Ikke een af jer har kunnet dele ud af fuldkornene. Skam jer!!
Jeg må derfor konkludere at i vitterligt ikke aner hvordan man tjener kassen uden at anstrænge sig.
Så er det godt at jeg er et geni!!!!
Jeg har selv ideen og deler gladeligt den med jer.
En selvstændig tråd herom senere.............
Som man siger:
Den der venter længe nok han får!!!!!
Skammeligt...............her kommer man med sit allerførste indlæg på Amino med et genialt spørgsmål, og med et par undtagelser er det eneste jeg har fået ud af det hånlige bemærkninger!
borisz64 -> jeg har nu ikke tænkt mig at skamme mig. Især ikke taget i betragtning, at du ikke selv har besvaret mine oprindelige spørgsmål, som - omend de kan virke hånlige - sætter tingene ganske voldsomt i perspektiv. Men dig om det.
Jeg er da spændt på, hvad du har fundet på, som kan give kr. 50.000+ om måneden uden at udføre egentligt arbejde. Hvis du har fundet en idé, som faktisk virker, så fortjener du faktisk mit tillykke. For så er du den første i verden, der har gjort det. Og respekt for det.
Jeg indrømmer dog, at jeg umiddelbart forventer en Henrik Bruhn-contraption, eller noget MLM. Men lad nu tiden vise, om vi alle sammen (inklusive Google) er nogle snævertsynede fjolser, der ikke kan se en god idé, selv når den bliver presset ind i ansigterne på os.
Det er da skægt så meget folk kan hidse sig op over det spørgsmål.
Det er da helt åbenlyst ikke lavet i alvor.....I øvrigt minder Boris64 meget om en humoristisk navnebroder profil på Euroinvestor, der har samme tilgang til aktieinvestering som han har til iværksætteri.
Det lyder nu vældig som noget Henrik Bruhn kunne skrive, eller alle de MLM firmaer der tilbydes rundt omkring...
At bygge stemningen op til noget stort... SE HER !! Et godt tilbud... simpelthen så nemt og så har ingen tænkt på det før... Det er lige netop det regulære mennesker netop har tænkt på... de ved godt at tingene oftest er for godt til at være sandt.... !!!
Så med mindre du sælger dig selv, din kone og ligger under for medicinske forsøg, så kommer du sgu ikke op på en månedsløn på 50.000 kr.... ikke uden at arbejde for sagen...
men fint, lader dig tvivlen komme til gode og ser frem til hvad du kommer med.... venter gerne....
Hvad betyder egentlig MLM?? Nu har flere nævnt det og jeg aner ikke en bønne!!
Venligst
Boris
Haha... ja, Boris prøver vist bevist at drive gæk med os! Enten dét, eller han lige er vågnet efter at have været frosset ned i 100 år.... Men så er det måske hjulet han har opfundet???