Nu har jeg læst hele dette "kreative" indlæg. Uden at din ide er kommet.. den bedste ide var fra CARSTEN helt klart gør som mig.. ![]() Her er idéen der kan give dig 50K plus mere om mdr. BORIS -- glæder mig til at høre din -- På 2 - 4 opkald og et par mails kan du, hvis ikke det er at anstrenge dig for meget tjene 50k ++ Det kræver bare du kan finde ud af at, skabe kontakten. som er ganse enkelt. Ring til eller besøg dem online www.yellowpages.com få tilsendt telefonbøger fra USA. Tag den danske og se hvad mangler vi i Danmark. Etabler kontakt til leverandør, få tilsendt priser.. samt en kontrakt på salg af deres produkter i Danmark. Få sat deres produkter op med deres varer dine priser. Kontakt danske grossister. varehuse. Får du købere som, Dansk supermarked & F.D.B ja så behøver du jo ikke tænke over så meget andet end at kunne levere Jens |
Hov ja... jeg har endnu en ide..
Du opretter en til flere webshops der tilhører ANALDILDOEKSPERTEN et "firma" du stifter..
Så sælger du evt 3 film for 79 kr.
Du køber 30 film. 5000 indbetaler de 79 + porto & adm.
Du sender de 30 film. og de 4970 sender du en check på 79 kr. fra Anal dildo eksperten.
Jeg havde aldrig gået i banken med sådan en check, også selvom jeg vidste jeg havde bestilt 3 "hudfilm"
Hvor bliver din ide af BORIS
Jens