![]() For det første så var mit indlæg ikke ment til Dig, men til Søs - og jeg havde ikke specielt Dig i tankerne ! Du "orker ikke diskutere det" - hvorfor f..... skriver Du så et indlæg ?? For det andet er dette da ikke en decideret diskussion - så sku´ Du høre mig diskutere - hahahaha For det andet troede jeg faktisk at det var Din "ynglings-sport" !? Det virker virkelig somom Du nyder at komme af med så meget negativitet som muligt, såsnart Du får chanchen !! For det tredje har jeg BESTEMT IKKE noget imod at folk er af anden opfattelse end jeg - men gider sgu egentlig ikke spilde min kostbare tid med petitesser - livet er alt for kort !! Syntes bare lige at jeg, af ren høflighed, burde svare Dig - når Du nu henvender Dig direkte ! Ha´ en go´ dag ! Tina |
Ja jeg bliver egentlig en smule fornærmet over at blive beskyldt for noget der ikke er hold i, da misundelse er helt malplaceret i sådan en sammenhæng.
Jeg er glad for amino, og jeg benytter det både til at hjælpe andre og selv få hjælp, derfor ytre jeg mig også omkring koncepter jeg ikke bryder mig om.
Som du kan se har jeg skrevet mange indlæg, og jeg vil tro de fleste af dem faktisk er positive, men ja jeg kan godt lide at forholde mig kritisk, og mener stadigvæk at meget af det salgsgas der blev skrevet i første indlæg har en negativ effekt på dem der læser det. Så i mit første indlæg var der egentlig også nogle gode råd, hvis hun ville forsøge at udskille sig fra de mange andre tusinde dubli folk der forsøger at få folk ind i det.
Du er jo i princippet enig med mig, da du selv skriver at den slags salgsgas ikke virker.
Jeg har også flere gange i diverse dubli tråde skrevet at jeg ønsker de pågældende brugere held og lykke med konceptet
Hvis du mener amino kun er til lutter ros og rygklapperi så har vi altså forskellige opfattelser af amino, og sådan er det bare.
Over an out.