Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Du blir hurtigt "børnehave-fornærmet", hva´ Søde

For det første så var mit indlæg ikke ment til Dig, men til Søs - og jeg havde ikke specielt Dig i tankerne !

Du "orker ikke diskutere det" - hvorfor f..... skriver Du så et indlæg ??

For det andet er dette da ikke en decideret diskussion - så sku´ Du høre mig diskutere - hahahaha

For det andet troede jeg faktisk at det var Din "ynglings-sport" !?
Det virker virkelig somom Du nyder at komme af med så meget negativitet som muligt, såsnart Du får chanchen !!

For det tredje har jeg BESTEMT IKKE noget imod at folk er af anden opfattelse end jeg - men gider sgu egentlig ikke spilde min kostbare tid med petitesser - livet er alt for kort !!

Syntes bare lige at jeg, af ren høflighed, burde svare Dig - når Du nu henvender Dig direkte !

Ha´ en go´ dag !
Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:37

Ja jeg bliver egentlig en smule fornærmet over at blive beskyldt for noget der ikke er hold i, da misundelse er helt malplaceret i sådan en sammenhæng.

Jeg er glad for amino, og jeg benytter det både til at hjælpe andre og selv få hjælp, derfor ytre jeg mig også omkring koncepter jeg ikke bryder mig om.
Som du kan se har jeg skrevet mange indlæg, og jeg vil tro de fleste af dem faktisk er positive, men ja jeg kan godt lide at forholde mig kritisk, og mener stadigvæk at meget af det salgsgas der blev skrevet i første indlæg har en negativ effekt på dem der læser det. Så i mit første indlæg var der egentlig også nogle gode råd, hvis hun ville forsøge at udskille sig fra de mange andre tusinde dubli folk der forsøger at få folk ind i det.
Du er jo i princippet enig med mig, da du selv skriver at den slags salgsgas ikke virker.

Jeg har også flere gange i diverse dubli tråde skrevet at jeg ønsker de pågældende brugere held og lykke med konceptet

Hvis du mener amino kun er til lutter ros og rygklapperi så har vi altså forskellige opfattelser af amino, og sådan er det bare.

Over an out.

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:55
Hej Tina

Tak for dit søde svar. Jeg har også købt aktier, og glæder mig til udbyttet. Tænk, havde du købt 1000 aktier i Ebay for 11 år siden, havde du haft 1,6 mio. i dag. Og udefrastående eksperter spår allerede nu, at Dubli overhaler Ebay om få år. 

Det er helt vildt.

Held og lykke til dig også

Søs

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:06
Hej Martin

Undskyld mig, hvorfor gider du sidde og bruge tid på at analysere alt hvad der kan vendes negativt. Prøv at smile, og verden smiler tilbage. Positiv energi er bedre end negativ. Led efter det sure, ell. brug tiden på det søde. Kig på dig selv, og døm ud fra det, men bland mig uden af det.

Held og lykke

Hilsen

Søs

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:19

Dato: 18-05-2007 12:06:27 Forfatter: Martin Tygsen
Jeg holder dog stadig på at du vil få langt flere kunder hvis du holder dig til at være nede på jorden, for så skiller du dig også ud fra alle de andre dubli-lykkeridere. Men det er da godt at høre du er begejstret.

Overvejede kort hvorvidt jeg skulle holde mig ude af den tråd eller ej - men vil alligevel gerne understrege Martins helt klare pointe - og som jeg også har givet udtryk for i den anden tråd du, Søs, kastede i MLM delen her på Amino.

Flere har med stor iver promotet Dubli her på Amino - flere gange er det endt ud i længere "diskussioner" - og denne tråds længde indikere også, at man nok lige bør læse hinandens kommentarer en ekstra gang inden man svarer. Det er let af falde i en fælde - og man kan LET komme til at jabbe en masse af, som bagefter ikke ser så "kønt ud", når man lige har sundet sig - og så lige får efter-læst sine kommentarer...

Men... for nu at tage fat i Martins pointe, så er det langt mere hensigtsmæssigt lige at snuse til Amino - og finde ud af hvordan tingene fungere her - så ser man samtidig en masse spændende indlæg og støder automatisk på nogle potentielle kunder, emner, prospekter, partnere. Nu kan Martin bekræfte at jeg nu og da lige tester af hvad man må og kan tillade sig i Amino-regi ;-)

Tina har også fat i en pointe der understreger, at relationsopbygning før "reklame" bestemt er en smartere fremgangsmåde (brug signatur til at vise hvad du sysler med) - omvendt så forstår jeg 100% den entusiasme og iver Søs udviser i indlæggets oprindelige indledning; i bund og grund adskiller den begejstring sig ikke så meget fra andres evne til at være begejstret for deres nye produkter, nye koncepter eller hvad det måtte være her på Amino (dem er der i massevis af eksempler på) - i Søs´s tilfælde er der blot tale om at den samme begejstring for det SAMME koncept er gået igen mange gange - og i mange enslydende indlæg (som Martin også nævner).

Læs Martins to første kommentarer igen - han kommer med et par gode råd - og til dig, Søs: Super god vind med Dubli - du har fat i noget som ser ud til at være en interessant spiller på onlineshopping området.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:51
Hej Tina!

Jeg mener ikke særligt noget. Jeg vil bare på en positiv måde give et udtryk for at jeg godt kan lide Søs''s udtale, som jeg citerede i den øverste del af mit sidste indlæg: det er godt at åbne muligheder for hinanden.

I den åndelige retning vil jeg bede hende om at kigge på/prøve min shopløsning og vurdere om den også har mulighed/plads på markedet.

Grundlaget for min anmodning er at jeg ikke mener, at handelsportalen bliver et bedst valg for kunder/forbrugere i fremtiden.

Chuuuuu

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 19:06
Se´fø´li´ overvejede Du ikke længe at komme med  et indlæg - Du ka´ jo ik´ nære Dig , hahahaha
Men kun godt det samme - vi skal vist alle være glade for at ha´ en som Dig - der gider bruge tiden på os - og altid (næsten ;-) kommer med objektive kommentarer til alt mellem himmel og jord !!!

1000 tak Lasse
Ha´ en fortsat skøn dag,
Un besito
Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 19:14
Kære Thanh,

Du  må meget undskylde, men jeg forstår simpelthen ikke hvad Du mener ???

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:08
Kære Tina!

Det kan godt være, at du ikke har læst nærmere min shopløsning på min hjemmeside. Jeg anbefaler dig at gøre det.

I øjeblikket har jeg virkeligt brug for nogle (mange, hvis mulig), som vil være interesseret i at prøve/teste løs på min shopløsning og give derefter mig vurderinger/kommentaer om løsningen/konceptet/teknikken/designet er god nok.

Det er derfor, at jeg har skrevet indlægget til Søs.

Forhåbeligt forstår du mig i den her gang .

Hav fortsat en god aften og en god weekend.

Chuuuuu

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 21:25
Det jeg ikke forstod (eller ik´ troede ku´ være rigtigt ;-) var at Du med denne sætning;

Grundlaget for min anmodning er at jeg ikke mener, at handelsportalen bliver et bedst valg for kunder/forbrugere i fremtiden.

virkelig mente at Din handelsportal er bedre end Dubli - og at hun dermed hellere sku´ ta´ et kig på Din !?

Tror Du VIRKELIG på at hverken hende eller jeg, eller andre for den sags skyld, vil skifte fra Dubli til Din handels-portal ???

For at være rigtig sød, har jeg endda kigget på Din side igen, lidt mere "close-up" end før - og må indrømme at jeg stadig er totalt uforstående overfor Din naivitet (undskyld, ikke for at fornærme Dig).

Ingen tvivl om at Du har lagt et KÆMPE arbejde i systemet, men jeg kan slet ikke begynde at sammenligne det med et system som Dubli (har i hvert fald ikke tid - desværre).

Må dog bemærke, at designet lader MEGET tilbage at ønske - og at det i det mindste ville være en god idé at lave stavekontrol, inden Du offentliggør siderne !

En helt andet KÆMPE forskel på de to systemer´s anvendelighed for kunderne - er markedsføring !!
Du ville jo aldrig kunne tilbyde det samme som et så stort verdensomspændende netværk, som Dubli kan !!

Sluttelig vil jeg bare sige; Vær glad for Din portal, og udvikl den så godt Du kan - og lad så være med at sammenligne Dig med de store !
Man kan jo heller ikke umiddelbart sammenligne en Folkevogn med en Mercedes - udover at de begge har 4 hjul, vel !?

Held & lykke med det hele
Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)