Hej Mikkel, Thomas og alle andre der mener det i mener!
Dette har jo udviklet sig til mudderkast.
Jeg ved hvad mine produkter kan og gør, men som bekendt må man ikke kom med medicinske udsagn når det er kosttilskud.
Men ligesåsnart det er meidcin så må man påstå at det helbreder.
Du glemte lige at fortælle hvilke bivirkninger der følger med.
Jeg går ikke ind for symtom behandling der bare frembringer nye problemer.
De eneste bibirkninger mine produkter har er at de kan give en udrensning der er temmelig ubehagelig for nogen.
Og ja, jeg lever som jeg skrev, og jeg har i de 5 år jeg har gjort det ikke været syg.
Jeg siger ikke at jeg ikke kan blive syg, men min krop får hurtigere rettet op på indtrængende elementer udefra hvis den har de værktøjer den skal bruge. Jeg har da også oplevet at andre blev syge af noget mad og fik dårlig mave og jeg fik det ikke. Der er også altid børn og lærere på skolen hvor mine børn går der fejler først det ene og så det andet, men mine børn slæber ALDRIG noget med hjem de ikke har bekæmpet inden næste dag.
Mine 3 drenge på 10, 13 og 15 har max haft 1 sygedag i skolen siden børnehaveklasse og de er alle slanke og aldrig uoplagte eller trætte.
Ud over at de får en del kosttilskud i form af de vigtige fedtsyrer, vitaminer mm så har deres kost aldrig indeholdt: slik, is, chips, pommes frites, hvidt brød, sukker, mælk, sodavand, saftevand mm. Specielt ikke de sidste 5 år. De 2 mindste har heller aldrig spist meget kød selvom de har haft adgang til det.
Så er der vel nogen der straks tænker:"Det er da synd, sikke en dårlig mor at hendes børn ikke må få disse ganske alm. fødevarer som alle propper deres børn med, hvad skal de stakkels børn så spise som FREDAGS slik som er så populær? Prøv med frugt, nødder, tørret frugt, popcorn mm"
Mine børn har ingen problem med at vi har den kost vi har, for de ved at det er fordi vi elsker dem at vi passer på hvad de spiser.
Den ældste f.eks. nægter at sætte sine ben i Mc. Donald
Når de er i byen er der ingen regler for hvad de må, men sjovt nok vælger de mest det sunde frem for det usunde da de ved hvordan deres krop har det med det. Men kun herhjemme kan jeg styre hvad de får og derfor er det vigtigt at jeg ikke også fylder dem med usunde ting da de jo større de bliver og jo mere de kommer ud ikke altid har mulighed eller lyst til at vælge det sunde.
De ved at jeg som barn levede stik modsat den kostplan og jeg var altid syg og er idag ikke så fysisk stærk (fibromyalgi) og det er jeg sikker på er al den penecillin og den forkerte kost der var skyld i det.
Ja jeg ved bare at jeg kun arbejder med ting jeg kan stå inde for og også selv bruger med glæde, men i kan sikkert få trukket det ned i skidtet alligevel, så måske gider jeg ikke svare på flere kommentarer da det som sagt efter min mening er mudderkast.
Folk der udtaler sig sådan om MLM har aldrig sat sig ind i hvad det egentlig er, og alle bruger det.
At anbefale en god film er MLM men får man nogensinde en gratis billet som tak hvis man har henvist en masse kunder til biografen??
Fortsat god dag