Nicolai Lønne Brian Nielsen cygnet Ania Juliussen + datter Cydone ITechnic (Kasper Christjansen og Mads Agersten) STEENBECK Claus64 Jesper Norbøll Måske: Anne Fogel Jeg håber da der flere, som kunne tænkes at være ude i den virkelige verden, så kom ud af buskene... --> Juliussen: Spiser du også fra Dumminus ? ellers må du gerne vælge et punkt på listen ![]() |
Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00
Jeg håber i får et rigtig godt arrangement. |
jeg ved godt at datoen altid kan være grobund for diskution... Men du er altid velkommen til den næste fredagsbar! |
Aftale - Så skal det bare lige planlægges i god tid, der er jo lidt langt over til jer øboer :) |
Jeg håber i får en super aften. Dbh Martin |
Godt martin - få nu bare skrevet på Epusher, jeg har en række kunder der venter på ekplodering i deres slag lige som sidst ... Ellers ser aftenen således ud efterhånnden: *1: Pølser i en LÆKKER kvalitet - Brian 2: Røde bøffer 3: Flere Røde bøffer/eller Hjortekød :-) *4: Koteletter - ITechnic *5: Kylling - Nicolai (det bliver nok kalkun, men i lækker marinade) * 6: Hvidløgsflutes, pølsebrød og 2 lækre friske brød fra bageren (Kristian aka cygnet) *7: Rigtig lækker salat og dressing - Ania *8: Kartoffelsalat og kartoffelchips - Steenbeck *9: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør - Claus64 *10: Grillkul (husk tændvæske og lighter) - ITechnic Håber stadig der er et par til de tomme pladser og ønsket var jo til at vi blev tyve stykker. De sidste synes eg skal fordele sig mellem salat og kød... meld jer til - vi ses den 22. juni. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hellooo... jamen Morrik''erne kommer også forbi en smut.... Det var jo sååå hyggeligt sidst... Ses Kristine og Christina |
Hejsa Jeg må erkende at min datter er hos sin mor, så farmand tager sig nok nogle ekstra Øller. Derudover vil jeg gerne melde mig på punkt nr 3. Flere røde bøffer, jeg vil prøve at støve noget kulinarisk godt op hos Billing i Greve , så vi almindelige aminoer kan få smagt slagterens udsøgte delikatesser. PS. Skulle vi have et punkt 3½, . ENDNNU flere røde bøffer? |
så aftenen således ud efterhånnden: *1: Pølser i en LÆKKER kvalitet - Brian *2: Røde bøffer - Juliussen 3: Flere Røde bøffer 4: Kylling/røde bøffer *5: Koteletter - ITechnic *6: Kylling - Nicolai (det bliver nok kalkun, men i lækker marinade) * 7: Hvidløgsflutes, pølsebrød og 2 lækre friske brød fra bageren (Kristian aka cygnet) *8: Rigtig lækker salat og dressing - Ania *9: Kartoffelsalat og kartoffelchips - Steenbeck *10: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør - Claus64 *11: Grillkul (husk tændvæske og lighter) - ITechnic 12: Bordpynt Morrik''er, hvad siger I til at stå for salat og lidt kød? |
--> Norbøll: kan vi ikke lokke dig til også at snuppe et punkt på listen? Eller kan vi evt. oprette et punkt, der hedder 1 kasse øl ? |