Det kræver at sender 1.000 breve tilbage hver måned, det vil jeg kalde anstrengende :) |
Jeg siger tak Dimitri.
Mvh.
Det kræver at sender 1.000 breve tilbage hver måned, det vil jeg kalde anstrengende :) |
Jeg tror at der findes mange i denne verden som har en blog eller noget i den stil med MASSER af AdSence reklamer som tjener de 50K og mere hver måned på det. Meget lettere kommer man nok ikke til penge... Var det ikke Mikkel deMib der engang viste et billede af en ung gut med en MEGET stor check fra Google AdSence? mvh Carsten |
Torrild: Hvis du synes jeg har hånlige bemærkninger så beklager jeg. Det er ingenlunde hensigten. Og hvis jeg var kløgtig nok så ville jeg vide hvad MLM er siger du?? Jamen, jeg har jo kun brugt Amino siden igår, og er ikke stødt på MLM før i dag. Man kan jo ikke vide alt, og jeg skrev jo netop lidt tidligere i tråden at jeg er klar til at modtage modargumenter mod min ide, som jeg eftersom jeg ikke har afprøvet den endnu jo ikke aner en høne om den vitterligt vil virke. Bliver jeg haglet ned og jeg indser at jeg er gal på den , så har jeg da opnået det ypperste: Nemlig overhovedet at begynde og evt. miste noget af kapitalen. Så uagtet hvad nogen måtte mene så er der altså mening med galskaben!! Venligst Boris |
Alt er jo relativt, men i forhold til at pukle 50 timer ugentligt som lønslave, er det da et behageligt job at sidde på Cayman Island, eller lignende sted, og smide 30-35 breve på posthuset dagligt ![]() mvh Carsten |
|
Hvis du er så genial som du påstår, hvorfor er du så her ?????, jeg tror du er en kopi af den gæve unge mand fra T. Hansen reklamen....ham med det grimme møgdyr???... spade !!! ![]() |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
der er i det mindste ikke mangel på selvtilliden, boris. men sådan en optræden som din forpligter og mest overfor dig selv. jeg har en bekendt der også lige pludselig kunne det hele og ville købe hus, bil og have ansatte med det samme for at realisere sin drøm. selv med de bedste argumenter var det ikke muligt at få ham til jorden igen. vedkommende er nu på psyk og bliver behandlet for mani. ikke at jeg tror du er manisk, men det virker lidt som om! stil har du ihvertfald ikke! har man en god idé skal man nok lige få den gennemført inden man kan imponere nogen herinde. og sålænge du ikke fortæller mere om idéen er der ingen der tror på dig med den måde du fører dig frem på! men held og lykke med det hele! klaus |
Der er jo altid folk som leder efter en pengemaskine og den eneste jeg har fundet er Google Adsence. Jeg har i stilhed modbevist flere af de ''kloges'' SEO-folk forvisninger om hvad man ikke kan gøre og tjener en lille smulge på det. Langt fra 50k dog. Dit spørgsmål minder mig om en historie jeg har hørt. Husker ikke om det er en historie eller er noget som er sket. Du kan nok ikke gøre det mange gange i træk samme sted, men du kan være heldig at tjene penge på det. 1) Køb et domæne som du kan bruge til en lille butik hvor du diskret sælger noget nyt og spændende sex-legetøj til helt almindelige mennesker 2) Sæt det til salg og bed folk om at forudbetale 3) Når du har nået over det beløb du gerne vil ende med så skriver du tilbage at du desværre ikke kan skaffe det fine legetøj men at du sender en check på beløbet. 4) Få nu lavet en check som bestemt ikke er anonym og hvor dit firmanavn som gerne skulle være vulgært m.v. fremgår med store bogstaver på checken. Send den til dem som har bestilt. ...mange vil ikke hæve checken og så har du penge... Held og lykke med dit projekt! |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Hold da helt ferie................ Janteloven lever i bedste velgående...Man skal endelig ikke kalde sig selv genial, og samtidig spørge til råds!!!! For genial betyder åbenbart at man kan alt og ikke behøver at spørge?? Nå, men så er jeg da ikke genial, for jeg ved langt fra alt!!! Og dog...........det er tæt på, men stikker man snuden for langt frem så får man tæv!! Det var jeg naturligvis forberedt på og jeg stikker ikke halen mellem benene. I får min plan, måske først i morgen, og så kan vi snakkes ved. Venligst Boris |