Æv! (Indsæt meget surmulende smiley her) Jeg er helt ny her og har først set denne tråd nu - jeg kan ikke nå at arrangere en tur til Kbh på så kort tid (bor i Skagen) Bliver der noget hygge i Jylland på et tidspunkt? Æv! Æv! Æv! |
Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00
Pt. er Hans igang med noget i vest jylland. - http://www.amino.dk/view.asp?topicID=16835 Derudover er der en ny netværksgruppe på vej i århus - http://www.amino.dk/view.asp?topicID=17093 Jeg mener også at der er en aminogruppe i Aalborg der ind i mellem mødes og snakker lidt, den kan jeg dog ikke lige finde et link på. Så følg lidt med i kategorien: "Det sker" - Så vil du hurtigt finde mange spændende arrangementer |
![]() |
![]() Jesper & Anja --> Det lyder fint med drikkevarer, I kunne dog nok score en større stjerne med en håndfuld af de grønne :-) |
Vi kan kun erklære os enige :) |
www.nfdesign.dk
Ja det er jo et videnskabeligt bevist og ubestrideligt faktum, at kolde ![]() Ikke at vi prøver at lokke... bestemt ikke nej ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Næh, det kunne aldrig falde os ind :) |
www.nfdesign.dk
![]() Men lige noget andet - og nok også en anelse vigtigere(?): Hvad med vejret? Jeg har lige set vejrudsigten og der så det ud til at det bare har tænkt sig at øse ned på torsdag. Var det mon ikke en god idé at vi hurtigt får brygget en plan B sammen, så der er et alternativ i baghånden såfremt det ikke bliver "sidde-på-tæppe-og-observere-Julle-og-Krede-forsøge-at-tænde-gril"-vejr.... ![]() |
Men kan det ikke være anderledes, har jeg da et par planer;
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg beklager meget at jeg bragte på det på banen ![]() Omkring pavalioner, så har vi også en i MediaMouse (3x3 meter) som jeg kan tage med sammen med dine. Men ellers så vil jeg også sige at vores stambar ikke vil være et dårligt alternativ. Det kræver dog så at vi lige træffer en endelig beslutning senest torsdag. Det er jo ikke så fedt at dukke op fredag med x-antal kilo råt kød og pølser, for så at ende med at skulle slæbe det med i byen - og i det hele taget at have brugt penge på det, hvis vi så ikke har mulighed for at grille alligevel. |