Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nogle vil sige, at vi lever i en tid med usikkerhed omkring fremgangsmåden med SEO, andre vil få jobbet gjort uden at blinke eller tøve.

I dag har der været sendt et nyhedsbrev ud med blandt andet et budskab fra SEOFolk.dk.

SEOFolk.dk er en side under mit firma, AdForce1. Undertegnede står blandt andet bag det arbejde, som bliver udført, så derfor står jeg formentligt også for ris og ros, der kommer i denne tråd

På SEOFolk.dk har jeg en pakkeløsning, Money-Back-Guarantee, hvor vi garanterer 50 % af søgeordene på forsiden eller simpelthen alle penge tilbage UDEN at prutte om det!

Ingen søgeord er for svære. Så længe der er relevant indhold på siden omkring et givent ord, så arbejder vi med det.

Men hvordan kan vi garantere resultater, når alle andre ikke gør?

Kom med dit bud på, hvorfor vi kan og tør!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Mohammad Dadkhah:

Kom med dit bud på, hvorfor vi kan og tør!

I er ikke rigtig kloge?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mohammad Dadkhah:
garanterer 50 % af søgeordene på forsiden

Hvem bestemmer søgeord? I eller kunden?

Hvor lang tid skal de ligge på forsiden? 1 sek? 1 dag? 1 uge? 1 måned?

Mohammad Dadkhah:
Men hvordan kan vi garantere resultater, når alle andre ikke gør?

Med gummiparagraffer kan man komme langt :) Men siger ikke at det er det I har.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:

Mohammad Dadkhah:

Kom med dit bud på, hvorfor vi kan og tør!

I er ikke rigtig kloge?

:-) 

Anyways, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med det? Lidt svært for os andre at argumenterer for hvorfor i kan og tør...!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kunden bestemmer og vælger søgeordene.

Vi vil selvfølgelig validere ordet for at sikre at ordet er relevant for kundens hjemmeside.

Men vi gemmer os ikke bag lange kombinationer. Hvis en kunde har en shop med børnetøj og vil op på ordet "børnetøj", så er det "børnetøj" vi arbejder med. Så vil vi ikke presse eller lokke kunden til at vælge ordet "børnetøj til piger i 5 års alderen"

Vi kører vores statistikker hver d. 25 i måneden eller første kommende arbejdsdag. På det tidspunkt skal de være på forsiden med min. 50 % af søgeordene og de skal være de på samme tidspunkt.

Der er absolut ingen gummiparagraffer her. Vi er også iblandt de meget få i DK, som faktisk lægger handelsbetingelser på siden, så alle kan læse dem!

og nej, vi er bestemt ikke skøre :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

:-) 

Anyways, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med det? Lidt svært for os andre at argumenterer for hvorfor i kan og tør...!

Det her er også lidt at prikke til alle de mennesker ( seo eksperter ), som hele tiden råber højt om at SEO placeringer ikke kan garanteres og at man kun skal lytte til dem, fordi de har arbejdet med det her i x år. Det er blandt andet en af årsager til, at nogen vil reagere med kommentarer " i er ikke rigtige kloge ", fordi man hele tiden er blevet trænet til, at der ikke findes garantier.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

De fleste seriøse SEO´er garanterer ikke bestemte pladser da det siger meget lidt om kvaliteten af det arbejde der er udført. Når jeg laver SEO handler det først og fremmest om forsigtighed, så den SEO man betaler for er meget langsigtet.

Jeg bruger heller ikke særlig tit bestemte keywords til at måle succesen på, derimod ser jeg sammen med kunden på hvor meget ekstra relevant trafik jeg har trukket til sitet og om disse konverterer.

Jeg finder fremgansgmåden med at gå efter helt specifikke søgeord en smule gammeldags, i hvert fald i en del tilfælde, da der er et hav af longtails man også kan ramme, derfor bør man se på den samlede effekt og måle succesen på denne, og ikke på bestemte keywords.

Det kan være meget lettere at kommunikere et tilbud som dit ud, kunderne kan bedre forstå det, så jeg kan godt forstå du prøver på den måde, men jeg mener bare ikke det er den rette måde at anskue SEO på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
De fleste seriøse SEO´er garanterer ikke bestemte pladser

Hvorfor skulle man være useriøs, bare fordi man kan garantere bestemte placeringer? At garantere placeringer er jo netop hvad der gør et firma meget mere seriøst!?

Thomas Frost:
da det siger meget lidt om kvaliteten af det arbejde der er udført

Definér det venligt. Her hentyder du til, at kvaliteten af arbejdet er lavt, fordi man garanterer placeringer - hvorfor skulle det være det?

Thomas Frost:
Jeg finder fremgansgmåden med at gå efter helt specifikke søgeord en smule gammeldags, i hvert fald i en del tilfælde, da der er et hav af longtails man også kan ramme, derfor bør man se på den samlede effekt og måle succesen på denne, og ikke på bestemte keywords.

Én af de aspekter i vores arbejde er blandt andet at variere linkbuilding, så det bliver mere naturligt. Dvs. selvom kunden vælger f.eks. ordet børnetøj, så vil vi også linkbuilde på kombinationer af dette ord, således at domænet og landingpage også får mere autoritet og værdi. På den måde får kunden også fordel af flere søgeordskombinationer.

Thomas Frost:
Det kan være meget lettere at kommunikere et tilbud som dit ud, kunderne kan bedre forstå det, så jeg kan godt forstå du prøver på den måde, men jeg mener bare ikke det er den rette måde at anskue SEO på.

Jeg er enig i første punkt, nemlig at det er nemmere at kommunikere det ud med sådan et tilbud. Men er uenig om det sidste punkt. Markedet er netop nu modent til, at SEO eksperter og guruer begynder at give kunderne tryghed. Garanti = tryghed!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammad Dadkhah:

Thomas Frost:
De fleste seriøse SEO´er garanterer ikke bestemte pladser

Hvorfor skulle man være useriøs, bare fordi man kan garantere bestemte placeringer? At garantere placeringer er jo netop hvad der gør et firma meget mere seriøst!?

Det er ikke særlig seriøst. I bund og grund bestemmer Google hvilke sider der skal være #1, ikke dig eller nogen anden. Man manipulere lidt med det, så man skubbes op, men hvis Google vælger at lukke et nyt dyr ud af deres Zoo, og en af dine klienters sider rammes, så bestemmer DU ikke hvor siden er bagefter.

Altså har du ingen mulighed for at stille en garanti, en ordentlig garanti, hvis Google syntes at have en ny sjov algoritme som blander sig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mohammad Dadkhah:

Thomas Frost:
De fleste seriøse SEO´er garanterer ikke bestemte pladser

Hvorfor skulle man være useriøs, bare fordi man kan garantere bestemte placeringer? At garantere placeringer er jo netop hvad der gør et firma meget mere seriøst!?

Det er ikke særlig seriøst. I bund og grund bestemmer Google hvilke sider der skal være #1, ikke dig eller nogen anden. Man manipulere lidt med det, så man skubbes op, men hvis Google vælger at lukke et nyt dyr ud af deres Zoo, og en af dine klienters sider rammes, så bestemmer DU ikke hvor siden er bagefter.

Altså har du ingen mulighed for at stille en garanti, en ordentlig garanti, hvis Google syntes at have en ny sjov algoritme som blander sig.

Jonas der er så meget stor forskel på #1 og forsideplacering, så lad os lige holde os til facts. Vi skriver ingen steder, at vi garanterer førsteplaceringer men forsideplaceringer! Manipulering er et meget grimt ord, vores arbejde er SEO.

Hvis Google f.eks. vælger at lukke en løve eller en lille mus ud næste gang, så er der INGEN der bestemmer hvor siderne er, ganske korrekt. Men denne debat er heller ikke om Googles opdateringer. Denne debat er omkring, hvorfor folk mener, at man ikke kan give garanti for placeringer eller som i dit og andres tilfælde "at man er useriøs hvis man tør at give en garanti". 

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)