Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00

Side 6 ud af 15 (149 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i et fuldstændig latterligt dilemmma! Jeg vil rigtig gerne deltage, men sådan noget med at indkøbe/tilberede fødevarer er slet ikke noget jeg kan overskue. (Jo, I læste rigtigt: jeg bruger gerne al min tid og formue på at kaste mig ud i at lave eget firma i en branche jeg overhovedet ikke kender, men går fuldstændig i panik ved udsigten til f.eks. at skulle tilberede en middag for to! ) Såååå jeg tænkte på om der er nogen som helst mulighed for at jeg kan betale mig fra det? Altså at nogen tager lidt ekstra med af et eller andet og så bare deler deres udgifter med mig?

~
Anja
Dronningen af færdigretter

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:14
jeg vil jo gerne møde så mange af som muligt, så hvis det kan hjælpe, så vil jeg gerne købe nogle kyllinge/kalkun filetter og smide i noget marinade...

Så finder vi bare ud af betalingen, når vi mødes!

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:17
Det var da lidt af et dilemma :)
Men for min skyld er det intet problem - jo flere, jo bedre. Men jeg tror ikke Kasper og jeg kan slæbe på så meget mere end vi allerede er skrevet på :) Der må være nogle andre, der lige kan snuppe et par røde bøffer med.

Forresten - så ser vi meget gerne mere solskin d. 22, end det er tilfældet lige nu...

www.nfdesign.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:18

Forresten - så ser vi meget gerne mere solskin d. 22, end det er tilfældet lige nu...

Der er vi fuldstændig enige...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:21
Dato: 15-06-2007 10:16:33
Forfatter: ITechnic

DMI''s 5 dages prognose er da en kedelig sag at se på... den viser grå og regnfulde skyer alle dage frem til onsdag.
Lad os håbe at det fra onsdag klarer op, der kan ikke være så meget regn i de skide skyer :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:25
Vi kan jo håbe :)

www.nfdesign.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:02
  Anja, der ramte du præcist hovedet på sømmet - Det er den samme problematik jeg står i.

Jeg hverken kan eller gider at lave mad (hænger sjovt nok sammen). Jeg kan ikke lave mad fordi jeg ikke gider - og jeg gider ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det. Så det rent logistikmæssige omkring sådan et projekt er jeg også helt blank over for.

Men hvad med at vi så slog os sammen og sørgede for nogle drikkevare? Hvis jeg alligevel tager firmabilen derind, så er der jo dejlig meget plads til diverse.

Jeg vil dog sige at det primært er vand/sodavand vi medbringer. Alkohol må man selv medbringe.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:22
Hvor er jeg dog træt af at der er så langt fra Nordjylland! Men da både lørdag og søndag er fuldt booket, må jeg nok hellere afholde mig fra at tage turen - øv!

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:22
MORRIK - Desserten mangler.... vi står for desserten... og lidt sød vino hertil... og papglas

ses...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:17
Jesper, det lyder som en fantastisk god ide - hvis der altså er stemning for at nogen tager et læs sodavand med?

~
Anja
Side 6 ud af 15 (149 indlæg)