Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man rig uden at arbejde??

Side 2 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
>Bare sådan en 50000 kr til mig selv om måneden så tror jeg at Fruen er tilfreds....<

Og når du så er nået de 50.000 pr. måned.
Hvad siger fruen så : 100.000    ?

"Gå du blot hjem, hun sidder igen i muddergrøften"  ;0)

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:41
Jamen altså:

Det er hverken konen der presser, mig der er doven, eller det der er værre.

Måske har jeg formuleret mig lidt forkert, men mit spørgsmål går i al enkelthed ud på :

HVORDAN BLIVER MAN RIG UDEN AT ANSTRÆNGE SIG FOR MEGET,??

ALTSÅ UDEN AT ARBEJDE FOR MEGET NÅR MAN KAN BRUGE TIDEN PÅ FAMILIEN ISTEDET FOR!!!

Der må da for pokker være en god og nem måde at få andre til at knokle for en, således at de er tilfredse fordi de elsker at knokle, og jeg er tilfreds fordi jeg kan få dem til det og dermed tjene kassen!!

I al beskedenhed er det jo ikke for meget forlangt, ville jeg mene!

Venligst

Boris

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:48
....For skal jeg yde kan jeg jo ligeså godt fortsætte med at være lønslave hvilket jeg altså ikke gider længere!!!...

Ha ha, det er sjovt så mange der har en ide om at det at blive iværksætter er vejen til hurtige penge uden at lave noget. Sandheden er at hvis man vil lave mindst muligt og tjene gode pengte så skal man være lønmodtager. Der slipper man med 37 timers arbejde, man får ferie, pension og andre goder. Og når man har fri, så har man fri (i de fleste tilfælde). Og går man lyst til noget andet finder man bare et nyt job.

En iværksætter, arbejder ofte 45-50 timer om ugen. Pension, ferie osv. står for egen regning. I opstartsfasen tjener man for det meste negativt, da der skal invisteres mere end der kommer ind. Det er hårdt arbejde at være ibærksætter og man har i princippet aldrig fri, da de fleste iværksætter hele tiden tænker på virksomheden. Man kan da også sige at en iværksætter aldrig arbejder, for de fleste iværksættere brænder så meget for det de laver, at de ikke ser det som arbejde, men som fuldtidshobby.

Jamme man høre da altid om iværksættere som bliver milionærere.... Ja nogle klare sig ret godt, de fleste tjener dog ikke ret meget mere end en almindelig lønmodtager og slet ikke hvis man regner om til timeløn trækker ferie og pension fra. Og dem der bliver rigtig rige, de gør det med sikkerhed ikke ved at lave ingen ting - tværtiomod.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:35
Dato: 18-07-2007 08:40:31 Forfatter: borisz64
Måske har jeg formuleret mig lidt forkert, men mit spørgsmål går i al enkelthed ud på :

HVORDAN BLIVER MAN RIG UDEN AT ANSTRÆNGE SIG FOR MEGET,??

ALTSÅ UDEN AT ARBEJDE FOR MEGET NÅR MAN KAN BRUGE TIDEN PÅ FAMILIEN ISTEDET FOR!!!

Boris,  

Prøv at se hvor mange springer på "tjen mindst 30.000 kr. om måneden ved siden af dit normale arbejde, blot ved at indbetale 50.000 kr. hér" bølgen. Der er rigtig mange som ønsker det samme som du gør, men der er også rigtig mange som i deres iver simpelthen ikke tager hjernen med sig.

Hvis der fandtes en måde hvorpå man let kunne blive rig uden at arbejde særlig meget for det, så ville de fleste allerede have kastet sig over det. Og hvis alle laver det samme, så er det begrænset hvor mange penge der er i det i den sidste ende.

Der hvor jeg kan se at der HAR VÆRET gode muligheder for at tjene penge uden at gøre så meget for det, var at investere i boligmarkedet og skyde boligerne af med en god fortjeneste. Men det ville dog kræve en ordentlig slat penge fra starten af.

En anden mulighed ville være, hvis du var så afsindig heldig at finde olie i din baghave.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 09:44
Normalt ville jeg egentligt have holdt mig usynlig og så bare brugt indlægget som dagens sjove indslag...men jeg kunne nu ikke lade være da denne kommentar kom på banen:

Der må da for pokker være en god og nem måde at
få andre til at knokle for en, således at de er tilfredse fordi de
elsker at knokle, og jeg er tilfreds fordi jeg kan få dem til det og
dermed tjene kassen!!

Der findes vist kun to typer der er tilfredse med at knokle uden at få en noget for det. De første er som regel iværksættere, som gør det fordi de elsker det de laver. Den anden type kaldes orker og findes primært i fantasi verden hvor den onde hersker bestemmer...

Kom tilbage til jorden og indse at penge bare ikke kommer væltende uden en indsats! Finder du den rigtige niche, eller brænder for det du laver skal du som nok kunne tjene nogle gode penge med tiden...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:48
Det er altså ikke så svært som i får det til at lyde.

Man skal udnytte at langt de fleste mennesker er bange for at dø eller tilbringe størsteparten af deres liv i fængsel. Service funktioner der har en høj risiko på disse områder har ofte lønninger i denne størrelsesorden. Eksempler kan være:

* Bankrøver

* Narkohandler

* Lejemorder

Er man ikke nær så risikovillig kan man dog også financiere et forbrug på 50k om måneden i en den del tid ved at anskaffe diverse kontokort og blot flytte underskuddet rundt.

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:07

Hvad er du god til?

Har du kapital til at starte en lille virksomhed hvor du laver lige netop det du er bedst til?

Og hvad med konen... skal hun slet ikke jobbe for føden og fædrelandet?!?

For så er det da bare at komme igang! Hvad holder dig tilbage!

For som det er sagt før... lav det du er bedst til...for bliver man selvstændig med noget man elsker at lave, så er tiden man bruger på det ikke nær så vigtigt. Det er jo klart federe at "arbejde" 12 timer om dagen i en restaurant, hvis madlavning er ens hobby og noget man elsker at lave.... end hvis det bare var et job for pengene!

Jeg tror personligt ikke selv på de som starter en "populær" branche blot fordi de vil tjene penge, vil føle succes indeni. Penge er en ting.... men man skal da også have det sjovt og godt mens man arbejder.

Men jeg forstår dig skam godt, for jeg har det på samme måde. Netop derfor har jeg ALDRIG haft et arbejde jeg ikke har elsket... og var jeg på spanden økonomisk... spiste jeg hellere havregryn hver dag i 3 måneder end tog et ligegyldigt job, indtil jeg igen var på banen.

For mig er der ingen gylden mellemvej... enten er jeg selvstændig med det jeg holder af at lave, eller også står den på havregryn og genbrugstøj!!!

Held og lykke 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:11
> I al beskedenhed er det jo ikke for meget forlangt, ville jeg mene!

Jo, det er lige præcis det, det er: For meget forlangt! Med mindre du har lyst til at blive kriminel, eller løbe ekstreme risici, så er der kun en vej frem: Bliv voksen og indse, at det kræver en kæmpe indsats at få success.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:44
Kunne ikke lade være med at blive inspireret på min nye blog til at skrive en tekst om dette indlæg, for det morede mig... he he...

(så lidt skjult reklame for min nye blog, hvilket ved at fortælle om det ikke er så skjult længere... øhhh)

Læs mit indlæg her Rige iværksættere

Men mit råd til sådan en person er at han enten holder sig som lønslave eller får en helt anden holdning til hvad iværksættere egentligt er. Hvis han ikke vil løbe rundt i trædemøllen, så find dig en niche, det man elsker at lave og er god til. Finder man noget der dækker de behov, så kan det jo aldrig gå helt galt.
For det er jo i princippet derfor iværksættere altid bliver rige (i hvert fald i sjælen), de laver jo det de elsker hver eneste dag. Det må da være det bedste at stå op for.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:49
Det er da ike så svært. Køb aktier. Her kan du tjene penge uden at skulle lægge en stor arbejdsindsats. Hvis du ikke har nogen penge at investere for, så er det jo selvfølgelig ikke så godt. Så vil jeg råde dig til at give den en skalle i en årrække, hvor du samtidig skærer ned på dit forbrug, så dine indtægter kan opspares og senere investeres.

Du skal ikke regne med at kunne starte fra nul, og så tjene masser af penge ved at knipse med fingrene.

EDIT: Du kan også investere i en iværksætter, som har en god idé.

Side 2 ud af 10 (93 indlæg)