Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad spiser jeres børn?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-07-2007 18:37:26 Forfatter: Optidee
Smagte selv igår frikadeller af soyakød istedet for svinekød og de var rigtig gode.

Det lyder sgu klamt!

Hvorfor er der en tendens til at fødevarer producenter vil finde på nye "spændende" produkter som erstatter de rigtige råvarer? Jeg læste en artikel om det i en eller anden avis for noget tid siden, hvor der blev listet en række produkter hvor man havde "efterlignet" de rigtige råvarer. Eks. CremeFine som bliver lanceret som "det nye fløde" - men produktet har knap nok været i nærheden af en ko....

mvh Carsten

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:23
Hej Thomas!

Hvad mener du med at: "du stopper ikke hva?"

Jeg indrømmede bare den fejl at jeg ikke havde set alderen på den dreng på 13.

Optidee er ikke kun MLM, man kan også blive alm. købekunde og slet ikke have med forretningen at gøre.

Nu efterlyste han jo bare at det skulle være til en overkommelig pris, (hvilket du jo et eller andet sted skriver at du ikke tror kan lade sig gøre)og derfor skal man ikke lukke øjnene for den mulighed at man ved at anbefale det til andre kan få prisen væsentligt ned.

Samtidig er det sundt og næringsrigt og man akn lave utallige retter af det.

Og hej til dig Carsten!

Hvad erstatninger for kød angår, så er det bestemt ikke at kimse af.

Vi mennesker er faktisk planteædere og soya er en meget proteinrig plante hvor du kan lave granulat der kan bruges som fars og du kan lave pasta og stykker der minder om småkød, så det er bestemt meget sundt og et rigtigt populært produkt.

En anden ting angående creme fine og det at det ikke har været i nærheden af en ko.

Har aldrig prøvet produktet da jeg næsten udelukkende bruger økologist fløde i min madlavning ud over rismælk og soyamælk.

Vi har ikke indtaget mælk de sidste 12 år her i huset da mit første barn fik øreproblemer og det forsvandt da vi droppede mælken.

Ikke for at fornærme dig, men ud fra dit billede at dømme så kunne du godt have gavn af at sætte dig ind i hvad der er sundt og ikke. Bare et godt råd.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:33
Dato: 17-07-2007 09:23:03 Forfatter: Optidee
Ikke for at fornærme dig, men ud fra dit billede at dømme så kunne du godt have gavn af at sætte dig ind i hvad der er sundt og ikke. Bare et godt råd.

Haha - der skal sgu mere til at fornærme mig. Heldigvis bliver jeg ikke mopset når nogen kritiserer mit forretningsgrundlag

mvh Carsten

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 09:44
Som jeg læser det opfordrer du til at der kommer en voksen på banen til at købe det. Men fortsæt bare, du bekræfter jo bare de flestes fordomme om at MLM gælder om at prakke andre folk noget skrammel på til overpris.

Og din kommentar til Carstens billede er da til at brække sig over.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:52
> Vi mennesker er faktisk planteædere

Vrøvl! Hvordan tror du Grøndlændere har overlevet gennem tiderne? Med soyamælk, erstatningsprodukter og gulerødder?

Hvorfor skal MLM''ere næsten altid sælge deres lort på løgne?
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:57
hehe ... planteædere... den var god da... vegetarer ville nok være af den opfattelse... og måske de kristne iform af at Edam og Eva levede idyllisk med dyrene ;-) ...

Men de huleboer billeder jeg har set, der står Hulemand Bob sgu med et par vildsvin i hånden og trækkende med damen i håret i den anden...

Men en anden ting er, at du godt kan leve uden kød.. men det er en helt anden snak....

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 10:08
Hej Thomas!

Hvordan kan du udtale dig om at det jeg har er noget bras?

Og prisen er bestemt ikke i overpris. Kvalitet koster som bekendt.

Men jeg ser at der står Pharma under dit navn...det siger nok for mig...uvidenhed

Som du kan se på det andet link jeg har så arbejder jeg med sundhed og da er min erfaring også at medicinalindustrien gør alt for at skaffe os af vejen. Med den undskyldning at MLM er en uetisk måde at sælge til folk, men det de i bund og grund er bange for er at folk finder ud af at de ved at ernære sig rigtigt og suplere med nogle kvalitets kosttilskud så vil deres sundhedstilstand være en helt andet.

Det er jo alment bekendt at hvis mennesket får den ernæring han er designet til så bliver han ikke syg og har ikke brug for medicin.

Hvilket jo ikke ville være så godt for dit firma.

For hvis der er nogen der tager overpriser, så er det medicinalindustrien.

Håber at du sover godt om natten med den måde du tjener penge.

Og min kommentar til Carsten var kun vel ment.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26
> Med den undskyldning at MLM er en uetisk måde at sælge til folk

Det har de også helt ret i. Det er vi mange der er enige i. Og jeg synes dit sidste indlæg meget godt illustrere en af årsagerne til at vi er mange der mener sådan: Det er simpelt hen helt forkert det du siger!

> Det er jo alment bekendt at hvis mennesket får den ernæring han er designet til så bliver han ikke syg og har ikke brug for medicin.

Jeg går ud fra at du selv følger dine gode råd, og således ikke kan blive syg. Så lad os da lave en lille test - jeg sprøjter HIV-virus ind i dine blodårer, og så ser vi hvad der sker. Har du ret, sker der jo ikke noget ... Er du frisk? - eller er du bare endnu en MLM''er som er helt ligeglad med sandheden, bare der kan sælges noget mere lort til folk som slet ikke har brug for det.

Alternativt kunne du også brække et ben, skære en finger af, eller spise lidt rå salmonellabefængt kylling og se se på hvordan du klarer den helt uden produkter fra medicinalindustrien.

Medicinalindustrien er bestemt ikke for gode, men i sammenligning med det jeg hører fra dig, foretrækker jeg klart dem

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:41
Optidee, du snakker tydeligvis som du har forstand til og hvis du seriøst selv tror på det du siger står det skidt til.

Og ja, der står pharma under mit navn, jeg er uddannet cand. pharm og HD og er absolut ingen fan af big pharma, men alt andet lige udvikler de altså lægemidler der helbreder folk.

Men fortsæt bare i sporet om big pharmas konspiration mod det lille MLM firma, det gør - om ikke andet - tråden ganske underholdende, og udstiller dig og dit produkt som endnu mere uvidende og useriøst.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 11:18
Hej Mikkel, Thomas og alle andre der mener det i mener!

Dette har jo udviklet sig til mudderkast.

Jeg ved hvad mine produkter kan og gør, men som bekendt må man ikke kom med medicinske udsagn når det er kosttilskud.

Men ligesåsnart det er meidcin så må man påstå at det helbreder.

Du glemte lige at fortælle hvilke bivirkninger der følger med.

Jeg går ikke ind for symtom behandling der bare frembringer nye problemer.

De eneste bibirkninger mine produkter har er at de kan give en udrensning der er temmelig ubehagelig for nogen.

Og ja, jeg lever som jeg skrev, og jeg har i de 5 år jeg har gjort det ikke været syg.

Jeg siger ikke at jeg ikke kan blive syg, men min krop får hurtigere rettet op på indtrængende elementer udefra hvis den har de værktøjer den skal bruge. Jeg har da også oplevet at andre blev syge af noget mad og fik dårlig mave og jeg fik det ikke. Der er også altid børn og lærere på skolen hvor mine børn går der fejler først det ene og så det andet, men mine børn slæber ALDRIG noget med hjem de ikke har bekæmpet inden næste dag.

Mine 3 drenge på 10, 13 og 15 har max haft 1 sygedag i skolen siden børnehaveklasse og de er alle slanke og aldrig uoplagte eller trætte.

Ud over at de får en del kosttilskud i form af de vigtige fedtsyrer, vitaminer mm så har deres kost aldrig indeholdt: slik, is, chips, pommes frites, hvidt brød, sukker, mælk, sodavand, saftevand mm. Specielt ikke de sidste 5 år. De 2 mindste har heller aldrig spist meget kød selvom de har haft adgang til det.

Så er der vel nogen der straks tænker:"Det er da synd, sikke en dårlig mor at hendes børn ikke må få disse ganske alm. fødevarer som alle propper deres børn med, hvad skal de stakkels børn så spise som FREDAGS slik som er så populær? Prøv med frugt, nødder, tørret frugt, popcorn mm"

Mine børn har ingen problem med at vi har den kost vi har, for de ved at det er fordi vi elsker dem at vi passer på hvad de spiser.

Den ældste f.eks. nægter at sætte sine ben i Mc. Donald

Når de er i byen er der ingen regler for hvad de må, men sjovt nok vælger de mest det sunde frem for det usunde da de ved hvordan deres krop har det med det. Men kun herhjemme kan jeg styre hvad de får og derfor er det vigtigt at jeg ikke også fylder dem med usunde ting da de jo større de bliver og jo mere de kommer ud ikke altid har mulighed eller lyst til at vælge det sunde.

De ved at jeg som barn levede stik modsat den kostplan og jeg var altid syg og er idag ikke så fysisk stærk (fibromyalgi) og det er jeg sikker på er al den penecillin og den forkerte kost der var skyld i det.

Ja jeg ved bare at jeg kun arbejder med ting jeg kan stå inde for og også selv bruger med glæde, men i kan sikkert få trukket det ned i skidtet alligevel, så måske gider jeg ikke svare på flere kommentarer da det som sagt efter min mening er mudderkast.

Folk der udtaler sig sådan om MLM har aldrig sat sig ind i hvad det egentlig er, og alle bruger det.

At anbefale en god film er MLM men får man nogensinde en gratis billet som tak hvis man har henvist en masse kunder til biografen??

Fortsat god dag

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)