Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 2 ud af 31 (310 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 er det ikke bare en dyr senseo maskine? eller hvad gør den anderledes end det der allerede er på markedet?

 Mvh Brian

 

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, vores maskiner bruger puder (pods) hvilket en senseo jo også gør.
Senseo er en kaffe maskine, her render varm vand gennem puden.

Zinzino maskiner er Espresso maskiner, her trykkes det varme vand gennem puden med 16bars tryk.
Vores puder/kaffe/espresso kommer fra firmaet Rombouts Malongo, som er den største importør af kvalitetskaffe i Europa, de har fremstillet kaffe siden 1896 og leverer bland andre til, det Belgiske Kongehus, Præsident paladset i Frankrig, Hilton hotel kæden, samt en masse andre esklusive restaurenter og cafe'er. Personligt synes jeg at kaffen er det vigtigste, lige gyldigt hvilken maskine du har.
Med en espresso maskine kan du ud over espresso, lave Cappuchino, cafe Latte, Americano eller en hvilken som helst anden god kop som du kender fra din ynglings cafe, måske endda bedre (alt efter hvilken kaffe din Cafe bruger).

Vi kommer ud lader kunden smage, låner kunden en maskine (hvis det er ønsket), så du som kunde har prøvet den i dit eget hjem over et par dage, inden du beslutter dig.
Vi giver evigheds garanti på maskinen (betyder at så længe du køber vores kaffe, garanterer vi at du har en maskine der virker!)

Ud over en masse andre rare ting, leverer vi direkte til kundens dør, hvilket jeg selv nyder Yes  

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt mig for en fuld præsentation.

 Med venlig hilsen

 Tim
tim.skjold@hotmail.com (bruger denne mail, da det ikke gør noget hvis et spamsite opfanger den. Jeg vil dog svare tilbage fra min normale mail)

se også www.kaffesmagning.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

er Zinzino medlem af DSA ??

 

mvh Karsten AAgaard

 

www.agel4you.dk

www.ageldk.com

 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zinzino forhandler

Vi er 3 husstande som gerne vil have en maskine hver. Vi er ikke interesseret i at forhandle produktet, blot drikke kaffen...

Hvis du vil sælge en eller flere maskiner, så skriv priserne her på maskinen og de efterfølgende puder + kontakt info på dig, så kontakter vi dig snarest med en deal.

Mvh

Chris

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 06:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg fortrækker at du skriver priserne i dette forum.

Mvh

Chris

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris (og andre).

Vi har priser fra ca. 3500,- og ned til 1,- krone, (31/1-08) alt efter hvor meget kaffe den enkelte ønsker at tegne sig for.
Vi har 2 forskellige maskiner i 5 forskellige farver + diverse tilbehør, alt efter maskine, farve og tilbehør sammen sætter vi et tilbud der matcher dine/jeres ønsker.
Vi ønsker kun tilfredse kunder, og derfor kommer vi altid ud og lader folk smage kaffen inden vi sælger dem en maskine, når folk modtager maskinen samt kaffe, kommer vi ud igen og sætter den op, viser hvordan man let laver cappochino, latte eller ...
Alt dette er ganske gratis, og tilbudet er helt uforpligtende.

DSA spørgsmålet:
Nej Zinzino er dags dato ikke medlem af DSA, vi køre dog 100% efter deres retningslinier, og vil når tiden er rigtig ansøge om medlemsskab.

Jeg håber at det tilfredsstillende besvare jeres spørgsmål.
Som altid er alle velkomne til at kontakte mig, så skal jeg finde en forhandler i umiddelbar nærhed af hvor du bor.

De bedste hilsner

Tim Skjold
tlf. 61 777 003

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt desperat igen at forsøge at kapre kunder til MLM produkter herinde, men når den ene forhandler nu prøver at stjæle kunder gennem den anden forhandlers tråd skal det da nok blive skægt.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja - men Tims præsentation af produktet er lidt mere nede på jorden end den sædvanlige " heeeelt vild MLM "

præsentation som Thomas startede tråden med.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ualmindelig dårlig stil at byde ind med sine egne kontakt info-oplysninger, i en kollegas tråd - du var sgu bare ikke hurtig nok.

Håber da du er downline til ham der startede tråden, eller er du bare en utrolig dårlig MLM kollega

Side 2 ud af 31 (310 indlæg)