<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp &amp; gode råd</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/14500.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Kom til tops på søgemaskinernes resultatsider og få flere kunder i butikken. Redskabet er &lt;a href="http://www.amino.dk/freelancer/seo.aspx"&gt;SEO&lt;/a&gt; eller på dansk: søgemaskineoptimering. SEO er grundlaget for din synlighed på nettet og basis for enhver online markedsføring. Her i forummet diskuterer vi strategier for, hvordan man via søgemaskineoptimering kan øge salg på nettet. Blandt emnerne er keywords, link- og contentbuilding, tags og ikke mindst søgemaskinernes evigt foranderlige verden. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi ser også på, hvordan man får sin onlinebutik indekseret, og vi går i dybden med de forskellige ehandelsplatformes fordele og udfordringer, når det kommer til søgemaskineoptimering. Vi kan i den forbindelse ikke undgå også at tale om etik og sociale medier.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169651.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 14:08:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169651</guid><dc:creator>I er SKU en Flok Taber Mand</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169651.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169651&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;re yNu m&amp;aring; i sku holde jeres k&amp;aelig;ft alle sammen &amp;nbsp; &amp;nbsp; -- &amp;nbsp;&amp;nbsp;SEO giver ikke penge og google giver ikke en skid s&amp;aring; fuck seo&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle SEO FLOK snakker og snakker mand&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp; hold nu bare k&amp;aelig;ft mand&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; i snakker og snakker mand&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hold k&amp;aelig;ft og lave penge&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; men det kan i jo ikke vel&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp;&amp;nbsp; den ene spiller mere smart end den anden&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; i kan jo ikke en skid &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:55:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169554</guid><dc:creator>Brian Reinhold Jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169554&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Sagens kerne, som var m&amp;aring;lrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret p&amp;aring; at vi &amp;quot;t&amp;oslash;r godt at garantere forsideplacinger p&amp;aring; 50 % af s&amp;oslash;geordene inden 90 dage&amp;quot; og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden alle pengene tilbage&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det jo i realiteten et tilbud du laver, s&amp;aring; ville den mest hensigtsm&amp;aelig;ssige placering v&amp;aelig;re i tilbuds-kategorien.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har placeret indl&amp;aelig;gget i en debatgruppe og slutter af med et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l - s&amp;aring; det bliver selvf&amp;oslash;lgelig debatteret.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Problemet er, at mange fokuserer p&amp;aring; det negativt.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja, fra din stol er det det der er problemet, men set fra andres synspunkt s&amp;aring; er problemet at du skriver noget der ikke er rigtigt. (Overholdelse af Googles regler samtidig med at du beskriver dit linkbuilding-netv&amp;aelig;rk).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Eksempelvis er der ingen, der l&amp;aelig;gger v&amp;aelig;gt p&amp;aring;, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden pengene tilbage, og vores arbejde har v&amp;aelig;ret ganske gratis for kunden.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan er det i de fleste debatfora, der diskuteres problemstillinger - du kan ikke forvente at dit produkt bliver lovprist :-)&lt;br /&gt;(Og s&amp;aring; vil jeg slet ikke starte debatten om det er gratis for kunden at undlade markedsf&amp;oslash;ring i 90 dage :-))&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;/Brian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169540.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:36:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169540</guid><dc:creator>Anders Saugstrup</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169540.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169540&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vigtigere endnu, s&amp;aring; ved du bestemt intet om, hvordan vi udf&amp;oslash;rer vores arbejde i praksis, s&amp;aring; derfor kan du p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der h&amp;aelig;vde eller konstatere at vi bryder Google regler. Hvis jeg linker til en side fra en blog, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg linker til en side fra en anden side (ikke blog men ren informativ side), er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg opretter en profil i sociale medier for kunden og promoverer deres side via der, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! hverken i dansk markedsf&amp;oslash;ringslov eller i Google lov, s&amp;aring; hold op med at konstatere noget, der ikke passer. Alle aspekter er linkbuilding, og ALLE bruger dem, for uden links vil du ikke f&amp;aring; topplaceringer. N&amp;oslash;gleordet her er rationering, hvilket nok er det ord, som alle retningslinjer, opdateringer og best practices, kan kategorieres under. Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler? Problemet er, at du antager, at vi kun laver &amp;eacute;n type linkbuilding. Et st&amp;oslash;rre problem er, at du i et fora er ved at udstille vores nogle af vores forretningsv&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer eller fremgangsm&amp;aring;der p&amp;aring; et grundlag, som du ikke er 100 % sikker p&amp;aring; eller m&amp;aring; overhovedet udtale dig om. Uanset hvor meget du pakker det ind i ordet &amp;quot; hypotetisk &amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor gerne jeg end ville debattere det helt konkrete her, s&amp;aring; kan jeg det ikke. Den t&amp;aring;belige markedsf&amp;oslash;ringslov i Danmark forbyder det, da vi to rent teknisk er konkurrenter.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; hvis du gerne vil have en snak om det konkrete, s&amp;aring; lad os snakke sammen i telefonen. Jeg er helt sikker p&amp;aring; at vi kommer fint over ens og kan blive enige i den forbindelse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nej det er det bestemt ikke. Men sjovt nok som du selv skriver til sidst, og du s&amp;aring;vel som andre SEO eksperter skriver i andre tr&amp;aring;de, s&amp;aring; kan en shopejer heller ikke f&amp;oslash;le sig tryg, selvom man holder sig 100 % til reglerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det her argument om at alt er lige fordi man ikke kan v&amp;aelig;re 100% sikker k&amp;oslash;ber jeg ikke uanset hvor popul&amp;aelig;rt det er. Der er forkel p&amp;aring; at k&amp;oslash;re ind i en mur med og uden sikkerhedssele selvom man kan d&amp;oslash; af begge dele.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan f&amp;oslash;ler tr&amp;aring;dstarter det? Det skal jeg fort&amp;aelig;lle dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som om jeg bliver ramt af jantelovstoget!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke engang hvad det betyder, men kan kun henvise til mit forrige indl&amp;aelig;g, hvor jeg skrev hvorfor jeg blandede mig og hvordan jeg selv ville tage det i den modsatte hypotetiske situation.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har 3 pakkel&amp;oslash;sninger p&amp;aring; seofolk.dk, som henvender sig til specifikke m&amp;aring;lgrupper. Vores arbejde er ikke s&amp;aring; meget anderledes end andres, forskellen er blot:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nogen s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Jeg kan og vil ikke love noget, heller ikke estimere tidshorisont for dig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Hvis jeg s&amp;aring; ikke har min. 50 % af dine s&amp;oslash;geord p&amp;aring; forsiden inden 3 M&amp;Aring;NEDER, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ALLE pengene tilbage&amp;quot; For hvis jeg ikke kan levere dig det, s&amp;aring; fortjener jeg s&amp;oslash;reme heller ikke dine penge!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; at simplificere vores arbejde forst&amp;aring;elige pakker, priser og vise gennemsigtighed og ved at have vores handelsbetingelser p&amp;aring; siden, s&amp;aring; vi ikke skjuler noget som helst, hvorimod andre s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; deres navn, ry og at de har l&amp;aelig;st Googles Webmaster guidelines.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvom det piner mig at skulle ned p&amp;aring; dette lave niveau, s&amp;aring; skal jeg uddybe vores arbejde, s&amp;aring; det forh&amp;aring;bentligt giver mening, selv for den simple sj&amp;aelig;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis en kunde k&amp;oslash;ber f.eks. Money Back Guarantee, s&amp;aring; forpligter kunden sig til 6.000 kr. pr. mdr. Det er meget v&amp;aelig;rdifuld kunde, og budgetst&amp;oslash;rrelsen giver ogs&amp;aring; rammerne for mange timers arbejde. Vores f&amp;oslash;rste step er at gennemg&amp;aring; siden for fejl og mangler og rette disse. Dern&amp;aelig;st at f&amp;aring; siden gjort s&amp;aring; informationsrig og relevant som muligt via de mest normale fremgangsm&amp;aring;der med Title, meta, H1 osv. N&amp;aring;r siden s&amp;aring; er &amp;quot;klar&amp;quot; s&amp;aring; g&amp;aring;r linkbuilding igang, her starter f&amp;oslash;rst perioden! Nu har vi 3 m&amp;aring;neder til at placere min. 50 % af s&amp;oslash;geordene, dvs. 3 ord p&amp;aring; forsiden for at vores garanti er opfyldt. Vi linkbuilder bredt og p&amp;aring; alle 6 s&amp;oslash;geord, da vi ikke kan v&amp;aelig;re 100 % sikre p&amp;aring; konkurrencen p&amp;aring; ordet A er n&amp;oslash;dvendigvis s&amp;aring; meget h&amp;aring;rdere end p&amp;aring; ordet B. Vi k&amp;oslash;rer i forskellige faser, lige fra blogs til almene sider, sociale medier, internationale sider osv. Vi linkbuilder p&amp;aring; lige fra dom&amp;aelig;neniveau til s&amp;oslash;geordsniveau, b&amp;aring;de med ankertekster og uden. Vi skriver tekster for kunder p&amp;aring; sider, hvor der ikke engang er links p&amp;aring;. Vi laver en meget varieret linkprofil for kunden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anders hvis det er at bryde Googles retningslinjer, og din fremgangsm&amp;aring;de er anderledes end ovenst&amp;aring;ende og opfylder 100 % Googles retningslinjer, s&amp;aring; vil jeg meget gerne booke en heldagskursus hos dig, for s&amp;aring; er der s&amp;oslash;reme noget, jeg har overset!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved godt, at du gerne vil debattere hvordan du bedst skruer dit tilbud sammen til dine kunder og om det er en god id&amp;eacute; med den der ranking-garanti-ting osv. Jeg er bare helt uinteresseret i den del. G&amp;oslash;r det som du lyster.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg blev interesseret i debatten &lt;a href="http://www.amino.dk/forums/t/173312.aspx?PageIndex=3#1169330"&gt;her&lt;/a&gt; og var interesseret i at p&amp;aring;pege hvad det var du havde skrevet om googles retningslinier i sammenh&amp;aelig;ng med hvad du havde skrevet om et opbygget netv&amp;aelig;rk af sites osv.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ved godt du er ikke er interesseret i den debat i denne tr&amp;aring;d, men s&amp;aring;dan er et forum alts&amp;aring; nogen gange.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169535.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:32:53 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169535</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169535.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169535&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Brian Reinhold Jensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint p&amp;aring; dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, hvis du ikke mener det s&amp;aring; m&amp;aring; vi have misforst&amp;aring;et dig og jeg kan s&amp;aring; kun opfordre dig til at g&amp;oslash;re det mere klart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg opfatter dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, i kategorien &amp;quot;S&amp;oslash;gemaskineoptimering (SEO) hj&amp;aelig;lp og gode r&amp;aring;d&amp;quot;, som et opl&amp;aelig;g hvor du gerne vil have feedback p&amp;aring; din salgsstrategi/kampagne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I de efterf&amp;oslash;lgende indl&amp;aelig;g forklarer du mere om produktet og jeres m&amp;aring;de at arbejde p&amp;aring;, men essensen af dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er &amp;quot;Vi garantere placeringer p&amp;aring; alle s&amp;oslash;geord, efter &amp;quot;no cure no pay&amp;quot; princippet&amp;quot; hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At du ikke er enig i svarene beh&amp;oslash;ver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forst&amp;aring;et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;br /&gt;/Brian&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Brian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dit svar.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sagens kerne, som var m&amp;aring;lrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret p&amp;aring; at vi &amp;quot;t&amp;oslash;r godt at garantere forsideplacinger p&amp;aring; 50 % af s&amp;oslash;geordene inden 90 dage&amp;quot; og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden alle pengene tilbage. Problemet er, at mange fokuserer p&amp;aring; det negativt. Eksempelvis er der ingen, der l&amp;aelig;gger v&amp;aelig;gt p&amp;aring;, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden pengene tilbage, og vores arbejde har v&amp;aelig;ret ganske gratis for kunden. Hvis kunden s&amp;aring; f&amp;aring;r placeringerne fra dag 91 og fremad, s&amp;aring; har de ikke betalt noget som helst for det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan bare ikke forst&amp;aring;, hvorfor jeg skal udstilles som v&amp;aelig;rende useri&amp;oslash;s, bare fordi jeg har modet til at udstede en garanti p&amp;aring; noget arbejde, jeg kommer til at udf&amp;oslash;re.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169510.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:05:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169510</guid><dc:creator>Brian Reinhold Jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169510.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169510&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint p&amp;aring; dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, hvis du ikke mener det s&amp;aring; m&amp;aring; vi have misforst&amp;aring;et dig og jeg kan s&amp;aring; kun opfordre dig til at g&amp;oslash;re det mere klart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg opfatter dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, i kategorien &amp;quot;S&amp;oslash;gemaskineoptimering (SEO) hj&amp;aelig;lp og gode r&amp;aring;d&amp;quot;, som et opl&amp;aelig;g hvor du gerne vil have feedback p&amp;aring; din salgsstrategi/kampagne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I de efterf&amp;oslash;lgende indl&amp;aelig;g forklarer du mere om produktet og jeres m&amp;aring;de at arbejde p&amp;aring;, men essensen af dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er &amp;quot;Vi garantere placeringer p&amp;aring; alle s&amp;oslash;geord, efter &amp;quot;no cure no pay&amp;quot; princippet&amp;quot; hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At du ikke er enig i svarene beh&amp;oslash;ver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forst&amp;aring;et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;br /&gt;/Brian&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169507.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:04:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169507</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169507.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169507&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;rste n&amp;aring;r l&amp;aelig;ser garanti placeringer det lyder ekstremt godt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad er jeres garanti ordning v&amp;aelig;rd ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i tager kun sider ind der er godt indhold p&amp;aring; mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;h&amp;oslash;j konkurrence ord for h&amp;aring;rdt arbejde , v&amp;aelig;lger i fra&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien v&amp;aelig;rd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for sv&amp;aelig;rt takker i nej tak til opgaven&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i alt h&amp;aring;ber jeg selvf&amp;oslash;lgelige p&amp;aring; en masse glade i kunder i f&amp;aring;r men , jeg tvivler bare p&amp;aring; det , derved h&amp;aring;ber p&amp;aring; i ogs&amp;aring; tager sv&amp;aelig;re ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som&amp;nbsp; lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet m&amp;aring;ske har jeg misforst&amp;aring;et dig , men jeg h&amp;aring;ber du &amp;aelig;ndre holdning for kunderne og tager mere ind ogs&amp;aring; det sv&amp;aelig;re det vil g&amp;oslash;re din ordning meget mere seri&amp;oslash;s&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, f&amp;oslash;r vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil f&amp;aring; kunden til at indse v&amp;aelig;rdien i deres s&amp;oslash;geordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsomr&amp;aring;det, som gerne vil op p&amp;aring; ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; frar&amp;aring;der vi kunden at v&amp;aelig;lge det ord, at han ikke kan bruge s&amp;oslash;gninger fra Nordjylland til noget p&amp;aring; det ord. Hvis han stadig insisterer p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; skal vi nok arbejde med det og f&amp;aring; det ord p&amp;aring; forsiden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis en kunde g&amp;aring;r online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil k&amp;oslash;be money-back-guarantee p&amp;aring; ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., s&amp;aring; vil vi m&amp;aring;ske sige nej. Det kommer an p&amp;aring;, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, s&amp;aring; det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee l&amp;oslash;sning, s&amp;aring; vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det er individuelt fra side til side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;ja ja jeg har fattet du beh&amp;oslash;ver ikke forklare, tager ind vis arbejdet er let og svare til den pris p&amp;aring; siden , s&amp;aring; er det jer der vurdere hvad der kan betale sig at tage ind og s&amp;aring; er ordning ,derved har du&amp;nbsp; jo forklaret nu det ikke er &lt;span id="result_box"&gt;&lt;span class="hps"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;strong&gt;no cure no pay&lt;/strong&gt; men jer der bestemmer hvorn&amp;aring;r vil sige okay den ordning i tager ingen chancer , men i alt kan tro noget n&amp;aring;r begynder at l&amp;aelig;se dit svar , men jeg tror&amp;nbsp; det overtr&amp;aelig;der amino.dk regler vis jeg skriver det direkte hvad jeg mener nogle vil tro&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vis siden er god tager i sv&amp;aelig;re ord ind , da de er nemmere at s&amp;oslash;geod optimere kr&amp;aelig;ver mindre tid og penge&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vis siden er d&amp;aring;rlige kr&amp;aelig;ver masser af arbejde , derved lav timel&amp;oslash;n set i forhold hvad ordret kr&amp;aelig;ver , s&amp;aring; tager i ikke siden ind&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kan du svare , hvad der g&amp;oslash;r jeres ordning unik god og min sikkerhed er st&amp;oslash;rre hos jer , n&amp;aring;r i kan v&amp;aelig;lge alle de sv&amp;aelig;re kunder fra og kun tager de lette kunder ind&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;n&amp;aring; ja ser hvad den anden skriver moderator , jeg h&amp;aring;ber det er ok det jeg&amp;nbsp; skriver , men n&amp;aring;r man kun tager lette kunder ind virker det som du gerne vil tjene gode penge eller direkte snyde kunder til at tro det er en god ordning , det er min vurdering , s&amp;aring; kan du tage op til overvejelse om ordning er god til din side , men nu har du bedt om en vurdering hvad man direkte mener om din ordning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er uenig med jer i garanter placeringer i bestemmer hvilken ord og hvilken sider i vil garanterer for&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;90 dags gratis kan jeg godt sige lidt om i bestemmer ordnerne og hvilken sider i give garantier der er meget stor chance for ordning er bedste for jer end for kunden&amp;nbsp; for jeg l&amp;aelig;ser det som om i aldrig kaste jer ud i projekt der er kr&amp;aelig;ver meget arbejde og derved giver virkelige meget gang i dens side som i arbejder for &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169503.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:01:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169503</guid><dc:creator>Thomas Frost</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169503.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169503&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja det har du. Der er i &amp;oslash;vrigt ingen der har sagt at alt hvad du laver er imod Google retningslinjer, som du vist tolker. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og l&amp;aelig;g nu for d&amp;aelig;len m&amp;aelig;rke til at der ikke er nogen her der spiller hellige og siger de g&amp;oslash;r alt efter reglerne. Den eneste pointe er bare at du ikke skal reklamere med at du overholder Googles retningslinjer, n&amp;aring;r man kan se p&amp;aring; dine splogs at du ikke g&amp;oslash;r (og dermed ikke sagt du kun laver links fra splogs).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er hverken for at v&amp;aelig;re imod dig eller noget andet. Efter vores privatbeskeder frem og tilbage har jeg faktisk et rigtigt godt indtryk af dig. Men du &amp;oslash;del&amp;aelig;gger det lidt offentligt n&amp;aring;r du bliver ved med ikke at ville indr&amp;oslash;mme at du bryder Googles regler (ligesom stort set alle andre i branchen og udenfor branchen).&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169498.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:53:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169498</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169498.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169498&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;rste n&amp;aring;r l&amp;aelig;ser garanti placeringer det lyder ekstremt godt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad er jeres garanti ordning v&amp;aelig;rd ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i tager kun sider ind der er godt indhold p&amp;aring; mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;h&amp;oslash;j konkurrence ord for h&amp;aring;rdt arbejde , v&amp;aelig;lger i fra&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien v&amp;aelig;rd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for sv&amp;aelig;rt takker i nej tak til opgaven&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i alt h&amp;aring;ber jeg selvf&amp;oslash;lgelige p&amp;aring; en masse glade i kunder i f&amp;aring;r men , jeg tvivler bare p&amp;aring; det , derved h&amp;aring;ber p&amp;aring; i ogs&amp;aring; tager sv&amp;aelig;re ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som&amp;nbsp; lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet m&amp;aring;ske har jeg misforst&amp;aring;et dig , men jeg h&amp;aring;ber du &amp;aelig;ndre holdning for kunderne og tager mere ind ogs&amp;aring; det sv&amp;aelig;re det vil g&amp;oslash;re din ordning meget mere seri&amp;oslash;s&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, f&amp;oslash;r vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil f&amp;aring; kunden til at indse v&amp;aelig;rdien i deres s&amp;oslash;geordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsomr&amp;aring;det, som gerne vil op p&amp;aring; ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; frar&amp;aring;der vi kunden at v&amp;aelig;lge det ord, at han ikke kan bruge s&amp;oslash;gninger fra Nordjylland til noget p&amp;aring; det ord. Hvis han stadig insisterer p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; skal vi nok arbejde med det og f&amp;aring; det ord p&amp;aring; forsiden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis en kunde g&amp;aring;r online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil k&amp;oslash;be money-back-guarantee p&amp;aring; ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., s&amp;aring; vil vi m&amp;aring;ske sige nej. Det kommer an p&amp;aring;, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, s&amp;aring; det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee l&amp;oslash;sning, s&amp;aring; vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det er individuelt fra side til side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169491.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:45:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169491</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169491.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169491&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vigtigere endnu, s&amp;aring; ved du bestemt intet om, hvordan vi udf&amp;oslash;rer vores arbejde i praksis, s&amp;aring; derfor kan du p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der h&amp;aelig;vde eller konstatere at vi bryder Google regler. Hvis jeg linker til en side fra en blog, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg linker til en side fra en anden side (ikke blog men ren informativ side), er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg opretter en profil i sociale medier for kunden og promoverer deres side via der, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! hverken i dansk markedsf&amp;oslash;ringslov eller i Google lov, s&amp;aring; hold op med at konstatere noget, der ikke passer. Alle aspekter er linkbuilding, og ALLE bruger dem, for uden links vil du ikke f&amp;aring; topplaceringer. N&amp;oslash;gleordet her er rationering, hvilket nok er det ord, som alle retningslinjer, opdateringer og best practices, kan kategorieres under. Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler? Problemet er, at du antager, at vi kun laver &amp;eacute;n type linkbuilding. Et st&amp;oslash;rre problem er, at du i et fora er ved at udstille vores nogle af vores forretningsv&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer eller fremgangsm&amp;aring;der p&amp;aring; et grundlag, som du ikke er 100 % sikker p&amp;aring; eller m&amp;aring; overhovedet udtale dig om. Uanset hvor meget du pakker det ind i ordet &amp;quot; hypotetisk &amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nej det er det bestemt ikke. Men sjovt nok som du selv skriver til sidst, og du s&amp;aring;vel som andre SEO eksperter skriver i andre tr&amp;aring;de, s&amp;aring; kan en shopejer heller ikke f&amp;oslash;le sig tryg, selvom man holder sig 100 % til reglerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan f&amp;oslash;ler tr&amp;aring;dstarter det? Det skal jeg fort&amp;aelig;lle dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som om jeg bliver ramt af jantelovstoget!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har 3 pakkel&amp;oslash;sninger p&amp;aring; seofolk.dk, som henvender sig til specifikke m&amp;aring;lgrupper. Vores arbejde er ikke s&amp;aring; meget anderledes end andres, forskellen er blot:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nogen s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Jeg kan og vil ikke love noget, heller ikke estimere tidshorisont for dig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Hvis jeg s&amp;aring; ikke har min. 50 % af dine s&amp;oslash;geord p&amp;aring; forsiden inden 3 M&amp;Aring;NEDER, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ALLE pengene tilbage&amp;quot; For hvis jeg ikke kan levere dig det, s&amp;aring; fortjener jeg s&amp;oslash;reme heller ikke dine penge!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; at simplificere vores arbejde forst&amp;aring;elige pakker, priser og vise gennemsigtighed og ved at have vores handelsbetingelser p&amp;aring; siden, s&amp;aring; vi ikke skjuler noget som helst, hvorimod andre s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; deres navn, ry og at de har l&amp;aelig;st Googles Webmaster guidelines.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvom det piner mig at skulle ned p&amp;aring; dette lave niveau, s&amp;aring; skal jeg uddybe vores arbejde, s&amp;aring; det forh&amp;aring;bentligt giver mening, selv for den simple sj&amp;aelig;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis en kunde k&amp;oslash;ber f.eks. Money Back Guarantee, s&amp;aring; forpligter kunden sig til 6.000 kr. pr. mdr. Det er meget v&amp;aelig;rdifuld kunde, og budgetst&amp;oslash;rrelsen giver ogs&amp;aring; rammerne for mange timers arbejde. Vores f&amp;oslash;rste step er at gennemg&amp;aring; siden for fejl og mangler og rette disse. Dern&amp;aelig;st at f&amp;aring; siden gjort s&amp;aring; informationsrig og relevant som muligt via de mest normale fremgangsm&amp;aring;der med Title, meta, H1 osv. N&amp;aring;r siden s&amp;aring; er &amp;quot;klar&amp;quot; s&amp;aring; g&amp;aring;r linkbuilding igang, her starter f&amp;oslash;rst perioden! Nu har vi 3 m&amp;aring;neder til at placere min. 50 % af s&amp;oslash;geordene, dvs. 3 ord p&amp;aring; forsiden for at vores garanti er opfyldt. Vi linkbuilder bredt og p&amp;aring; alle 6 s&amp;oslash;geord, da vi ikke kan v&amp;aelig;re 100 % sikre p&amp;aring; konkurrencen p&amp;aring; ordet A er n&amp;oslash;dvendigvis s&amp;aring; meget h&amp;aring;rdere end p&amp;aring; ordet B. Vi k&amp;oslash;rer i forskellige faser, lige fra blogs til almene sider, sociale medier, internationale sider osv. Vi linkbuilder p&amp;aring; lige fra dom&amp;aelig;neniveau til s&amp;oslash;geordsniveau, b&amp;aring;de med ankertekster og uden. Vi skriver tekster for kunder p&amp;aring; sider, hvor der ikke engang er links p&amp;aring;. Vi laver en meget varieret linkprofil for kunden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anders hvis det er at bryde Googles retningslinjer, og din fremgangsm&amp;aring;de er anderledes end ovenst&amp;aring;ende og opfylder 100 % Googles retningslinjer, s&amp;aring; vil jeg meget gerne booke en heldagskursus hos dig, for s&amp;aring; er der s&amp;oslash;reme noget, jeg har overset!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169483.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:36:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169483</guid><dc:creator>Troels</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169483.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169483&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Vi bliver bombarderet med seo-tilbud fra alle mulige forskelliger seri&amp;oslash;se og useri&amp;oslash;se seofirmaer. S&amp;aring; her kommer en lille kort redeg&amp;oslash;relse for hvad vores overvejelser g&amp;aring;r p&amp;aring; som kunde, n&amp;aring;r vi (altid) siger nej tak. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Problemstillingen for en webshop-ejer er risikoen for, at seo&amp;#39;eren laver noget fuldst&amp;aelig;ndigt vanvittigt, som vil skade den butik man har brugt oceaner af tid og penge p&amp;aring; at opbygge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; derfor er det ikke prisen der afskr&amp;aelig;kker. Det er ikke en evt garanti for placeringer. Det er det misforhold, at seo&amp;#39;eren ikke har noget i klemme, s&amp;aring;fremt at han/hun g&amp;oslash;r mere skade end gavn, der g&amp;oslash;r, at vi altid siger nej tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; kan man sige, jamen det er jo no-cure-no-pay.. de har en K&amp;AElig;MPE interesse i at g&amp;oslash;re gavn. Ja det er sandt, men deri ligger s&amp;aring; et andet problem. Linkstrategien bliver ofte alt for aggressiv ved no-cure-no-pay. Seo&amp;#39;eren kan give den fuld gas med splogs og kommentar t&amp;aelig;ppebombning, for de har intet i klemme s&amp;aring;fremt Google bliver sur.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; i stedet for at konkurrere p&amp;aring; pris og garantier, s&amp;aring; tror jeg der vil v&amp;aelig;re et marked for at kunne tilbyde webshop-ejere en service, der giver flere kunder via Google, men som ikke giver medf&amp;oslash;lgende risiko for at katastrofen indtr&amp;aelig;ffer, og netbutikken f&amp;aring;r et los i skridtet af Google pga for aggressiv/utidssvarende linkprofil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den hvide l&amp;oslash;sning m&amp;aring; vel v&amp;aelig;re en form for annoncering/skin af seo&amp;#39;erens egen opbyggede website indenfor webshoppens produkter. Alts&amp;aring; en form for annonceringsl&amp;oslash;sning. En gateway ind til webshoppen, som ikke vil skade webshoppen direkte, hvis Google ser sig sur p&amp;aring; seo&amp;#39;erens fremgangsm&amp;aring;der.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det ville i hvert fald v&amp;aelig;re interessant for os!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169469.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:10:30 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169469</guid><dc:creator>Jonas Jørgensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169469.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169469&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Kom med dit bud p&amp;aring;, hvorfor vi kan og t&amp;oslash;r!&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mit bud p&amp;aring; hvorfor i kan og t&amp;oslash;r:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;- Du v&amp;aelig;lger blandt kunderne og tager kun dem, der er &amp;quot;let arbejde&amp;quot;&lt;br /&gt;- Du t&amp;oslash;r, fordi du g&amp;oslash;r ovenst&amp;aring;ende.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I dit f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g f&amp;aring;r du det til at lyde som om du tilbyder &amp;quot;No cure no pay&amp;quot; til ALLE, p&amp;aring; ALLE t&amp;aelig;nkelige s&amp;oslash;geord og fraser - men det er jo ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;Derfor t&amp;oslash;r du heller ikke noget andre seo folk ikke t&amp;oslash;r og du kan heller ikke noget andre seo folk ikke kan.(alle kan lave den salgs tilbud og alle t&amp;oslash;r - de g&amp;oslash;r det bare ikke) Du v&amp;aelig;lger s&amp;aring;m&amp;aelig;nd bare en salgsstrategi andre holder sig fra, fordi den kan opfattes som v&amp;aelig;rende useri&amp;oslash;s. Det useri&amp;oslash;se ville i dette tilf&amp;aelig;lde v&amp;aelig;re netop at tilbyde det du rent faktisk ikke tilbyder - alle keywords, uden fravalg af kunder.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis du ikke &amp;oslash;nsker kritik af din salgsstrategier, s&amp;aring; er det nok ikke synderligt heldigt at smide dem vil vurdering p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:58:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169457</guid><dc:creator>Anders Saugstrup</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169457&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uden at give nogen af parterne ret (det har jeg slet ikke den n&amp;oslash;dvendige indsigt til at kunne), s&amp;aring; m&amp;aring; jeg give Mohammed ret i, at det mindste man m&amp;aring; kunne forvente, er en saglig debat og ikke kommentarer i stil med &amp;quot;Det m&amp;aring; v&amp;aelig;re en joke det her, ikk&amp;#39;?&amp;quot;. Det er lidt respektl&amp;oslash;st.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har stor respekt for din kunnen og viden, Anders, men her skuffede du. Blander man sig negativt i en tr&amp;aring;d, s&amp;aring; man man ogs&amp;aring; bruge energi p&amp;aring; at redeg&amp;oslash;re for ens synspunkter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fair nok. Lad mig pr&amp;oslash;ve at skrive noget helt hypotetisk her:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg nu havde et netv&amp;aelig;rk af 260 splogs eller blogs eller hvad end, som jeg havde bygget p&amp;aring; p&amp;aring; de sidste 8 m&amp;aring;neder, og jeg brugte min kontrol over alle de sider til at lave link building, s&amp;aring; ville jeg&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1) ikke nogensinde fort&amp;aelig;lle potentielle kunder, at jeg altid overholder googles retningslinier (fordi jeg &amp;aring;benlyst bryder dem s&amp;aring; groft som jeg n&amp;aelig;sten kan)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2) jeg ville advare mine kunder kraftigt om at de risikerer at blive straffet h&amp;aring;rdt af Google for de links jeg bygger med mit netv&amp;aelig;rk&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3) jeg ville aldrig skrive til mine kunder, at jeg aldrig leverede links fra kilder, som kunne v&amp;aelig;re tvivlsomme, spammy eller skadelige - fordi det netop ville v&amp;aelig;re pr&amp;aelig;cis alle de ting jeg gjorde.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4) og hvis mit netv&amp;aelig;rk p&amp;aring; 260 sider var s&amp;aring;dan et som kunne optrevles af enhver seo-er p&amp;aring; 5 minutter (og Google kunne vel g&amp;oslash;re det samme p&amp;aring; 3 minutter) og hvis s&amp;aring;dan et kig p&amp;aring; netv&amp;aelig;rket ville afsl&amp;oslash;re at det er let gennemskuelige splogs der er i det, ville jeg have s&amp;aring; r&amp;oslash;de &amp;oslash;rer, at jeg ikke ville sige et pip om noget i f&amp;oslash;rste omgang. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din redeg&amp;oslash;relse, Anders. Ud fra den (forholdsvis sparsomme) SEO-viden jeg har, s&amp;aring; giver dine argumenter helt sikkert mening (l&amp;aelig;st dem en del gange f&amp;oslash;r her p&amp;aring; Amino), men jeg t&amp;aelig;nker bare, om I kaster jer lige lovligt h&amp;aring;rdt over Mohammed?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg kan sige s&amp;aring; meget, at hvis det var mig, der havde v&amp;aelig;ret i den hypotetiske situation og havde gjort alt det modsatte, ville jeg v&amp;aelig;re ekstremt taknemmelig p&amp;aring; b&amp;aring;de mine kunders og egne vegne, hvis nogen tog sig tiden til at fort&amp;aelig;lle mig, at jeg var ved at beg&amp;aring; en alvorlig fejl.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Jeg ville ikke bruge megen tid p&amp;aring; at se p&amp;aring; indpakningen i det tilf&amp;aelig;lde. Jeg ville bare bruge min energi p&amp;aring; at f&amp;aring; rettet op i en pokkers fart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor h&amp;aring;rdt vil Google eksempelvis straffe en side for at have benyttet de n&amp;aelig;vnte &amp;quot;tricks&amp;quot;, hvis kunden ellers har en toptunet side med masser af velskrevne og brugbare SEO-venlige tekster? Hvis de i samarbejde med kunden s&amp;oslash;rger for, at dette er tilf&amp;aelig;ldet, vil det s&amp;aring; ikke i sidste ende v&amp;aelig;gtes h&amp;oslash;jere af Google, end de s&amp;aring;kaldte &amp;quot;tricks&amp;quot;, der blev benyttet for at komme hurtigt p&amp;aring; side 1?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare en tanke, s&amp;aring; beklager hvis det er sort snak :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Grunden til at jeg farer i bl&amp;aelig;khuset her er selvf&amp;oslash;lgelig at det er en dybt alvorlig sag. Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169441.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:34:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169441</guid><dc:creator>Volt &amp;amp; Volume</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169441.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169441&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Thomas Rosenstand:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for svaret - jeg blev meget klogere.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I saw what you did there. ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om personen, der gav mig 1 stjerne for ovenst&amp;aring;ende kommentar ikke kender udtrykket, men min pointe var at Thomas i &amp;eacute;n ultrakort s&amp;aelig;tning b&amp;aring;de var h&amp;oslash;flig, respektfuld og trak sig ud af debatten som en gentleman. Og at andre SEO&amp;#39;er nok ogs&amp;aring; samtidigt fangede budskabet i udtalelsen uden at sige for meget. Det har jeg sgu stor respekt for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;@Lars: Jeg gav dig ikke &amp;eacute;n stjerne, og jeg fangede den godt! &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169437.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:29:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169437</guid><dc:creator>Volt &amp;amp; Volume</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169437.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169437&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uden at give nogen af parterne ret (det har jeg slet ikke den n&amp;oslash;dvendige indsigt til at kunne), s&amp;aring; m&amp;aring; jeg give Mohammed ret i, at det mindste man m&amp;aring; kunne forvente, er en saglig debat og ikke kommentarer i stil med &amp;quot;Det m&amp;aring; v&amp;aelig;re en joke det her, ikk&amp;#39;?&amp;quot;. Det er lidt respektl&amp;oslash;st.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har stor respekt for din kunnen og viden, Anders, men her skuffede du. Blander man sig negativt i en tr&amp;aring;d, s&amp;aring; man man ogs&amp;aring; bruge energi p&amp;aring; at redeg&amp;oslash;re for ens synspunkter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fair nok. Lad mig pr&amp;oslash;ve at skrive noget helt hypotetisk her:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg nu havde et netv&amp;aelig;rk af 260 splogs eller blogs eller hvad end, som jeg havde bygget p&amp;aring; p&amp;aring; de sidste 8 m&amp;aring;neder, og jeg brugte min kontrol over alle de sider til at lave link building, s&amp;aring; ville jeg&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1) ikke nogensinde fort&amp;aelig;lle potentielle kunder, at jeg altid overholder googles retningslinier (fordi jeg &amp;aring;benlyst bryder dem s&amp;aring; groft som jeg n&amp;aelig;sten kan)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2) jeg ville advare mine kunder kraftigt om at de risikerer at blive straffet h&amp;aring;rdt af Google for de links jeg bygger med mit netv&amp;aelig;rk&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3) jeg ville aldrig skrive til mine kunder, at jeg aldrig leverede links fra kilder, som kunne v&amp;aelig;re tvivlsomme, spammy eller skadelige - fordi det netop ville v&amp;aelig;re pr&amp;aelig;cis alle de ting jeg gjorde.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4) og hvis mit netv&amp;aelig;rk p&amp;aring; 260 sider var s&amp;aring;dan et som kunne optrevles af enhver seo-er p&amp;aring; 5 minutter (og Google kunne vel g&amp;oslash;re det samme p&amp;aring; 3 minutter) og hvis s&amp;aring;dan et kig p&amp;aring; netv&amp;aelig;rket ville afsl&amp;oslash;re at det er let gennemskuelige splogs der er i det, ville jeg have s&amp;aring; r&amp;oslash;de &amp;oslash;rer, at jeg ikke ville sige et pip om noget i f&amp;oslash;rste omgang. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din redeg&amp;oslash;relse, Anders. Ud fra den (forholdsvis sparsomme) SEO-viden jeg har, s&amp;aring; giver dine argumenter helt sikkert mening (l&amp;aelig;st dem en del gange f&amp;oslash;r her p&amp;aring; Amino), men jeg t&amp;aelig;nker bare, om I kaster jer lige lovligt h&amp;aring;rdt over Mohammed? Thomas Frost udtaler selv, at I allesammen overtr&amp;aelig;der Googles regler til en vis grad (om ikke meget).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor h&amp;aring;rdt vil Google eksempelvis straffe en side for at have benyttet de n&amp;aelig;vnte &amp;quot;tricks&amp;quot;, hvis kunden ellers har en toptunet side med masser af velskrevne og brugbare SEO-venlige tekster? Hvis de i samarbejde med kunden s&amp;oslash;rger for, at dette er tilf&amp;aelig;ldet, vil det s&amp;aring; ikke i sidste ende v&amp;aelig;gtes h&amp;oslash;jere af Google, end de s&amp;aring;kaldte &amp;quot;tricks&amp;quot;, der blev benyttet for at komme hurtigt p&amp;aring; side 1?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare en tanke, s&amp;aring; beklager hvis det er sort snak :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169432.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:23:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169432</guid><dc:creator>larsholmgaard.dk</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169432.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169432&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Thomas Rosenstand:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for svaret - jeg blev meget klogere.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I saw what you did there. ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om personen, der gav mig 1 stjerne for ovenst&amp;aring;ende kommentar ikke kender udtrykket, men min pointe var at Thomas i &amp;eacute;n ultrakort s&amp;aelig;tning b&amp;aring;de var h&amp;oslash;flig, respektfuld og trak sig ud af debatten som en gentleman. Og at andre SEO&amp;#39;er nok ogs&amp;aring; samtidigt fangede budskabet i udtalelsen uden at sige for meget. Det har jeg sgu stor respekt for.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>