Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino grill aften KBH - 22. juni klokken 17.00

Side 7 ud af 15 (149 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Æv! (Indsæt meget surmulende smiley her)

Jeg er helt ny her og har først set denne tråd nu - jeg kan ikke nå at arrangere en tur til Kbh på så kort tid (bor i Skagen)

Bliver der noget hygge i Jylland på et tidspunkt?

Æv! Æv! Æv!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:46
Mette - Der er ofte amino træfs forskellige steder.

Pt. er Hans igang med noget i vest jylland. - http://www.amino.dk/view.asp?topicID=16835

Derudover er der en ny netværksgruppe på vej i århus - http://www.amino.dk/view.asp?topicID=17093

Jeg mener også at der er en aminogruppe i Aalborg der ind i mellem mødes og snakker lidt, den kan jeg dog ikke lige finde et link på.

Så følg lidt med i kategorien: "Det sker" - Så vil du hurtigt finde mange spændende arrangementer
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:53
  Anja, hvis der ikke er nogen andre som gider drikke dem, så drikker vi da bare dem selv

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:11
Morrik --> det lyder dejligt med dessert og vino

Jesper & Anja --> Det lyder fint med drikkevarer, I kunne dog nok score en større stjerne med en håndfuld af de grønne :-)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:16
Dato: 16-06-2007 15:10:58
Forfatter: Brian Nielsen

Jesper & Anja --> Det lyder fint med drikkevarer, I kunne dog nok score en større stjerne med en håndfuld af de grønne :-)

Vi kan kun erklære os enige :)

www.nfdesign.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:20
Dato: 16-06-2007 15:16:25
Forfatter: ITechnic
Dato: 16-06-2007 15:10:58
Forfatter: Brian Nielsen

Vi kan kun erklære os enige :)

Ja det er jo et videnskabeligt bevist og ubestrideligt faktum, at kolde medfører højere agtelse blandt ens medmennesker, flere kunder til ens forretning og får solen til at skinne mere...

Ikke at vi prøver at lokke... bestemt ikke nej

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:47
Dato: 16-06-2007 17:19:41
Forfatter: Nicolai Lønne

Ikke at vi prøver at lokke... bestemt ikke nej

Næh, det kunne aldrig falde os ind :)

www.nfdesign.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:34
  Jeg vil ikke udelukke at der kunne have sneget sig en enkelt kasse grønt med i bilen

Men lige noget andet - og nok også en anelse vigtigere(?):

Hvad med vejret? Jeg har lige set vejrudsigten og der så det ud til at det bare har tænkt sig at øse ned på torsdag.
Var det mon ikke en god idé at vi hurtigt får brygget en plan B sammen, så der er et alternativ i baghånden såfremt det ikke bliver "sidde-på-tæppe-og-observere-Julle-og-Krede-forsøge-at-tænde-gril"-vejr....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:14
Regnvejr på fredag hvor vi har planlagt grill-aften... Jesper at du vil tage den slags fy-rod i din mund skuffer mig. Kan du så komme ud for få den vasket med sæbe, og så står den på stuearrest resten af ugen.

Men kan det ikke være anderledes, har jeg da et par planer;

1. Vi er jo ikke langt fra vores stam-tapas-bar, men tror nu ikke helt det går at grille udenfor på deres fortorv...

2. Vi har kontor ikke mere end 100 meter derfra, med en gård hvor der sagtens kunne stå en grill (skal medbringes). Teoretisk set kunne vi godt være en del mennesker derinde, men da vi kun lejer os ind der og deler faciliteter med andre, tør jeg ikke love noget lige nu...

3. Hvis regnen i virkeligheden bare er smådryp og andet useriøst, så kan jeg låne et par hvide paviliontelte som kan dække over os. (I givet fald skal du have dem med fra Allerød, Jesper)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:32
  Nicolai,

Jeg beklager meget at jeg bragte på det på banen

Omkring pavalioner, så har vi også en i MediaMouse (3x3 meter) som jeg kan tage med sammen med dine.

Men ellers så vil jeg også sige at vores stambar ikke vil være et dårligt alternativ. Det kræver dog så at vi lige træffer en endelig beslutning senest torsdag. Det er jo ikke så fedt at dukke op fredag med x-antal kilo råt kød og pølser, for så at ende med at skulle slæbe det med i byen - og i det hele taget at have brugt penge på det, hvis vi så ikke har mulighed for at grille alligevel.

Side 7 ud af 15 (149 indlæg)