Hej alle i ![]() Første og eneste danske globale handelsportal. http://my.dubli.com/4146 Flot hjemmeside med shop/betalingssystem Systemet er nemt og enkelt. Du kan selv ændre eller rette i det. Jeg hjælper dig med at få den opstillet, uden at det koster dig noget. For 350 kr om måneden får du så en professionel hjemmeside. Og en plads på markedet, hvor kunderne er. Der følger betalingsmodul med. Ja du læste rigtigt. Der er heller ingen omkostninger forbundet med betalingsmodulet, de 350 kroner er alt inkl. Du kan lægge alle de varer ind du ønsker, du betaler først et mindre gebyr når den enkelte vare er solgt. Du er derfor ikke forpligtiget til at betale gebyr for noget, som ikke bliver solgt. Den er udviklet af nogle af verdens bedste inden for hver deres område. Flere eksperter spår den til at være verdens største indenfor få år. med over 200 mio. kunder.DubLi portalen er åben for handel nu, dog ikke med mere end ca. 300.000 produkter endnu.Der er på nuværende tidspunkt solgt over 3.500 shops, som er ved at blive lagt ind. Når det er gjort, vil offentligheden få kendskab til DubLi gennem radio- og tv reklamer verden over. Jeg er i den heldige situation, at have et godt solidt netværk bag mig. Vi træder alle til, da det er vigtigt, at din butik fungerer professionelt, da det er en seriøs portal, som skal fungere troværdigt. Skriv og hør nærmere, så kan du jo selv bedømme, om det er noget for dig. Hilsen Søs www.powershops.dk san@powershops.dk |
Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem
Et godt tip hvis du vil sælge noget til iværksættere, så lad være med at overdrive og oversælge dit produkt, være reel og lad ikke fantasien løbe afsted med dig, iværksættere er kritiske, de er vant til at høre på lange salgstaler, og være ofrer for svindlere og annoncerhajer, så sætninger som vi bliver verdens største, og det er udviklet af verdens bedste får alle alarmklokker til at ringe ved de fleste iværksættere. |
Peder TakeTwo.dk og Martin Tygsen Først vil jeg gerne undskylde, hvis jeg har kvajet mig med hensyn till reglerne herinde. Først troede jeg, at mit indlæg ikke var med, derfor denne misforståelse. Jeg meldte mig først ind i går, så jeg skal lige lære, hvor og hvordan jeg må betræde græsgangene. Iøvrigt er jeg utrolig glad for, at have mulighed for at lære jer herinde at kende. Der er en masse gode indlæg, og det virker virkelig, som om man hjælper og støtter hinanden på mange måder. Dernæst er jeg glad for, at du har hørt om Dubli. Men ret ked af, at du ikke har sat dig ind i, hvad dubli drejer sig om. Hvordan ville Amino mon eksistere, hvis vi alle hver gang en igangsætter fortalte om sin forretning, kaldte det AT OVERDRIVE, AT OVERSÆLGE sit produkt, AT LADE FANTASIEN løbe afsted, OFRER for svindlere, ANNONCEHAJER m.m. Til jer 2 Peder TakeTwo.dk og Martin Tygsen Se altid med kritiske øjne på hvad i bliver præsenteret for, men vær også positiv over for mulighederne her i livet. Det er vigtigt at undersøge først, inden man kaster sig ud i at dømme andre. I virker meget negative og fordømmende, og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har undersøgt Dubli på kryds og tværs med skeptiske øjne. Jeg har deltaget i mange møder i Dubli, og stillet oseaner af spørgsmål der. Og tro mig, jeg kan på ingen måder få øje på et eneste punkt, hvor jeg er i tvivl om konceptet. Bluebuy: Tysk firma, der handler med elektronik. Et af de største i Europa med en årlig omsætning på 40 mio. Euro på deres nethandel. De har i dag ca. 33.000 varenumre på DubLi Verdens største net boghandel. De kommer ind med over 1,6 mio. titler Danmarks største lev. af VVS-artikler og værktøj kommer ind med 250.000 varenumre Føtex er på vej på DubLi Coop er på vej Dansk Golfunion er på vej Deutsche Telecom er på vej ind med en specialaftale. Portalen er lige åbnet og derfor er det kun få shops |
Det ville være en god ide hvis du lige brugte søgefunktionen i toppen af amino, så vil du se at Dubli har været oppe og vende utallige gange, og der har været lange diskussioner omkring dubli på godt og ondt. Jeg kaldte ikke dubli for annoncesvindlere, jeg nævnte bare at iværksættere er udsat for disse og derfor ofte kritiske. Du skriver det er udviklet af nogle af verdenes bedste programmører, men hvordan måler ud dette, i mine øjne er jeg jo verdens bedste designer, og mine ansatte verdens bedste programmører, det er der dog heller ikke noget hold i. Jeg betvivler ikke at de udviklere der har siddet på dubli er dygtige, men at kalde dem for nogle af verdens bedste synes jeg ikke om. Især fordi det ikke kan måles. Det er i mine øjne ren og skær salgsgas. Det er da lækkert at høre der er mange store foretninger på vej til dubli, og hvem ved det kan sagtens blive en succes. Men du skriver f.eks. at markedsføringen ikke er sat igang i nu, det holder bestemt heller ikke. Det kan godt være der ikke er ofret penge på tvreklamer endnu, men der er lacneret et stort "affliate helved" hvor stort set alle fora verdenen over er blevet bombarderet med folk der har annonceret for dubli. Så der er ihvertfald blevet annonceret godt og grundigt for dubli indtil videre. Jeg vil gætte på der på amino har været over 20 tråde bare omkring dubli. Jeg har skam sat mig ind i dubli, så godt jeg nu gider og har tid til, jeg er ikke vild med at hele designprofilen er en blanding af google og ebay, og jeg er heller ikke vild med måden det præsenteres på. Men det betyder jo ikke at det ikke bliver en succes. Jeg holder dog stadig på at du vil få langt flere kunder hvis du holder dig til at være nede på jorden, for så skiller du dig også ud fra alle de andre dubli-lykkeridere. Men det er da godt at høre du er begejstret. Ang. dobbelt indlæg, så er din undskyldning naturligvis accepteret, vi er bare efterhånden vant til at når der kommer dubli og andre affliatebrugere ind på amino, starter de ud med at ligge 3-4 identiske tråde for at få flest mulig til at hoppe videre igennem deres affliate id. |
Søs: Se altid med kritiske øjne på hvad i bliver præsenteret for, men vær også positiv over for mulighederne her i livet. Vær venlig at prøve min nethandelsløsning på http://www.storehotel.com. |
Chuuuuu
Du skal ikke ta´ al den negativitet omkring Dubli så nært (misundelse er en grim ting ![]() Gør som jeg; lad det "gå ind gennem det ene & ud af det andet" ! Dog vil jeg gerne tilslutte mig, at dette forum ikke er til direkte marketing, så hvis Du vil forsøge at sælge nogen noget, så lad dem lære Dig at kende først - skab et godt forhold til folk, og så ka´ Du efterhånden måske "snige det ind ad bagdøren" ![]() Husk på, at mange af os "gamle" danskere, er ikke til den omgang agressive "amerikaniserede" salgs-gas-tale, som desværre ofte undervises i diverse MLM-, o.lign. regi´er ! Du kan dog lære en del af nogle af de "gamle rotter" herinde, så hæng ved, og lyt ! Jeg har selv været med i Dubli fra start, og da selvfølgelig også aktionær - hvilket jeg bestemt ikke har fortrudt et øjeblik, da jeg - som Du, og tusindevis af andre - har STOR tiltro til at det er et kanon-godt projekt !!!! Held & lykke med det !!! Tina |
Tina Jonasen
Tina det var dog en sørgelig måde at forsvare det på, var jeg misundelig havde jeg jo bare oprettet mig hos dubli, det er jo ikke en større videnskab at komme med i det. Men jeg orker ikke at diskutere det, vi har før diskuteret hvor jeg blev anklaget for jantelov, så man skal åbenbart ikke have en anden mening end dig. |
Undskyld at jeg spørger, men hvad har Dit "Store Hotel", med Dubli-shops at gøre - og hvad mente Du at Søs skulle få ud af det ? Tina |
Tina Jonasen
|
For jeg kan forsikre jer der er intet misundelse over mine indlæg, og jeg vil ønske jer al held og lykke med dubli, men det ændrer ikke på jeg har en mening om det - Hvis i får et smil på læben af at kalde det misundelse, så fred være med det. Jeg er ude af tråden, jeg orker ikke bruge min tid på flere dubli diskussioner. |