|
Nu vil skal jeg bestemt ikke spille klog på dette område, men som læser, læser jeg det som om Scannet direkte lyver?
EDIT: Mit indlæg var skrevet til det Rosentand skrev, hvilket ser ud til at være forsvundet eller blevet slettet af ham selv.
|
Nu vil skal jeg bestemt ikke spille klog på dette område, men som læser, læser jeg det som om Scannet direkte lyver? Allerede dette ville gøre jeg fravalgte virksomheden, selvom det måske kun var en lille chance for at blive black listet i google. EDIT: Mit indlæg var skrevet til det Rosentand skrev, hvilket ser ud til at være forsvundet eller blevet slettet af ham selv. |
> EDIT: Mit indlæg var skrevet til det Rosentand skrev, hvilket ser ud til at være forsvundet eller blevet slettet af ham selv. Det er nok klogt, for det han skrev var helt forkert :) |
Hvis vi antager han selv har slettet det, så vil jeg gerne bede en bøn til at folk stopper med dette. Derudover skal jeg ikke vurdere om det han skrev er rigtigt eller forkert, men Scannet har ihvertfald ikke helt styr på hvad de laver, og ellers lyver de bevidst.
En anden ting der måske gør Rosenstands indlæg en smule utroværdige, kunne være at han selv solgte produktet. Men det skal jeg nu heller ikke gøre mig klog på. Synes bare folk bør have det med i deres overvejelser. |
Tak
|
Jeg slettede mit indlæg, fordi det blev postet offentligt ved en fejl fra min side - det var ment som en privat besked til Lars. Så... det var derfor :-) |
Næææh jeg skrev bare at det var noget folk lige burde tage med i deres betragtning. Jeg mener ikke alle er utroværdige bare fordi man arbejder med det man svarer på. Men nu skjuler Mikkel eller du jo ikke i arbejder med søgemaskineoptimering, og Thorborg skjuler bestemt heller ikke han arbejder med Spamfighter.
Det jeg undrede mig over da jeg kiggede din hjemmeside igennem er at det er meget meget svært at gennemskue det er Scannets webshop du sælger, og det mente jeg folk burde have med i deres overvejelser. Det står dem jo helt frit om de vil lægge noget i det eller ej.
Nu kommenterede du slet ikke på at Scannet direkte lyver, eller er forkert informeret, alt efter hvordan man betragter virksomheden. Men det i sig selv er faresignaler.
Hvis de havde svaret af der var en mindre risiko fordi de ikke overholdte googles guidelines, men at risikoen var lille. Se så havde jeg accepteret deres svar.
For med de guidelines google har, så er det stort set umuligt at lave søgemaskine optimering, uden at bryde dem. Og der vil altid være en risiko ved at forsøge at få et mersalg via SEO. Så kan du tolke det som du vel.
Nu er det jo sådan at Martin Thorborg NETOP har fjernet ret funktionen fordi folk sletter tråde og indlæg. Han har dog ladet den stå åben så man kan nå at redigere i de første ( jeg tror ) 15 minutter.
Derudover ser jeg heller ingen grund til at vi andre i debatten ikke måtte vide at du ikke ser nogen stor risiko ved det. Nu er et jo ikke kun Lars der bruger systemet. Så dine informationer kunne være relevante for mange. |
Når du i det indlæg, du slettede, står at Scannet benytter "semi-cloaking" og at dette derfor skulle være mindre risikofyldt er det lige præcis det jeg skrev: Noget værre vrøvl. Det forholder sig lige modsat. Scannet''s cloaking er ikke "semi" , men deriomod amatøragtig - forstået på den måde, at den er alt for skrøbelig, nem at bryde, og placeret på kundens eget website. Alt i alt hamrende uprofessionelt. Og netop denne uprofessionelle tilgang til netop cloaking øger risikoprofilen væsemtligt i forhold til hvis det var lavet ordentligt: Med kombineret IP-cloaking, på seperate IP adresser og helt seperat fra kundens domæne.
|
Hej
Jeps - men jeg vidste på forhånd, at der ville komme udokumenterede indlæg på det, og derfor ville jeg sende det som en privat besked :-) Nuvel - jeg vil ikke gå i brechen for nogen af vores leverandørers måder at håndtere kundeforespørgsler på. Mange af vores leverandører inkl. ScanNet har direkte salg til slutbrugere, og det må de håndtere, som de finder det bedst. Og det betyder altså IKKE, at jeg er enig i de svar, der gives... Jeg håber ikke, du mener, at det er et faresignal, at jeg ikke kommenterede på en anden virksomheds svar? Jeg vil da opfordre til, at der tages direkte kontakt til ScanNet i stedet. Jeg slettede mit indlæg 2-3 minutter efter, det var skrevet - straks jeg opdagede, at jeg havde kvajet mig og postet offentligt i stedet for privat. Det er vel det, funktionen er til - men jeg er enig i, at det giver rod i tråden. Det beklager jeg. |
Nej det er skam ikke et faresignal du ikke kommentere på den :) Jeg undrede mig bare.
Men det er et faresignal at Scannet svarer som de gør.
Jeg vil holde mig ude af denne debat, mest på grund af jeg ikke har nogen viden omkring emnet.
Fortsat god weekend |