En Adsense guru? Hvad jeg kan se så har han oversat nogle tekster (kan se at der mangler nogle ord nogle steder). Ellers har han da en del sider med Adsense, men det gør ham vel ikke til en guru? |
Nyt fra Henrik Bruhn
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
|
Mange personer i historien har set uskyldige ud, men har været lige det modsatte... Og nej, jeg drager ingen parallel mellem nogen :) |
Har også haft en lang dag ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Kære Traders Club medlem! Her kommer så den lovede gave fra sidste uge. Grunden til at den først kommer nu er at det i virkeligheden er blevet til 4 istedet for kun 1! Henrik Blunck har skrevet et indføring til Internet marketing hvor han forklarer alle de grundlæggende ting helt fra bunden. Dette kursus får du gratis som medlem af Traders Club. Der er en meget vigtig pointe til hver lektion, og derfor må du endelig læse det igennem, selvom du måske er iblandt den gruppe der kender til den basale del af Internettet. Der mener jeg nemlig selv jeg tilhører, og der gik alligevel en meget vigtig ting op for mig da jeg læste det. Denne pointe skriver jeg til dig imorgen, hvor du også får lektion 2 i Henrik Bluncks kursus. Du kan downloade lektion 1 her: www.tradersclub.dk/online/del1 Hvis du er interesseret i at læse mere om Henrik Blunck og hans klub kan du gøre det her: www.tradersclub.dk/online-indtjening Du får en mail imorgen med del 2 (og den efter min mening vigtige pointe). Med venlig hilsen Traders Club |
|
|
|
http://www.forbrugerpenge.dk/farvel/ Nu gad han ikke mere! |
|
God nyhed! - Som jeg naturligvis har måtte kommentere lidt mere detaljeret i min blog |
Bliv gratis medlem