Nope, og det er heller ikke sød. |

Debat
Nope, og det er heller ikke sød. |
|
|
|
Eller som Onkel Steward ville have sagt "Slatne gazelle pikkehud...." . |
|
satan og sindsyg er nok lige grove nok... men et par andre superlativer (som jo også er med s..) |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Begge er sygdomme og sidstnævnte endda en mere politisk korrekt benævnelse for sygdommen(e) den repræsenterer end den første. I like to split hairs ;-) |
Tja, jeg kender nu rigtig mange spassere, som ikke er spassere pr. definition - men spassere i ordets betydning i forhold til at det bliver brugt ret så bredt... Bruhn er nu ikke en spasser - tror faktisk han er det stik modsatte... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Kære medlem! I dag sker der noget enestående. Jeg er nemlig ikke den eneste i Danmark der arbejder med Normalt har vi andre nemlig brugt ham til alle mulige opgaver, og på Men nu kan vi ikke holde på ham længere for Henrik Blunck har nu Det er lykkes for mig at overtale Henrik Blunck til at lade Skynd dig derfor at klikke på nedenstående link og læs hele informationen: http://www.tradersclub.dk/online-indtjening Med venlig hilsen Traders Club PS. Husk du får din gratis gave senere i denne uge. nogen der nogensinde har hørt om en Henrik Blunck? |
|
|