|
Dato: 27-07-2007 22:04:55 Forfatter: Helle – House of kids I USA har de frimærker på rulle som er klistermærker - ville det ikke være fuldstændig fantastisk at slippe for at sætte tungen på dem vi har herhjemme :·) Men det kommer nok ikke..... det er jo Post Danmark som skal lave dem, såhhhh.... Mange hilsener Helle Hej Helle. Postdanmark har frankeringsmærker, som du efterlyser. Bestilles og betales online og leveres i din postkasse, så undgår man køen på Posthuset. Leveres på ark og klæber på alle slags emballage - og du bestemmer portoens værdi. Så undgår man også, at skulle slikke kronprinsen i nakken ![]() Du finder dem her : http://www.stamps.postdanmark.dk/default.asp?target=indhold.asp&bestilling=1 |
Sjov tendens denne tråd har...
De fleste mener at det vi mangler er mad, mad og atter mad i forskellige former.
Og så mangler vi også lige noget, så vi kan tabe os igen.. *G*
De fleste mener at det vi mangler er mad, mad og atter mad i forskellige former.
Og så mangler vi også lige noget, så vi kan tabe os igen.. *G*
Men sådan er det jo, hvis man vil have en stand på et kræmmermarked, og så være sikker på at sælge noget, så skal det være en stand der sælger mad eller/og drikke.
Vandrehistorien med bilen der kører på vand, og Shell husker jeg lidt anderledes, nemlig at de købte opfindelsen og skrottede den dybt ned i jordens indre, indtil de løber tør for olie.
Jeg mener der er en stor fremtid indenfor nanoteknologien, og indenfor intelligent mærkning af varer etc.
Det der med at mælken selv fortæller den er sur, inden du får den i munden.
Eller hvad med en pda som er koblet op med dit køkken, mens du går rundt nede i kvickly, og så giver den lyd fra sig hver gang du kommer forbi nogle varer du er ved at løbe tør for.
men personligt ville jeg blive gladest for noget trådløs strøm, så man var fri for alle de fuglereder.
Bliv gratis medlem