|
Hvordan bliver man rig uden at arbejde??
At være før først i Network Marketing betyder en altafgørende markedsfordel - især når man vælger at besvarer den rigtige mulighed, som banker på - og som opfylder alle de elementer der skal til for at "the next billion dollar business". Der blev banket på min dør igår - så jeg kan ligeså godt være flat out frank: Hvis du vil være rig uden at arbejde, så tag kontakt.. NU ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Muligheder er ikke noget man venter på - det er noget man skaber ![]() |
Det er der meget rigtigt i - muligheder bliver bare ikke skabt ved at gå med skyklapper - loven om tiltrækning har i høj grad en afgørende, måske ikke altafgørende, faktor også ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
i øjeblikket tjener jeg formuer på aktier i australien, singapore og hong kong/kina indenfor infrastruktur (mineudvikling, jernbaner, havne og meget andet), og maskiner og ejendomme, der skal bruges for at udvikle råstofressourcerne til den eksplosive vækst i forbrug af ressuorcer i kina og mange andre fattigere lande altså alt lige fra offshore i singapore, produktion af borerigge, hvor singapore er førende i verden og så australien der er førende indenfor jernmalm, kul, energi, guld, metaller og meget andet, hvor det vel at mærke ikke er dem der producerer råvarerne, der er interessante, men dem, der leverer infrastruktur og maskiner men du kan kontakte mig via min e-mail, hvis du er interesseret i konkrete ideer og på hvilke vilkår jeg gør det selvfølgelig ikke gratis jeg kender stort set alle aktier på det område og det finder du ikke en eneste dansk investeringsrådgiver, der gør |
|
jeg tager 10% af gevinsten i provision + moms men har rigeligt med store kunder, så 100.000 er lidt for lidt jeg kan godt starte med 500.000, men vil helst kun have kunder i millionklassen små kunder tager ofte mere tid og er mere besværlige end store kunder, hvor man bedre kan sprede risikoen ved at købe mange forskellige aktieposter og når man så f.ex har en kunde med 12 millioner, så tjener jeg jo også mere ved at koncentrere mig om ham og de andre store kunder på adskillige millioner fordi jeg kan købe større aktieposter ad gangen og tjene proportionalt med deres gevinster de helt små kunder kræver jo, at man satser altfor meget på enkeltaktier og hvis jeg tjener 30% for dig får jeg jo ikke mere end 3.000 og det er alt for lidt i forhold til indsatsen, medens en kunde på 12 mio giver 0.6 mio og han betaler endda 15%, så det bliver ca 1 mio med den samme arbejdsindsats men kig på cybertrader.dk for en uddybning selvom jeg ikke har skevet så meget om de grundlæggende investeringsprincipper derine i længere tid, fordi deltagerene har fattet dem og jeg bryder mig ikke om at gentage mig selv hele tiden og evt send mig en mail på rs,@realitysystems.dk så jeg kan svare dig mere præcist og personligt jeg vil da gerne hjælpe dig til at tjene.penge på aktier, så vi kan snakke om det og hvis du sender en mail kan du jo få mit telefonnummer og så kan vi snakke om det men i princippet er jeg ikke interesseret i kunder uner 1 mio kroner som jeg kan investere for |
min e-mail adresse blev skrevet forkert er det rigtige |
Hej Boris Har lige set din mail. Synes at den er interessant for den viser at du/I har ambitioner. Som altid kommer intet af intet, men har en forretningsmulighed, som vil kunne interessere dig. Denne forretning giver dig mulighed for at tjene 50.000 kr efter 2 års arbejde. Og det vil være en indtæget som er en residualindtægt, dvs en indtægt du vil få uanset om du sover, ligger på stranden eller hvad du nu foretager dig, Med andre ord er det en forretning der skal opbygges een gang - og som derfor modsat lønarbejde gver en stor frihed!! Det er en forretning som jeg pt arbejder med og som er meget givende. Jeg leder efter positive og energiske personer til denne spændende forretningsmulighed. Og til at udbygge min internetbutik i Europa. Du kan evt skrive til min mail: andreaskruse79@hotmail.com, eller sende mig en sms: 53621303. Jeg ser frem til at høre fra dig:-).
|