Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man rig uden at arbejde??

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg læst hele dette "kreative" indlæg.

Uden at din ide er kommet.. den bedste ide var fra CARSTEN

helt klart gør som mig..    30 breve om dagen.. meeen meen meen derudover kommer udgifterne til annoncer. Men jo ideen har internationalt potentiale.. og kunne sagtens nå op på 1500 breve om dagen.

Her er idéen der kan give dig 50K plus mere om mdr. BORIS -- glæder mig til at høre din --

På 2 - 4 opkald og et par mails kan du, hvis ikke det er at anstrenge dig for meget tjene 50k ++

Det kræver bare du kan finde ud af at, skabe kontakten. som er ganse enkelt.

Ring til eller besøg dem online www.yellowpages.com få tilsendt telefonbøger fra USA.

Tag den danske og se hvad mangler vi i Danmark.

Etabler kontakt til leverandør, få tilsendt priser.. samt en kontrakt på salg af deres produkter i Danmark.

Få sat deres produkter op med deres varer dine priser.

Kontakt danske grossister. varehuse.

Får du købere som, Dansk supermarked & F.D.B ja så behøver du jo ikke tænke over så meget andet end at kunne levere 

Jens

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:14
Hov ja... jeg har endnu en ide..

Du opretter en til flere webshops der tilhører ANALDILDOEKSPERTEN et "firma" du stifter..

Så sælger du evt 3 film for 79 kr.

Du køber 30 film. 5000 indbetaler de 79 + porto & adm.

Du sender de 30 film. og de 4970 sender du en check på 79 kr. fra Anal dildo eksperten.

Jeg havde aldrig gået i banken med sådan en check, også selvom jeg vidste jeg havde bestilt 3 "hudfilm"

Hvor bliver din ide af BORIS

Jens 

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:21
Endnu engang:

Jeg er en hårdtarbejdende ung mand som INTET ulovligt og umoralsk har på hjertet.

Kunne aldrig falde mig ind.

Jeg startede denne tråd med et spørgsmål som  jeg finder tiltalende:

Hvordan man bliver rig uden at arbejde..........altså med en minimal indsats.

Så bliver man hånet osv. og i et svagt øjeblik kalder jeg mig selv genial og siger at jeg har ideen til hvorledes det kan lade sig gøre........

Gu har jeg røv og nøgler...

I så fald havde jeg jo ikke behøvet spørge forumet her.

Jeg fortryder at jeg lod mig rive med, men mit spørgsmål i tråden er reel nok.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig hvordan og om det kan lade sig gøre.

Undskyld til jer alle. Det skal ikke gentage sig.

Håber ikke at jeg næste gang kommer med et måske i jeres øjne mere relevant eller "seriøst" spørgsmål, at i så vil huske tilbage på denne tråd, og ikke ønsker at svare.

Venligst

Boris

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:45
Kære Boris

Det er helt fint at du undskylder og forklarer. Du kan nok se og erfare ud fra svarene i denne tråd at du virkelig stak hånden i en hvepserede - når nogen påstår at man kan tjene mange penge uden at lave noget, er det indirekte som at pisse på de mange meget hårdarbejdende selvstændige, som lægger deres liv, sjæl og penge i projekter de tror på - og for langt størstedelens vedkommende handler det om at gøre noget bedre end det er blevet gjort før - man har altså som iværksætter en høj faglig stolthed.

Nu har du forhåbentlig en forståelse for dette og kan se, at dit oprindelig indlæg på flere måde gjorde grin med det vi her på forummet sætter meget højt i livet; at knokle for en idé man tror på :)

Du skal - for mit vedkommende - være velkommen med seriøse spørgsmål og indlæg - no hard feelings.

Mange hilsner

Mette

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:56
Der findes grundlæggende set to måder at tjene mange penge på, meget let: Den ene virker, og den slags holder folk fra sig selv, den anden virker ikke, og det er den slags fuskere som Henrik Bruhn sælger.

Den første slags findes faktisk! Sidste år tjente jeg selv tæt på en million næsten uden at lave noget, på en lille smart ting jeg fandt på. Men tror du jeg ville fortælle andre om det? No f... way! :) For det er nemlig som regel sådan med den slags "fiduser" at de har en forholdsvis kort levetid, og jo flere der bruger dem jo kortere er levetiden.

Som et eksempel på en af de fiduser der skæppede godt i kassen hos et par MIT studerende for nogle år siden, var en smart lille fidus. American Express kørte dengang en kampagne, hvor man fik X antal point på sit frequent flyer program for hver dollar man brugte. De studerende købte så rejsechecks på deres AE og brugte dem til at betale tilbage på deres kort. Så med andre ord - de brugte slet ingen penge, men fik alligevel deres points. De nåede at få adskillige millioner points inden AE stoppede det. AE anlagde efterfølgende sag mod de studerende, men tabte da der intet ulovligt var i det de havde gjort.

Man kan så sige, at dem der finder nye originale "fiduser" stort set aldrig kommer sovende til det. Det er folk der knokler dag og nat og i forbindelse med dette falder over disse fiduser. Så selvom fidusen er let, så ligger der ofte meget forarbejde og research bagved.
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:58

Undskyld til jer alle. Det skal ikke gentage sig.

Boris

det er helt i orden! der er vist ingen der virkelig troede på dig alligevel.

men det er da godt, at du med 43 stadig synes du er en ung mand og at du er klar til en indsats som selvstændig.

har du først fået den rigtige idé for dig, vil du mærke, at det i virkeligheden ikke er noget arbejde men en fornøjelse at være uafhængig.

klaus

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:43
jeg har også undret mig                                    

boritz64 er velkendt fra aktie chatboardene, hvor han altid tabte penge uanset hvad han foreslog og ikke engang forsøgte at skjule det

men det er rigtigt at man kan tjene penge på aktier, hvis man vel at mærke har forstand på det og det havde boriz ikke

men det er også rigtigt at man ikke bygger sin egen virksomhed op uden at arbejde hårdt for det

jeg arbejder mindst 12 timer om dagen også i weekenderne, men synes det jeg laver er sjovt og spændende

jeg har mit eget aktiedebatforum på cybertrader.dk

man kan blive rig af at følge med i mine mange gode ideer og analyser

men ikke uden egenkapital 

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:35
Jeg er dybt dybt beæret over, at du, LE, har giddet oprette en profil her på Amino for at kunne komme med et indlæg i min tråd.................Jeg husker skam også dig fra div. aktieforum.

Pøjpøj

Venligst

Boris

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:00
hej boris ...   

og jeg håber oprigtigt at du klarer dig godt

for du er i bund og grund en meget venlig person som jeg godt kan lide

og hvordan man kan lære dig at investere ''fornuftigt'' ved jeg ikke og jeg tror ikke du mangler evnerne

men kan du huske at jeg og hya tilbød dig et kursus engang i aktieinvestering

men aktieinvestering skal man nok lære ad den hårde vej

og med de tab du reklamerede med har du jo masser af muligheder for at lære af dine fejl 

jeg er jo så ''heldig'' at jeg har masser af store tilfredse kunder som jeg investerer for så min aktivitet som igangsætter er blevet en millionguldgrube og selvom jeg arbejder meget sidder jeg derhjemme foran computeren og kan selv bestemme tempoet og holde mine pauser når det passer mig og behøver ikke at gå med slips og jakkesæt

jeg har kunder, der startede med ½ million i december 1999 og i dag har de tjent 3½ mio på det trods it krakket fra marts 2000

og de tjener typisk ca 30% om året eller mere hvis de er gearede

mange hilsner fra LE 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Dato: 17-07-2007 23:23:24 Forfatter:borisz64
Altså uden at anstrenge sig alt for meget?

Der må være en venlig iværksætter her som kan komme med nogle ideer til hvorledes man bliver selvstændig, tjener kassen, og bruger minimalt af vores dyrebare tid??

Når jeg siger kassen så er det ikke fordi jeg er særlig krævende..... Bare sådan en 50000 kr til mig selv om måneden så tror jeg at Fruen er tilfreds....

Ps: Ingen kommentarer ala.........''for at nyde skal man yde'' og lignende, da det er imod min princip om at være selvstændig!!! For skal jeg yde kan jeg jo ligeså godt fortsætte med at være lønslave hvilket jeg altså ikke gider længere!!!

KOM SÅ MED NOGLE SERIØSE OG GODE RÅD!!

Venligst

Boris

Du sætter dit forbrug ned til et minimum og arbejder hårdt i et stykke tid. Det du har i overskud køber du aktier for. Når du så har tjent nok til at afkastet dækker dit forbrug, så holder du bare op med at arbejde.

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)