Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

første når læser garanti placeringer det lyder ekstremt godt

hvad er jeres garanti ordning værd ?

i tager kun sider ind der er godt indhold på mindre arbejde

høj konkurrence ord for hårdt arbejde , vælger i fra

lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde

det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien værd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for svært takker i nej tak til opgaven

i alt håber jeg selvfølgelige på en masse glade i kunder i får men , jeg tvivler bare på det , derved håber på i også tager svære ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som  lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet måske har jeg misforstået dig , men jeg håber du ændre holdning for kunderne og tager mere ind også det svære det vil gøre din ordning meget mere seriøs

Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, før vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil få kunden til at indse værdien i deres søgeordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsområdet, som gerne vil op på ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret på det ord, så fraråder vi kunden at vælge det ord, at han ikke kan bruge søgninger fra Nordjylland til noget på det ord. Hvis han stadig insisterer på det ord, så skal vi nok arbejde med det og få det ord på forsiden. 

Men hvis en kunde går online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil købe money-back-guarantee på ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., så vil vi måske sige nej. Det kommer an på, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, så det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee løsning, så vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham. 

Igen, det er individuelt fra side til side.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammad Dadkhah:
Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller såkaldt splog, har jeg så overtrådet Googles regler?

Ja det har du. Der er i øvrigt ingen der har sagt at alt hvad du laver er imod Google retningslinjer, som du vist tolker.

Og læg nu for dælen mærke til at der ikke er nogen her der spiller hellige og siger de gør alt efter reglerne. Den eneste pointe er bare at du ikke skal reklamere med at du overholder Googles retningslinjer, når man kan se på dine splogs at du ikke gør (og dermed ikke sagt du kun laver links fra splogs).

Det er hverken for at være imod dig eller noget andet. Efter vores privatbeskeder frem og tilbage har jeg faktisk et rigtigt godt indtryk af dig. Men du ødelægger det lidt offentligt når du bliver ved med ikke at ville indrømme at du bryder Googles regler (ligesom stort set alle andre i branchen og udenfor branchen).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

Mikael christiansen:

første når læser garanti placeringer det lyder ekstremt godt

hvad er jeres garanti ordning værd ?

i tager kun sider ind der er godt indhold på mindre arbejde

høj konkurrence ord for hårdt arbejde , vælger i fra

lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde

det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien værd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for svært takker i nej tak til opgaven

i alt håber jeg selvfølgelige på en masse glade i kunder i får men , jeg tvivler bare på det , derved håber på i også tager svære ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som  lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet måske har jeg misforstået dig , men jeg håber du ændre holdning for kunderne og tager mere ind også det svære det vil gøre din ordning meget mere seriøs

Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, før vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil få kunden til at indse værdien i deres søgeordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsområdet, som gerne vil op på ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret på det ord, så fraråder vi kunden at vælge det ord, at han ikke kan bruge søgninger fra Nordjylland til noget på det ord. Hvis han stadig insisterer på det ord, så skal vi nok arbejde med det og få det ord på forsiden. 

Men hvis en kunde går online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil købe money-back-guarantee på ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., så vil vi måske sige nej. Det kommer an på, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, så det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee løsning, så vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham. 

Igen, det er individuelt fra side til side.

ja ja jeg har fattet du behøver ikke forklare, tager ind vis arbejdet er let og svare til den pris på siden , så er det jer der vurdere hvad der kan betale sig at tage ind og så er ordning ,derved har du  jo forklaret nu det ikke er no cure no pay men jer der bestemmer hvornår vil sige okay den ordning i tager ingen chancer , men i alt kan tro noget når begynder at læse dit svar , men jeg tror  det overtræder amino.dk regler vis jeg skriver det direkte hvad jeg mener nogle vil tro

vis siden er god tager i svære ord ind , da de er nemmere at søgeod optimere kræver mindre tid og penge

vis siden er dårlige kræver masser af arbejde , derved lav timeløn set i forhold hvad ordret kræver , så tager i ikke siden ind

kan du svare , hvad der gør jeres ordning unik god og min sikkerhed er større hos jer , når i kan vælge alle de svære kunder fra og kun tager de lette kunder ind

nå ja ser hvad den anden skriver moderator , jeg håber det er ok det jeg  skriver , men når man kun tager lette kunder ind virker det som du gerne vil tjene gode penge eller direkte snyde kunder til at tro det er en god ordning , det er min vurdering , så kan du tage op til overvejelse om ordning er god til din side , men nu har du bedt om en vurdering hvad man direkte mener om din ordning

jeg er uenig med jer i garanter placeringer i bestemmer hvilken ord og hvilken sider i vil garanterer for

90 dags gratis kan jeg godt sige lidt om i bestemmer ordnerne og hvilken sider i give garantier der er meget stor chance for ordning er bedste for jer end for kunden  for jeg læser det som om i aldrig kaste jer ud i projekt der er kræver meget arbejde og derved giver virkelige meget gang i dens side som i arbejder for

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mohammad Dadkhah:
Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, så lægger folk desværre overhovedet ikke mærke til sagens kerne her. Mit spørgsmål var, hvordan kan og tør vi det?

Hej Mohammad,

Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint på dit spørgsmål, hvis du ikke mener det så må vi have misforstået dig og jeg kan så kun opfordre dig til at gøre det mere klart.

Jeg opfatter dit spørgsmål, i kategorien "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd", som et oplæg hvor du gerne vil have feedback på din salgsstrategi/kampagne.

I de efterfølgende indlæg forklarer du mere om produktet og jeres måde at arbejde på, men essensen af dit oprindelige spørgsmål er "Vi garantere placeringer på alle søgeord, efter "no cure no pay" princippet" hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.

At du ikke er enig i svarene behøver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forstået spørgsmålet.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Mohammad Dadkhah:
Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, så lægger folk desværre overhovedet ikke mærke til sagens kerne her. Mit spørgsmål var, hvordan kan og tør vi det?

Hej Mohammad,

Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint på dit spørgsmål, hvis du ikke mener det så må vi have misforstået dig og jeg kan så kun opfordre dig til at gøre det mere klart.

Jeg opfatter dit spørgsmål, i kategorien "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp og gode råd", som et oplæg hvor du gerne vil have feedback på din salgsstrategi/kampagne.

I de efterfølgende indlæg forklarer du mere om produktet og jeres måde at arbejde på, men essensen af dit oprindelige spørgsmål er "Vi garantere placeringer på alle søgeord, efter "no cure no pay" princippet" hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.

At du ikke er enig i svarene behøver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forstået spørgsmålet.

De bedste hilsner
/Brian 

Hej Brian

Tak for dit svar.

Sagens kerne, som var målrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret på at vi "tør godt at garantere forsideplacinger på 50 % af søgeordene inden 90 dage" og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, så får kunden alle pengene tilbage. Problemet er, at mange fokuserer på det negativt. Eksempelvis er der ingen, der lægger vægt på, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, så får kunden pengene tilbage, og vores arbejde har været ganske gratis for kunden. Hvis kunden så får placeringerne fra dag 91 og fremad, så har de ikke betalt noget som helst for det.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg skal udstilles som værende useriøs, bare fordi jeg har modet til at udstede en garanti på noget arbejde, jeg kommer til at udføre. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

Anders Saugstrup:
Jeg ved ikke om jeg er for hård ved trådstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.

Vigtigere endnu, så ved du bestemt intet om, hvordan vi udfører vores arbejde i praksis, så derfor kan du på ingen måder hævde eller konstatere at vi bryder Google regler. Hvis jeg linker til en side fra en blog, er det så ulovligt? NEJ! Hvis jeg linker til en side fra en anden side (ikke blog men ren informativ side), er det så ulovligt? NEJ! Hvis jeg opretter en profil i sociale medier for kunden og promoverer deres side via der, er det så ulovligt? NEJ! hverken i dansk markedsføringslov eller i Google lov, så hold op med at konstatere noget, der ikke passer. Alle aspekter er linkbuilding, og ALLE bruger dem, for uden links vil du ikke få topplaceringer. Nøgleordet her er rationering, hvilket nok er det ord, som alle retningslinjer, opdateringer og best practices, kan kategorieres under. Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller såkaldt splog, har jeg så overtrådet Googles regler? Problemet er, at du antager, at vi kun laver én type linkbuilding. Et større problem er, at du i et fora er ved at udstille vores nogle af vores forretningsværktøjer eller fremgangsmåder på et grundlag, som du ikke er 100 % sikker på eller må overhovedet udtale dig om. Uanset hvor meget du pakker det ind i ordet " hypotetisk "

Hvor gerne jeg end ville debattere det helt konkrete her, så kan jeg det ikke. Den tåbelige markedsføringslov i Danmark forbyder det, da vi to rent teknisk er konkurrenter. 

Så hvis du gerne vil have en snak om det konkrete, så lad os snakke sammen i telefonen. Jeg er helt sikker på at vi kommer fint over ens og kan blive enige i den forbindelse.

Mohammad Dadkhah:

Anders Saugstrup:

Det er ingen spøg for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han køber noget han derefter bliver straffet for.

Og nej, man kan absolut ikke være sikker på at undgå straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indgående links. Slet ikke

Nej det er det bestemt ikke. Men sjovt nok som du selv skriver til sidst, og du såvel som andre SEO eksperter skriver i andre tråde, så kan en shopejer heller ikke føle sig tryg, selvom man holder sig 100 % til reglerne.

Det her argument om at alt er lige fordi man ikke kan være 100% sikker køber jeg ikke uanset hvor populært det er. Der er forkel på at køre ind i en mur med og uden sikkerhedssele selvom man kan dø af begge dele.

Mohammad Dadkhah:

Hvordan føler trådstarter det? Det skal jeg fortælle dig.

Som om jeg bliver ramt af jantelovstoget!

Jeg ved ikke engang hvad det betyder, men kan kun henvise til mit forrige indlæg, hvor jeg skrev hvorfor jeg blandede mig og hvordan jeg selv ville tage det i den modsatte hypotetiske situation.

Mohammad Dadkhah:

Vi har 3 pakkeløsninger på seofolk.dk, som henvender sig til specifikke målgrupper. Vores arbejde er ikke så meget anderledes end andres, forskellen er blot:

Nogen sælger baseret på "giv mig 6.000 kr. om måneden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil gøre mit bedste. Jeg kan og vil ikke love noget, heller ikke estimere tidshorisont for dig"

Vi sælger baseret på "giv mig 6.000 kr. om måneden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil gøre mit bedste. Hvis jeg så ikke har min. 50 % af dine søgeord på forsiden inden 3 MÅNEDER, så får du ALLE pengene tilbage" For hvis jeg ikke kan levere dig det, så fortjener jeg søreme heller ikke dine penge!

Vi sælger baseret på at simplificere vores arbejde forståelige pakker, priser og vise gennemsigtighed og ved at have vores handelsbetingelser på siden, så vi ikke skjuler noget som helst, hvorimod andre sælger baseret på deres navn, ry og at de har læst Googles Webmaster guidelines.

Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, så lægger folk desværre overhovedet ikke mærke til sagens kerne her. Mit spørgsmål var, hvordan kan og tør vi det?

Selvom det piner mig at skulle ned på dette lave niveau, så skal jeg uddybe vores arbejde, så det forhåbentligt giver mening, selv for den simple sjæl.

Hvis en kunde køber f.eks. Money Back Guarantee, så forpligter kunden sig til 6.000 kr. pr. mdr. Det er meget værdifuld kunde, og budgetstørrelsen giver også rammerne for mange timers arbejde. Vores første step er at gennemgå siden for fejl og mangler og rette disse. Dernæst at få siden gjort så informationsrig og relevant som muligt via de mest normale fremgangsmåder med Title, meta, H1 osv. Når siden så er "klar" så går linkbuilding igang, her starter først perioden! Nu har vi 3 måneder til at placere min. 50 % af søgeordene, dvs. 3 ord på forsiden for at vores garanti er opfyldt. Vi linkbuilder bredt og på alle 6 søgeord, da vi ikke kan være 100 % sikre på konkurrencen på ordet A er nødvendigvis så meget hårdere end på ordet B. Vi kører i forskellige faser, lige fra blogs til almene sider, sociale medier, internationale sider osv. Vi linkbuilder på lige fra domæneniveau til søgeordsniveau, både med ankertekster og uden. Vi skriver tekster for kunder på sider, hvor der ikke engang er links på. Vi laver en meget varieret linkprofil for kunden.

Anders hvis det er at bryde Googles retningslinjer, og din fremgangsmåde er anderledes end ovenstående og opfylder 100 % Googles retningslinjer, så vil jeg meget gerne booke en heldagskursus hos dig, for så er der søreme noget, jeg har overset!

Jeg ved godt, at du gerne vil debattere hvordan du bedst skruer dit tilbud sammen til dine kunder og om det er en god idé med den der ranking-garanti-ting osv. Jeg er bare helt uinteresseret i den del. Gør det som du lyster. 

Jeg blev interesseret i debatten her og var interesseret i at påpege hvad det var du havde skrevet om googles retningslinier i sammenhæng med hvad du havde skrevet om et opbygget netværk af sites osv. 

Ved godt du er ikke er interesseret i den debat i denne tråd, men sådan er et forum altså nogen gange.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mohammad,

Mohammad Dadkhah:
Sagens kerne, som var målrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret på at vi "tør godt at garantere forsideplacinger på 50 % af søgeordene inden 90 dage" og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, så får kunden alle pengene tilbage

Så er det jo i realiteten et tilbud du laver, så ville den mest hensigtsmæssige placering være i tilbuds-kategorien.

Du har placeret indlægget i en debatgruppe og slutter af med et spørgsmål - så det bliver selvfølgelig debatteret.

Mohammad Dadkhah:
Problemet er, at mange fokuserer på det negativt.

Ja, fra din stol er det det der er problemet, men set fra andres synspunkt så er problemet at du skriver noget der ikke er rigtigt. (Overholdelse af Googles regler samtidig med at du beskriver dit linkbuilding-netværk).

Mohammad Dadkhah:
Eksempelvis er der ingen, der lægger vægt på, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, så får kunden pengene tilbage, og vores arbejde har været ganske gratis for kunden.

Sådan er det i de fleste debatfora, der diskuteres problemstillinger - du kan ikke forvente at dit produkt bliver lovprist :-)
(Og så vil jeg slet ikke starte debatten om det er gratis for kunden at undlade markedsføring i 90 dage :-))

 /Brian

Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

re yNu må i sku holde jeres kæft alle sammen     --   SEO giver ikke penge og google giver ikke en skid så fuck seo

Alle SEO FLOK snakker og snakker mand    -  hold nu bare kæft mand    i snakker og snakker mand 

hold kæft og lave penge   -    men det kan i jo ikke vel   -   den ene spiller mere smart end den anden     i kan jo ikke en skid

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)