Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man rig uden at arbejde??

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glæder mig til at se hvordan jeg kan tjene kassen uden at løfte en finger (og vel at mærke stadig overholde loven, og ikke røvrende andre mennesker) ;)

Skyd løs "Boris" :)
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:46
Jaja, glæd du dig bare fra nu af og så til juleaften Dimitri!!!!

Jeg har aldrig påstået at du kan tjene penge uden at røre en finger...............

Hvad jeg har sagt er at jeg har en genial idé til hvordan du kan tjene kassen uden at anstrenge dig.

Se...........der er en væsentlig forskel.

Naturligvis kan du ikke sidde på din flade numse og tjene kassen. Men du kan tjene rigeligt ved minimal arbejdsindsats. DET er hvad jeg har skrevet tidligere i tråden.

Venligst

Boris

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:01
Jamen så vil jeg glæde mig til hvordan jeg tjener kassen uden at anstrenge mig :)

Hvad hedder Du i virkeligheden? Jeg er ikke vild med at modtage råd af anonyme HB typer.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:09
Hvis du er så kløgtig, at du kan tjene 50,000 kr om måneden ved "et minium af arbejde" burde du måske også være kløgtig nok til at vide både hvad MLM er, og hvordan man behandler sine medmennesker, uden samtidig at opføre sig som en idiot. der kun har hånlige bemærkninger til overs for folk der rent faktisk har udrettet noget.

Jeg håber det er noget pis du siger, for ellers må jeg sige at have fundet dagens fjols....

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:13
  Jamen Boris, jeg glæder mig da til at få en prøvetur i din Ferrari når du har fået den første to ciffrede million i hus . Og tag det ikke som ironisk ment - jeg mener det seriøst. Hvis du har fundet måden til at score kassen uden den store indsats, så har du skam også fortjent pengene uden at folk kommer med sure miner - så kunne de jo selv have fundet på det. Men når du til den tid sidder bag rattet, så prøv lige at kigge tilbage på hvor meget tid/kræfter/tårer det har kostet dig at nå dertil, og så lav lige et indlæg herinde og fortæl om det nu vitterligt var så let som først antaget. Uden jeg aner noget som helst om hvad det er som du har i gang, så tror jeg alligevel at du kommer til at bruge mere tid end hvis du havde et normalt 37,5 timers arbejde. Og hvad så? Hvis du laver det som du er rigtig glad for, stadig har tid til familien, og så oven i købet tjerner rigtig gode penge, så er det jo hovedsagen .

Men hvorfor spøger du egentlig, når du allerede har svaret?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:16
Er der nogen ordforklaring på Amino, med risiko for at komme bag i køen med ''fjolser'',
så ved jeg heller ikke hvad MLM B2B B2C står for. Ja undskyld, jeg var vist ikke skole
den dag det blev forklaret, og ejer ikke bogen ''1 mill fork''
(En million forkortelser:)

MVH.

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:17
Dimitri:

Mit navn er faktisk Boris, Z er det første bogstav i efternavnet, og 64 er året jeg kom til verden på!!

Så at kalde mig anonym er ikke helt fair.

Venligst

Boris

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:19
I min bog er en person anonym så længe en person ikke fremstår med fornavn - efternavn - billede.

Hvornår slynger Du bomben? :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:19
Jeg ved ikke om historien er sand, men jeg har har hørt den fra flere forskellige, og det kunne være sandt:

En mand indrykker en annonce i en avis, og skriver at hvis man vil være rig, så skal man sende ham 50 kr. og en frankeret svarkuvert. Mange mennesker sender de 50 kr. til manden og glæder sig til at blive rige. Nogle dage senere får de et brev fra manden med følgende instruktion: Gør som mig!

Der skal bare være 1000 der hopper på den hver måned, og det er en ide med internationalt perspektiv

mvh Carsten
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:21
Dato: 18-07-2007 20:16:21
Forfatter: John J
Er der nogen ordforklaring på Amino, med risiko for at komme bag i køen med ''fjolser'',
så ved jeg heller ikke hvad MLM B2B B2C står for. Ja undskyld, jeg var vist ikke skole
den dag det blev forklaret, og ejer ikke bogen ''1 mill fork''
(En million forkortelser:)

MVH.

Du kan gå ind på Amino Wiki.

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)