Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Tak for dit indlæg/feedback.

Ja, der er stadig mange problemer m. andre løsninger.

I takt med Internets udvikling/udbredelse skal der ikke blive et problem for et java-program, som afvikles på nettet. Du kan fra en java-applikation anvende/kalde alle browserens standardfunktioner.

Jeg arbejder i øjeblikket på at lave om mit partnerprogram (inkl. den fælles betaling). Det bliver klar om ca. 2 uger. Når det bliver færdigt vil jeg skrive et nyt indlæg, hvori jeg vil bede aminoerne om hjælp mht. feedback/ris/ros. Jeg håber at du vil være med.

Hvis du af denne tid vil få at vide, om at min java-løsning er "god" eller "ikke god" vil du være med i mit partnerprogram eller blive en af mine kunder. Du får ved en nye oprettelse butikken gratis i de første 3-4 månder. Jeg vil være dig meget taknemelig hvis det kan lade sig gøre.

Chuuuuu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tja. Jeg holder med Martins skepsis og evne til at argumentere. Godt nok kan I ikke argumentere en meter, men det er vel heller ikke nødvendig når størstedelen af jer er clairvoyant og kan se ind i fremtiden. Det eneste der pisser mig af, er altid at alle dem der får clairvoyant-evnen helliger deres liv til at rådgive andre over nettet eller via SE & HØR. Jeg ville sidde på eTrade og handle aktier, hvis det var mig, men sådan er vi jo så forskellige.

Selvom jeg ikke har erfaring som clairvoyant, vil jeg dog forsøge mig alligevel; Søs. Om 2 år er du 10.000-20.000 fattigere som følge af dit møde med Dubli. Du vil have spildt to år, der aldrig kommer tilbage på at tro på andre mennesker, som blot ønskede at franarrer dig penge. Du vil ikke indrømme tabet overfor nogle, men allerede være i gang med næste projekt, der kræver minimum involvering eller evner men alligevel påstår at kunne forandre verdensøkonomien.

Hvad jer andre angår, forhindrer den grå tåge (der helt sikkert består af misundelse, fordi jeg ikke selv kan finde ud af at tilmelde mig Dubli og få del i denne kassesucces) mig i at sige noget sikkert. I ser dog alle tilbage på de timer I har lagt i det og de venskaber I har smadret, og ønskede at I istedet havde brugt tiden som serviceassistenter på den nærmeste tankstation, da det ville have været væsentlig mere profitabel.

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:46
Svar på Tommy´s opkast;

Det var dog helt utroligt så negativ Du er - hvis Du ikke har andet end "Mund-L......" at bidrage med, skulle Du hellere lade være med at skrive !!

Få Dig et indhold i tilværelsen selv, istedet for at ødelægge andre folks gode humør !

Håber for Dig at Du må sove godt, trods alt - og drømme "sødt" om hvor galt det går os andre !

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Dato: 28-05-2007 23:45:55
Forfatter: TINA JONASEN
Svar på Tommy´s opkast;

Du bliver hurtigt børnehave-fornærmet, hva´ skat?
Det er da synd med sådan et indlæg, når du ellers ikke har noget mod at andre har en anden opfattelse end dig. Men det skyldes nok bare at du er misundelige over ikke at kunne se ind i fremtiden, som nogle af os andre.

Selvom dit svar var alt andet end høfligt, synes jeg da jeg bør svare dig når du henvender dig direkte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:18
Jeg må tilstå at jeg syntes at grundideen med Dubli er rigtig god. Jeg kender du ikke div. bagmænd og alle deres planer, men ideen med at lave et fælles shoppingcenter som alle mange mennesker bakker op om er en god tanke.
Jeg kunne da godt finde på at lave en Trendybaby shop på Dubli for at fange det publikum der er i det univers, samtidig med at vi bibeholdt trendybaby.dk forretningen. Altså ville jeg bruge Dubli som marketing for min egen forretninge og som et ekstra udstillingsvindue.
Jeg ville dog ikke bruge den som mit primære shopsystem, da jeg aldrig vil gå på kompromis med at kunne ændre alt.

MLM delen kan jeg ikke vurdere, men grundideen med Dubli virker fornuftig på mig.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:26
Thorborg - Jeg er enig i at grundideen virker fint. Men det er jo desværre heller aldrig den der debateres når det er dubli tråde.

Det der får mig til at slå alle advarselsklokker igang er at amino gang på gang bliver udsat for endnu en dubli affliate der roser dubli helt op blandt skyerne, den der oversælgende markedsføring kan jeg bare ikke lide, og når en bruger så opretter sig og "spammer" alle de indlæg hun kan finde der bare har ordet shopsystem i sig, hvorefter hun forsøger at sælge sit dubli halløj, så synes jeg bare det bliver for meget.

Jeg tror på dubli kan blive stor med tiden, og det kan sikkert blive en fin konkurrent til ebay og nogle af de andre. Men så længe det bliver oversolgt på den måde det gør tror jeg det vil holde rigitg mange fra at bruge det, fordi almindelig sund skepsis får folk til at vælge det fra.
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:53
Det var da dejligt at vi ku få "tråden ned på jorden" igen - tak Martin ;-)

Selvom jeg har været med i Dubli fra start (tildels idet nogle af grundlæggerne faktisk bor her i Spanien :-) og da også er aktionær (hvilket jeg godt lige vil indskyde, at en del kendte mennesker også er - så det er ikke kun "den lille mand på gaden" der tror på projektet !), så gør jeg ikke så meget i at rekrutere folk ind i organisationen - udover hvad der kommer naturligt.

Jeg benytter selv Dubli, som et markedsførings-redskab til mine produkter, som ligeledes sælges andetsteds, både off- og online !

Men skal Dubli blive stor, og måske endda større end så mange andre - så SKAL det markedsføres (af alle vore repræsentanter) - også kraftigt !
At så nogen tager anstød af formen indimellem, er nu heller ingen skade til; Dubli-navnet bliver jo ikke mindre kendt af at blive kritiseret; AL REKLAME ER GOD REKLAME ;-)

Go´ dag alle sammen, og held & lykke i hvad i end måtte foretage jer !

Tina
(stadig på Solkysten - deraf måske den "manglende" negativitet - thihi)

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:05

Hej Tommy

Kender du de personer, som er så negative, at hvis de går ind i et mørkekammer, så bliver de fremkaldt.   

Med venlig hilsen

Søs

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Dato: 29-05-2007 09:05:26
Forfatter: Søs Andersen
Hej Tommy

Så kom janteloven godt nok på banen hva´! Misundelse er en grim ting... prøv at feje for egen dør før du svarer. Og så synes jeg også det er utrolig at du gider svare uden overhovedet, at have sat dig lidt ind i det du svarer på...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:44
Janteloven? Hvad er det??

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)