Hej alle, Jeg har fuldt lidt med på sidelinien, og har nu fået et login. Mit første indlæg kommer dog ikke til at handle om iværksætteri - Desværre. Jeg er færdig med min uddannelse her til sommer, og skal derfor i militæret. Da jeg var til session trak jeg desværre ikke frinummer. Jeg er meget mod militær - Specielt i Danmark, hvor jeg mener alt for mange penge går til det. Jeg har en klar holdning til militæret, og Danmarks brug deraf. Det skal denne debat dog ikke handle om. Med min holdning in mente var det klart, at jeg skulle ansøge om at blive militærnægter. Nu er der gået et par år, og jeg er færdig med min uddannelse. Jeg har så fået et brev om hvornår jeg skal ind osv. Det ligger (selvfølgelig) ganske uheldigt for mig. Jeg er blevet tilbudt et godt job, som jeg kan starte på her til sommer. Her kan jeg lære en del, jeg kan bruge i mit næste projekt. Jobbet er fint lønnet, og de penge skal jeg have sparet op til næste projekt. Min tjenestetid ligger midt i dette. Jeg har fået jobbet på den betingelse, at jeg kan arbejde der et år. Desuden er den ''løn'' man får som militærnægter, så lav at jeg næsten ikke kan betale min lejelejlighed. En lejlighed jeg selvfølgelig ville være meget ked af at opsige. Alt i alt, støtter jeg hverken militæret, og min tjenestetid ligger meget uheldigt i mine iværksætterdrømme, så jeg vil derfor høre alle jer. Jeg har det fysisk ok(kun lidt rygproblemer), men kan man på nogen måde få en lægeattest på at man siden session er blevet uegnet? Eller har I andre forslag til hvordan jeg kan vinkle den. Jeg ved det er et lidt groft spørgsmål, men jeg er rimelig fortvivlet over at blive tvunget til noget jeg ikke mener gør nogen nytte. |
jeg føler stor sympati.
Jeg håber jeg slipper igennem nåle øjet. selv om jeg tror jeg bliver disket pga rigtig dårlig ryg, dårlig fod og ringe knæer.
Good luck !. håber du finder ud af det.!