Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så du Operation X igår?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu så jeg ikke programmet, gik Operation X efter de store supermarked kæder?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:15

Volks Eigene Betrieb Techmaster? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 08:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Volks Eigene Betrieb Techmaster? :-)

Sorry, jeg forstår ikke tysk, men det skal nok være rigtigt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:03

Fashion-Seller:
Men hvis du absolut vil have en grund, så medføre faste priser faktisk en dårligere handel for kunden. For sættes konkurrencen ud af spil, så skal butikkerne ikke være så kreative og servicemindede, da prisen er den samme over alt, og dermed vil de fleste kunder alligevel handle i butikken, når kunden alligevel er der. For kunden får intet ekstra ud af at handle andre steder...

Big Smile JA for fanden, faste priser medfører dårligere handel for kunden, det er klart og jeg har ALDRIG hævdet andet. Læs nu for pokker hvad det er jeg skriver, og prøv at forstå det..... Eller lad være, jeg giver sgu op. Held og lykke med jeres forretning og sikkert en fremtid i Politik som forbrugernes vagthunde. Så vil jeg koncentrere mig om min forretning.

Fashion-Seller:
Og igen du burde læse dig eget sludder en gang til. Du går fra den ene yderlighed til den anden... 

Ja vi taler åbenbart meget forbi hinanden for mht. sludder har jeg præcis samme opfattelse af dit indlæg

Fashion-Seller:
PS jeg har ik givet dig 1 stjerne en eneste gang, så gider du lade vær med, at beskylde mig for det tak! 

Jeg har ikke beskyldt dig for noget som helst. Min kommentar vedrørende stjerner er generel, da jeg kan konstatere at rigtig mange har valgt at smide én stjerne efter mig Smile fint nok, det kan jeg godt leve med. Men jeg er ærlig talt dybt overrasket over at holdningen på et iværksætter site primært går på beskyttelse af forbrugeren, hvilket selvfølgelig er fint nok. Hvis Aminos brugere er udtryk for et generelt billede af fremtidens iværksættere bliver forbrugerklagenævnet nok snart arbejdsløse, det er da i det mindste positivt.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:17

Techmaster, du ser det meget kort, for du ser jo bare, at du ikke kan få printerpatroner lige så billigt som visse andre kan, og JA det er da et problem for dig,

Jeg brugte et område jeg selv kender til som eksempel. For mig er det ikke det store problem, jeg har OK priser Wink

så jeg tror det er vanskeligt at blive enige, hvis det er to helt forskellige ting vi diskuterer

Ja du har fuldstændig ret, der diskuteres helt forskellige ting, Amino iværksætterens primære interesse er åbenbart forbrugerens vilkår, og det er da prisværdigt og udtryk for høj moral, men skal måske ikke altid være det primære fokus når forretningen skal optimeres. Stort set ingen indlæg i denne debat drejer sig om det emne og den holdning jeg troede jeg formidlede, nemlig at ham legetøjs pistol forhandleren der stillede sig op på TV dummede sig helt vildt. Han skulle efter min mening glæde sig over at ingen kan dumpe priserne og så skulle han finde andre kreative metoder til at kunden skulle vælge netop hans forretning istedet for kun at fokusere på prisen. Der er masser af muligheder.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Techmaster:
Amino iværksætterens primære interesse er åbenbart forbrugerens vilkår, og det er da prisværdigt og udtryk for høj moral, men skal måske ikke altid være det primære fokus når forretningen skal optimeres.

Lad være med at sætte stråmænd op. Jeg tror at de fleste virksomheder - men så ikke din - bare ønsker at kunne konkurrere på alle parametre, herunder BÅDE pris og kvalitet. Og så opsætter du også et kunstigt modsætningsforhold om at det ikke er god forretning også at have fokus på dine kunders vilkår. De to ting kan sagtens hænge sammen - især hvis forretningen skal være levedygtig.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49

Jeg er sku ligeglad med priserne skulle blive dumpet, den der har bedste planer vinder i sidste ende om man vil det eller ej !!

Alle kan arbejde til 50,- i timen, men vil man ? har man optaget gæld til virksomhed eller udgifter er det da kun ens eget problem.. det kan da aldrig blive de solgte produkters skyld..

Vil jeg sælge mine ydelser til 10 kr så gør jeg sku det om så konkurrenten får ondt i røven over det ! Så man han sælge hans dyrt lånte bil og udstyr.. så kan han gøre det samme hvis han gider.

tænk ikke så meget over de penge, men nyd du har evnen til at være selvstændig

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:56

Jacob Rohde:
Jeg tror at de fleste virksomheder - men så ikke din - bare ønsker at kunne konkurrere på alle parametre, herunder BÅDE pris og kvalitet.

Man kan sagtens konkurrere på pris selvom salgsprisen på nogle produkter bliver dikteret af leverandøren, salgsprisen på en enkelt vare behøver ikke være ensbetydende med den samlede pris for en total handel, der er masser af muligheder for den kreative, især når det drejer sig om webshops hvor f.eks. fragt er en betydende faktor.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28

Techmaster:
især når det drejer sig om webshops hvor f.eks. fragt er en betydende faktor.
Indtil fragtselskaberne danner et hygge kartel hvor de aftaler at lægge sig op ad den dyreste - tingene skal jo fragtes, så hvorfor konkurrere på pris der - markedet er helt det samme uanset pris, bare alle tager nok bliver alle glade måtte være ræsonnementet.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:38

Cookie:
Indtil fragtselskaberne danner et hygge kartel hvor de aftaler at lægge sig op ad den dyreste

Ja, set fra fragtselskabernes side ville det sikkert være en fordel, også for deres hårdt pressede medarbejdere, og der vil for den kreative butiksejer stadig være masser af metoder til at differentiere sig og konkurrere frit.

Cookie:
bare alle tager nok bliver alle glade måtte være ræsonnementet.

Ja korrekt, undtaget kunderne Smile

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)