Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom nu danskere, stop med at tude..

Side 4 ud af 15 (145 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob 

Vi danskere betaler "regningen" for at have levet over evne i de sidste 10 år og vi kan vælge at blive i DK og tude eller stikke af til udlandet.

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09

Tom Jensen:

Jacob Marquez:
Filippinske au-pair mødre, som har været nødt til at rejse til Danmark og Norge i op til 4 år, for at tjene 3000 kr om måneden

Forklar mig lige regnestykket?

Lidt sat på spidsen, så kan jeg påstå at du hermed siger at DK og Norge er socialkontor for Filippiner som kommer hertil og underbyder vores lønniveau og tager jobs fra os. Dertil kan jeg også påstå at flere af dem, sender pengene hjem til familien og derved mister vi den omsætning i landet...

Grunden til de kommer hertil er jo også at de ikke har mulighed i deres eget land, det har vi i Danmark fordi vi igennem mange år har bygget det samfund op vi har  idag!

Og stadig, er der ingen endnu der er kommet med konkret jobs de ikke kan få besat - hvis så, så ved jeg flere rekrutteringsvirksomheder der vil slikke sig om munden :-)

ja du har ret det er ikke smart med de tager de jobs , der burde dansker i stedet tage de jobs 5000 kroner kan jo sagtens overleve godt for have en lille hyggelige luksus lejlighed på 12 m2 som mig og leve lidt der ud ad i , men mange af disse jobs ville slet ikke være der vis man sætte ned for kontant hjælpen , så var motiveret for dansker tage de lave lønnet jobs og de penge gik ikke ud ad stats kassen , lige nu er samfunds største problem det antal på overførelse indkomst der må man lave motivere til man arbejder mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10

Tom Jensen:

Lad os lige slå fast, at kontanthjælpen er fastsat efter den officielle grænse for minimums levestandarden i DK!

den lever mange for mindre vis du får mindste lønne http://politiken.dk/politik/ECE1464960/fattige-carina-er-3000-kroner-fra-at-vaere-fattig/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle,

Det var følgende indlæg jeg lavede i går, som har startet hele tråden: http://www.amino.dk/forums/t/174585.aspx 

Det var egentlig et forsøg på at hjælpe, men der er åbenbart nogen der får det drejet over på noget det slet ikke handler om, jeg vil bare gerne hjælpe, og have andre Aminoer til at gøre det samme.

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:14
Hej Honning82

Fedt at du er ved at starte selv, tillykke med det..

Hej T Nielsen

Hvorfor så sur? Jeg prøver overhoved ikke at være arrogant! Og at jeg skulle sidde på en høj hest, det kunne være fedt. Jeg er selv ufaglært og mit cv er ikke det vilde (mcd 7år, DSB 1 år og lufthavnen som sælger 5 år) så jeg er det som i kalder fattig.. Og jo jeg brokker mig også nogle gange, men jeg prøver sgu at se tingene i et større perspektiv. Og det var mi. Pointe med tråden.. Og hvorfor jeg henvender mig til de ledige, er da fordi de har alle muligheder for at starte noget nyt...

Håber du får en god og undskyld hvis jeg har gjort dig sur, det var ikke min hensigt.
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:19
http://www.ugebreveta4.dk/2012/201239/Mandag/ledige_bevaeger_sig_gerne_efter_job.aspx

Vdr pendling til jobs
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22

Jonasmp:
Nu har jeg måske ikke så meget at skulle have sagt i denne samenhæng, da jeg er en 19årig studerende, og ikke har været ude på arbejdsmarkedet særlig længe.

Men jer er fuldkommen enig med dig, der vil altid være job at finde, så længe at man VIRKELIG gerne vil finde et.

Der var en udsendelse med Simon Emil Ammitzbøll og en arbejdsløs enlig mor fra Jylland forleden dag, omhandlende netop denne problematik.

rigtigt nok men så er du jo tit betegnet som fattige eller du har nogle kvaliteter som arbejdes kraft, som gør det er let at få et arbejde

problemet er jo vis arbejder tit indenfor visse erhverv og får mindste løn eller lavere er du fattig

vis har gode kvalifikationer som ikke mange har er det lettere at få arbejde 

vis det ikke kan betale sig at arbejde er der nogle der heller selvfølgelige søger støtte kroner

jeg tænker ned med skatten

ned med ydelser i kroner

motivere folk til at arbejde deltids arbejde højt lønnet kan så betale sig i stedet for social hjælpe , færre der skal have støtte kroner, for ikke altid har folk brug for deres arbejdes kraft

motivere folk mindste løn til at arbejde , færre på social hjælp mere gang i samfundet

lavere skat vil i sidste ende styrke vores konkurrence evne og derved i sidste ende har vi alle sammenlet flere kroner

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:29

Vi kan ikke konkurrer på kvantitet men det lader til at vi inden for visse erhverv kan konkurrer på kvalitet og det er positivt set med danske briller for det viser sig at det i sidste ende bedst kan svare sig at producere i dk.

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29

Michael_N:
http://www.ugebreveta4.dk/2012/201239/Mandag/ledige_bevaeger_sig_gerne_efter_job.aspx

Vdr pendling til jobs

det er ikke vildt de rejser desuden står der intet om de vil tage visse jobs der giver mindre end de får i kontant hjælpen altså visse jobs i dages danmark giver mindre kroner , hvad med kort tids stillinger er du parat til at flytte til Århus en uge for at arbejde og vis man bor i københavn

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:30
En ledig ung mand der har en lejelejlighed og ikke har noget gæld

En ledig mand på 45 med hus der har faldet i værdi, men købt dyrt (teknisk insolvent)

Disse personer har forskellige forudsættninger.
Side 4 ud af 15 (145 indlæg)