler direkte til det vi knægte har mellem ørerne... har du set filmen Coyote Ugly, then you know what its all about.

Har du aldrig været til Træf på Toppen i Skagen? Coyote Ugly blegner jo sammenlignet med den event!!!

Mvh

Mette

Fra Haslev
    Tilmeldt 26. Jul 07
    Indlæg ialt: 1525
    Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:30
    Vi mangler en Bravissimo - engelsk butik med tøj og undertøj til storbarmede kvinder. For pokker hvor ville jeg bruge alle mine sparepenge der hver måned - det gør jeg næsten i forvejen i deres webbutik. Hvis jeg interesserede mig bare en lille smule for at sælge undertøj, ville jeg se om jeg kunne få lov at starte sådan en op i Danmark, for jeg er helt og aldeles overbevist om at den ville blive en succes! Desværre interesserer det mig overhovedet ikke at skulle stå i en butik og sælge undertøj - ikke engang hvis den var min egen.

~
    Anja

Fra Sayulita
    Tilmeldt 14. Aug 07
    Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:20
    Tak for tippet, men deres side er nede, jeg må prøve igen senere.

Jamen ja! Du har ret - og noget andet ville være en mærkning af bluser: "Denne bluse egner sig til rigtige kvinder med en skål over D."

Men bortset fra det - har du prøvet Isabell Christensens kollektion af lingeri? For de fleste forretninger har kun til og med D, men de laver større størrelser - så det er blot at få forretningen til at tage det hjem. Jeg har 4 sæt og er meget glad for dem :)

Mvh

Mette

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)