Jeg går ud fra at det er Mikael du hentyder til? Jeg har intet imod at hvis Mikael er bedre tilpas med at svare, i hver sin besked.. Er han mere end velkommen til det, når jeg er tråstartet.. Du kan bare lade være med at abbonere på svar på denne tråd..
Jeg går ud fra at det er Mikael du hentyder til? Jeg har intet imod at hvis Mikael er bedre tilpas med at svare, i hver sin besked.. Er han mere end velkommen til det, når jeg er tråstartet.. Du kan bare lade være med at abbonere på svar på denne tråd..
Mvh Jacob
Helt korrekt, men nu er det jo et forum, og der er ingen grund til at spamme folk :) - Jeg har skam slået mails fra, efter det er kommet 140 mails i min inbox - men derfor vises det stadig på siden når en svarer så mange gange i træk. Jeg siger ikke de SKAL gøre det, jeg spurgte om de kunne gøre det. Så der er ingen grund til at give dårlige stjerner pga. et spørgsmål ;)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg synes bare ikke det er fair for Mikael at du kalder hans svar for spam.. Men ok sorry for den ene stjerne.. Jeg kompensere med 5 stjener for dit andet indlæg. : )
Jeg synes bare ikke det er fair for Mikael at du kalder hans svar for spam.. Men ok sorry for den ene stjerne.. Jeg kompensere med 5 stjener for dit andet indlæg. : )
God weekend
Jacob
God weekend til dig også :)
Men husk, jeg har ikke nævnt hans navn, det er bare generelt.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Mvh Jacob
Helt korrekt, men nu er det jo et forum, og der er ingen grund til at spamme folk :) - Jeg har skam slået mails fra, efter det er kommet 140 mails i min inbox - men derfor vises det stadig på siden når en svarer så mange gange i træk. Jeg siger ikke de SKAL gøre det, jeg spurgte om de kunne gøre det. Så der er ingen grund til at give dårlige stjerner pga. et spørgsmål ;)
Korrekt det er dumt give dårlige stjerner især når man er enig eller spørger om noget , for det kan få en tråd til at blive lang derfor er jeg også hele tiden super positive og er aldrig den som giver minus for så skal man jo forsvare sig igen det man er enig om , for det er sikkert misforstået det man har skrevet ,
men nu var det nu mest fordi der var en trådte oven på en anden bruger i tråden det var vigtigt man fik forklaret det er forkert , det er ikke bare lige sådan at få et arbejde det havde nogle misforstået selvfølgelige er der forskel på folk
men jo jeg har også har jeg bemærket vis folk bliver misforstået forklare de det en engang igen til det rent generelt alle gør det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows