der er der ingen der skriver der findes altså flere i samfundet der ikke kan få den høje uddannelse eller de har sygdomme , eller familien begrænset det hele , man kan heller ikke bare sige du skal flytte til Norge der mangler håndværker , der er jo også hensyn man skal tage , men stor % kan klares vis flere komme flytte lidt mere med mere , men aldrig det hele kan klares , så der er altså ikke 60.000 dovne ledig |
Jacob Marquez:Kære alle
Igen tak or alt jeres feedback, sjovt at sådan et emne er så følsomt.. Og beklager igen, hvis du føler jeg har fornærmet dig.. Det kan godt være det ikke er alle der kan finde et job.. Min pointe var kun, at jeg synes vi skal se vores situtation i Danmark, i et større perspektiv..
Håber i alle får en dejlig dag..
Mvh
Jacob
enig der ikke er jobs til alle , men sikke førelser køre op for nogle , det gjorde det i hvert fald mig , da nogle nævner dovne alle samme og gennemlæst tråden der var ingen der mente det , men blev brugt i mod dem som synes nogle kunne godt tage sig mere samme , er det jo ikke samme der skal tage sig mere samme , der findes jo dem som ikke kan få jobs sygdomme med mere der kan være problemer